Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (517) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 236 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~rosaw3
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I-Shift czyli zautomatyzowana ręczna skrzynia biegów. Jeździ jak automat lub można zmieniać biegi ręcznie lewarkiem albo manetkami przy kierownicy. Jako automat działa trochę wolniej niż prawdziwa skrzynia automatyczna. Ręczna zmiana przełożeń bez zastrzeżeń jednak wszystko pracuje szybciej kiedy nieco pomaga się komputerowi przez delikatne ujęcie pedału gazu. Przyzwyczaiłem się do tego systemu i teraz jest OK!
Dodane 16 lat temu
2,0
~volk3r
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Czasem zacina się jedynka, częściej dwójka. Czytałem na forum Hondy i nie jestem odosobnionym przypadkiem - ten typ tak ma. Porażka w tej klasie cenowej. Jeździłem wcześniej kosiarką(opel corsa C) i nigdy żaden bieg się nie zacinał. Biegi są długie i źle dobrane. Szósty bieg to typowy nadbieg,zero przyspieszenia. Na obwodnicy jadąc już koło 140km/h trzeba redukować do 4,żeby auto przyspieszyło.
Dodane 13 lat temu
4,0
~fidelio333
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Zasadniczo nie ma z nią najmniejszych problemów - biegu wchodzą bez problemu, nie ma żadnego haczenia, a i 6 biegów przy tym silniku to bardzo dobry pomysł, nie mówiąc już o stylistyce lewarka (u mnie dodatkowo obitego skórą - wersja SPORT). Czasami opornie wchodzi bieg wsteczny i wówczas najlepiej przed jego wrzuceniem wrzucić jakikolwiek inny, potem neutral i dalej już idzie.
Dodane 15 lat temu
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
To prawda co mówią, że jest diabelnie szybka. Pełna precyzja, wsteczny blokowany w czasie jazdy. Nie ukrywam, że trochę czasu trzeba przyzwyczajać się do sprzęgła, bo inaczej działa niż w normalnych cywilnych autach - jak producent podaje - sprzęgło jest sportowe, cokolwiek to znaczy :) Do tego akurat w tej wersji fabryczna mechaniczna szpera - auto wychodzi z zakrętów na pełnym gazie jak 4x4...
Dodane 15 lat temu
5,0
~jk
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wszystkie biegi wchodzą, nic nie wyskakuje, nie wiem kto i dlaczego miał takie problemy. Nie można się do niczego przyczepić. Skrzynia biegów bardzo elastyczna, dobrze zestrojona z silinikiem. Piąty bieg niesamowity, można na nim wjeżdżać pod stromą górę i jechać po autostradzie. Na trójce największy kop, za to szóstka to czysty relax - człowiek nie wie wogóle że jedzie.
Dodane 18 lat temu
5,0
~Machu
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Świetnie, że jest 6 biegów, co dalej nie jest standardem w tych latach. Skrzynia bardzo fajnie działa, pod warunkiem zmiany oleju i płynu wysprzęglika. Wtedy każdy bieg wchodzi gładko. Zestopniowanie raczej pod trasy - minimalna prędkość na 1 biegu to 7km/h i w dodatku wtedy auto nie ma totalnie siły jechać, a więc w miejskich korkach sprawdza się słabo.
Dodane 5 lat temu
5,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manualna 6b. Nie mam zastrzeżeń, Jest taka jak lubię. Może trochę długie przełożenia, ale moment diesla 2.2 rozwiązuje problem z łatwością. Niestety położenie biegu wstecznego realizowane jest za szóstką. Trochę daleko. Ja wolę wsteczny po niemiecku czyli z przesuwką w górę jak jedynka. Jedyny istotny minus - ta wersja silnikowa jest tylko w manualu.
Dodane 5 lat temu
5,0
~kopi1985
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I-shift hmm skrzynia 6cio biegowa bardzo fajna troche sie boje ze jak sie posypie bedzie koosztowac fortune, ale jak narazie 0 problemow. jest jak manual bez sprzegla. Pady do zmiany biegow przy kierownicy-swietny gadget, w kazdej chwili mozna zmienic z auto na manual. Moj pierwszy automat(mile zaskoczenie) bedzie mi sie z nim zal rozstac
Dodane 11 lat temu
5,0
~Alix
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Sama skrzynia jest bardzo dobra a biegi wchodzą bezproblemowo. Przełożenia raczej nastawione na ekonomię, nie pogniewałbym się, gdyby 1,2,3 były zdecydowanie krótsze - przyjemność z wkręcania na obroty tego silnika sprawia, że zwykle jeżdżę w sekwencji 1-2-6... Ale to kwestia gustu. Dzisiaj natomiast rządzą nie gusta, ale cholerne normy CO2.
Dodane 12 lat temu
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
7,4
l/100km
8,2
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~volk3r
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tutaj jest średnio, dwójka czasem nie chce wchodzić i trzeba ją zmuszać mocniejszym ruchem ręki.. Trójka jak dla mnie dziwnie wypozycjonowana, wymaga to przyzwyczajenie aby płynnie przechodzić z dwójki na trójkę. Wcześniej śmigałem opel corsa C i nigdy nie było problemów ze zmianą biegów poza wstecznym, który był dość głośny - zgrzyt przy wrzuceniu :)
Dodane 15 lat temu
Honda Civic VIII

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów