Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (507) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 226 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marcin265@yahoo.com
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Dość krótkie przełożenia i tradycyjnie dla diesli 1-ka zbyt krótka. Od czwórki zaczyna się przyjemna jazda. Bieg szósty wyjątkowo na bardzo dobrym poziomie, nie służy tylko do ekonomicznej jazdy. Bardzo dobrze na nim auto się zbiera od 130 km/h
3,0
~maestro
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
czasem haczy przy zmianie biegow, w zimie czasem ciezko wchodzi jedynka.zbyt dlugie przelozenia, czasem lewarek zmiany biegow stuka przy wlaczaniu 1 lub 2 z wyzszego biegu lub z biegu jalowego. Dzwignia zmany biegow nieporeczna, tandetna, plastikowa.
4,0
~MAC
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo precyzyjna - osławione problemy z wrzuceniem \"trójki\" szybko się rozwiązały - kwestia wyczucia/przyzwyczajenie oraz upływu czasu. Krótkie przełożenia wymagają trochę pracy, ale dają możliwość bardzo efektywnego \"zarządzania\" jazdą
5,0
~nordkapp77
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Super. Nic dodać, nic ująć. Zdarza się 1x na wiele tys. km, że jedynkę trzeba wbić ponownie, bo przyhaczy - na tyle tys. km to problem marginalny. Dodałbym 7 bieg, żeby w trasie przy większej szybkości było ciszej.
5,0
~Dedis
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Poezja! króciutkie skoki i pewna, przyjemna zmiana w każdych warunkach. BARDZO krótkie przełożenia (VMAX na poszczególnych biegach na odcięciu (8200rpm) to I-60 II-95 III-133 IV-170) co ma swoje minusy w trasie...
5,0
~Kamil
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest precyzyjna, nie haczy, a podczas wyprzedzania jeżeli nie ma konieczności to nie musimy redukować nawet z szóstego biegu. Jedyny minus to brak skórzanego mieszka. Do tej plastikowej kulki trzeba się przyzwyczaić...
5,0
~łysy
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tu też doskonale, niezwykle precyzyjna, biegi wchodzą z delikatnym oporem i charakterystycznym kliknięciem, ogólnie - z uwagi na wysokoobrotową charakterystykę silnika trzeba nią trochę machać, ale to akurat bardzo przyjemne.
5,0
~Artek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mój Civic posiada rewelacyjną przekładnię i-SHIFT. Zmiana biegów jest bardzo płynna i szybka. Skrzynia i-SHIFT jest wspaniałą alternatywą dla przekładni automatycznych, gdyż nie powoduje podwyższenia zużycia paliwa!!!
4,0
~stettiner
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Skrzynia biegów ok. Plusem jest 6 biegów. Nie mam problemów z ich wrzucaniem. Sprzęgło działa bez zarzutu. Pomyłką jest materiał z którego wykonany jest lewarek, który w gorące dni rozgrzewa się w słońcu i parzy w dłoń.
5,0
~GEORGE
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przełożenia bardzo dobre, nie haczą biegi. Po prostu same wskakują. Lewarek biegów idealnie jest pod ręką. Przydałaby się opcja na wyświetlaczu, który mamy aktualnie bieg. Chyba coś takiego jest przy automatycznej skrzyni biegów.
Honda Civic VIII