Szukaj

Lista ocen Kia Sportage I (106)

Pokaż filtry
3,7
~aju
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Niepozorne auto o którym nie pomyślisz terenowe. Tu jednak błąd gdyż sportage 1 generacji to na prawdę dobre auto terenowe. Cała mechanika została ukryta między ramę więc w ciężkim terenie jest szansa niczego nie urwać. W tylnym moście wiele egzemplarzy posiada blokadę LSD (częściowa blokada mostu) KII bardziej w teren niż na trasę, ale i długie podróże na właściwych oponach nie będą nad to meczące.
4,5
~Leśniczy
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Kupiłem te auto przez przypadek, szukałem auta do pracy w lesie ale jednocześnie takiego gdzie spokojnie i bez wstydu mogę podjechać do klientów. Auto na samym początku wydało mi się zbyt delikatne ale to zw względu na fakt iż przywykłem do spartańskich warunków Łady Nivy i UAZ-a -a tu w środku całkiem przyjemna osobówka. Zdziwiłem się pozytywnie jej możliwościami w terenie - auto jest stosunkowo lekkie, posiada ramę, reduktor i nieźle...
3,6
~djkamilo@o2.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Dobre auto na każdy teren, ręcznie sterowny napęd z reduktorem dający duże przyjemności z jazdy. Autko puki się nie zawiesi na ramie to idzie jak czołg przez wszystko.
3,5
~krzysioww
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Ogólnie za niedużą kase można mieć terenowe auto, ma rame, 4x4 i reduktor, duży wykrzyż kół i wystrczającą ilość koników. Jest wymagająca, trzeba dbać o krzyżaki, wielowypusty wałów, pilnować osłon przegubów i jeszcze kilka innych rzeczy. W zamian wyjeżdża naprawdę z duuużych dziur i duuużego błotka bez pomocy kolegów. Lubie ją, ale sprzedam, bo potrzebuje większy sprzęt.
2,0
~Filip
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
90 tys. za nowe auto niby ,,terenowe´´ które nie ma żadnego prestiżu jest rzadko spotykane zużywa paliwa jak 4 TIRy psuje się częsciej niż Maluch Cingecento i Tico razem wzięte po prostu te pieniądze za te auto to pomyłka.
4,2
~MICHAŁ
Kia Sportage I
Standard 2.0 TD 83KM 61kW
Silnik trochę za słaby - brakuje mu tych 10-15 KM, ale do spokojnej jazdy wystarcza w zupełności. Radzi sobie w lekim terenie i to całkiem przyzwocie (pomaga bloakda (4WD LOCK). Apetyt na paliwo nie jest duży, biorąc pod uwagę masę (ponad 1,6 t).
4,1
~Piochu
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Auto kupione po latach wzdychania do off-roadu, jako mega niedoceniane i przez to tanie, ale z dużym potencjałem. Off-road okazał się strzałem w dziesiątkę, a KIA no cóż wyśmiewana i niedoceniana, ale dopieszczona stała się świetnym rozrzutnikiem błota ;) Do modyfikacji wymaga czasu na szukanie wiedzy, ściągania części z Korei, adaptacji części z innych pojazdów. Lift zawieszenia 2", budy 2", koła 31" simex, zwolnione mosty na 5.27,...
3,9
~kliper
Kia Sportage I
Standard 2.2 D 63KM 46kW
Używam na co dzień w terenie i na drodze. Jestem zaskoczony, świetnie radzi sobie w każdych warunkach, nie jedno dużo lepsze i dużo, dużo droższe auto z opresji wyciągałem. Silnik 2,5 Mazdy nieprawdopodobnie trwały i niezawodny. Problem to rdza ale wszystko trzyma się na ramie więc nie ma możliwości nagłego opuszczenia pojazdu przez podłogę, jest za co się złapać:-) Bardzo tania blacharka.
4,3
~Mario
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 118KM 87kW
Wystarczająca moc , czasami trochę przydało by się więcej dynamiki przy starcie na skrzyżowaniu ale jak na tę kategorię auta nie ma co narzekać. (Silnik)
Dziennik kosztów dla Kia Sportage I
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
8,5
l/100km
14,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,6
~Don Pedro
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 118KM 87kW
Auto do jazdy w miescie, dojad do jeziora, wybic sobe z glow teren. Dobry na zime [naped] troche duzo pali, ale za to pjemny,i sie go boja. Moze dla tego, ze go sobie orurowalem.
Kia Sportage I