Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (507) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 226 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Marcin
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tutaj tragedia, kupiłem automat, tzw i-shift, skrzynia bardzo wolna, przeciąga, na plus możliwość zmiany łopatkami i drążkiem, w mieście przy spokojnej jeździe ok. Jest to zwykła skrzynia manualna 6-biegowa z dołożoną robotyką Boscha, jednak zmiana jest dość długa, plus że to zwykłe sprzęgło. 6 bieg to raczej nadbieg.
4,0
~Mobilfun
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Fajne przełożenia, biegi wchodzą na kliknięcie, jedynie w mroźne dni biegi ciężko wchodzą ale to standard, czasem problem z wbiciem wstecznego ale tak to bywa w Hondach. Mimo różnych czytanych opinii o wadliwych wysprzęglikach i łożyskach w skrzyni u mnie bez awaryjnie. Ale warto sprawdzić działanie przed zakupem
1,0
~Dab Rowney
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Skok lewarka krótki. I na tyle zalet. 2 zgrzyta jak nienormalna, zamiast 6 wrzuca się notorycznie 4, biegi często nie wchodzą, co przy wyprzedzaniu tą padliną może cię zabić. Na dodatek przy wrzucaniu 6 biegu samochod przez 0.5 sekundy zachowuje się jakbym wciskal hamulec/sprzeglo sie ślizgało. Na innych biegach tego nie ma
4,0
~grz3hoo
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Działa prawidłowo, biegi wchodzą dobrze. Tylko nie rozumiem dlaczego tak ją zestopniowano. Na VI biegu można jechać od 50 km/h do max. prędkości a przy 130 jest już 3500 obr./min i zaczyna być głośno. Mogłyby być trochę inne przełożenia, byłoby idealnie. Z drugiej strony, super bo na II biegu dociąga się do 100 km/h.
5,0
~Łukasz
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bezbłędna. Świetnie zestopniowana, dzięki \"długiemu\" silniowi na 2. osiągniemy 102km/h! Niestety przełożenia choć są blisko zestopniowane to główne mogłoby być krótsze (nastawienie na ekonomikę, ech...) - za jakieś 0,5 litra spalania dałoby to więcej pary układowi napędowemu - ale jak ktoś chce sportu niech sięgnie po TypeR!
5,0
~Bartek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Szósty bieg to bardzo fajne rozwiązanie. Biegi wchodzą precyzyjnie. Rzeczywiście trzeba trochę \"pomieszać\" gałką, ale jestem bardzo zadowolony. Wygodnie umiejscowiony drążek zmiany biegów. Oczywiście na trójce możemy sobie spokojnie po mieście jeździć praktycznie bez zmiany, ale oczywiście na stacji za to zapłacimy...
4,0
~eaxene
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Cóż- wielu się nią podnieca, mi sie spodobała dopiero po jakichś 10 000km. Wcześniej jakoś nie podobała mi się jej praca, ale teraz to zupełnie inna bajka- nie wiem może poprostu trzeba sie przyzwyczaić :) Biegi wchodza dobrze i tyle, skrzynia bez podniety ;) <- jednakże nie można jej nic zarzucić dlatego 4 :)
4,0
~Damian
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Pierwszy raz mam 6 biegowa skrzynie, dla mnie fenomenalna. Przy 120km/h szostka to poezja, na dalekie trasy doskonala, dzieki tej skrzyni halas przy wiekszych predkosciach nie meczy tak jak w przypadku 5 biegowej. Biegi minimalnie hacza przy szybkim zmienianiu czasami, ale mysle ze to jeszcze kwestia dotarcia
4,0
~Paneth
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Niezawodna, odrobinę szarpie przełączając z 1 na 2, niezbyt szybka, samochód traci przez nią na dynamice, co chociażby widać po różnicy przyspieszenia między manualem a automatem. Oprócz wymiany oleju przy przebiegu 90 tys km, (olej wg mechanika wyglądał na na mało zużyty), brak innych kosztów.

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Tadek
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mam wrażenie że daleko Hondzie w tym modelu do dawnej precyzji skrzyni biegów, pierwsze wrażenie wydaje się bardzo pozytywne, lewarek ma krótki skok i ma się wrażenie że biegi są wrzucane bardzo lekko, lecz całokształt psuje bardzo często hacząca dwója, szczególnie przy redukcji biegu i na zimnej skrzyni.
Honda Civic VIII