Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (507) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 226 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~volk3r
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Czasem zacina się jedynka, częściej dwójka. Czytałem na forum Hondy i nie jestem odosobnionym przypadkiem - ten typ tak ma. Porażka w tej klasie cenowej. Jeździłem wcześniej kosiarką(opel corsa C) i nigdy żaden bieg się nie zacinał. Biegi są długie i źle dobrane. Szósty bieg to typowy nadbieg,zero przyspieszenia. Na obwodnicy jadąc już koło 140km/h trzeba redukować do 4,żeby auto przyspieszyło.
4,0
~fidelio333
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Zasadniczo nie ma z nią najmniejszych problemów - biegu wchodzą bez problemu, nie ma żadnego haczenia, a i 6 biegów przy tym silniku to bardzo dobry pomysł, nie mówiąc już o stylistyce lewarka (u mnie dodatkowo obitego skórą - wersja SPORT). Czasami opornie wchodzi bieg wsteczny i wówczas najlepiej przed jego wrzuceniem wrzucić jakikolwiek inny, potem neutral i dalej już idzie.
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
To prawda co mówią, że jest diabelnie szybka. Pełna precyzja, wsteczny blokowany w czasie jazdy. Nie ukrywam, że trochę czasu trzeba przyzwyczajać się do sprzęgła, bo inaczej działa niż w normalnych cywilnych autach - jak producent podaje - sprzęgło jest sportowe, cokolwiek to znaczy :) Do tego akurat w tej wersji fabryczna mechaniczna szpera - auto wychodzi z zakrętów na pełnym gazie jak 4x4...
5,0
~jk
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wszystkie biegi wchodzą, nic nie wyskakuje, nie wiem kto i dlaczego miał takie problemy. Nie można się do niczego przyczepić. Skrzynia biegów bardzo elastyczna, dobrze zestrojona z silinikiem. Piąty bieg niesamowity, można na nim wjeżdżać pod stromą górę i jechać po autostradzie. Na trójce największy kop, za to szóstka to czysty relax - człowiek nie wie wogóle że jedzie.
5,0
~Machu
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Świetnie, że jest 6 biegów, co dalej nie jest standardem w tych latach. Skrzynia bardzo fajnie działa, pod warunkiem zmiany oleju i płynu wysprzęglika. Wtedy każdy bieg wchodzi gładko. Zestopniowanie raczej pod trasy - minimalna prędkość na 1 biegu to 7km/h i w dodatku wtedy auto nie ma totalnie siły jechać, a więc w miejskich korkach sprawdza się słabo.
5,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manualna 6b. Nie mam zastrzeżeń, Jest taka jak lubię. Może trochę długie przełożenia, ale moment diesla 2.2 rozwiązuje problem z łatwością. Niestety położenie biegu wstecznego realizowane jest za szóstką. Trochę daleko. Ja wolę wsteczny po niemiecku czyli z przesuwką w górę jak jedynka. Jedyny istotny minus - ta wersja silnikowa jest tylko w manualu.
5,0
~kopi1985
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I-shift hmm skrzynia 6cio biegowa bardzo fajna troche sie boje ze jak sie posypie bedzie koosztowac fortune, ale jak narazie 0 problemow. jest jak manual bez sprzegla. Pady do zmiany biegow przy kierownicy-swietny gadget, w kazdej chwili mozna zmienic z auto na manual. Moj pierwszy automat(mile zaskoczenie) bedzie mi sie z nim zal rozstac
5,0
~Alix
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Sama skrzynia jest bardzo dobra a biegi wchodzą bezproblemowo. Przełożenia raczej nastawione na ekonomię, nie pogniewałbym się, gdyby 1,2,3 były zdecydowanie krótsze - przyjemność z wkręcania na obroty tego silnika sprawia, że zwykle jeżdżę w sekwencji 1-2-6... Ale to kwestia gustu. Dzisiaj natomiast rządzą nie gusta, ale cholerne normy CO2.
3,0
~volk3r
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tutaj jest średnio, dwójka czasem nie chce wchodzić i trzeba ją zmuszać mocniejszym ruchem ręki.. Trójka jak dla mnie dziwnie wypozycjonowana, wymaga to przyzwyczajenie aby płynnie przechodzić z dwójki na trójkę. Wcześniej śmigałem opel corsa C i nigdy nie było problemów ze zmianą biegów poza wstecznym, który był dość głośny - zgrzyt przy wrzuceniu :)
5,0
~H-driveR
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Przełożenia można wybierać precyzyjnie przez krótkie skoki wysoko umieszczonego lewarka. Jeden mały minus za trójkę, która na zimno nie zawsze zaskakuje. Bieg wsteczny podczas jazdy jest blokowany i można bez obaw wbijać szóstkę! Skrzynia zestopniowana jest krótko i aby wykorzystać tylko zakres ekonomicznych obrotów wymaga częstego operowania lewarkiem
Honda Civic VIII