Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (280)

Pokaż filtry
4,6
~handlowiec
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Auto jakością nie gorszę od konkurencji a nawet pod pewnymi względami lepsze, pojemne nawet w wersji sedan, idealne na dłuższych odcinkach. Ze względu na większą niż auta konkurencji utratę wartości do kupienia za rozsądne pieniądze.
4,9
~Karol
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Kupiłem bez przekonania, ale też nie jestem uprzedzony do żadnej marki zanim sam nie spróbuję. Jeździłem różnymi autami różnych marek, ostatnio głównie japońskie (Mazda 6, Honda Accord oraz CRV, Mitsubishi ASX) oraz VW Passat. Jak do niego wsiadam to mi się morda śmieje, stosunek ceny do jakości/wyposażenia jest bardzo dobry. Nic mnie nie rozczarowało, wręcz przeciwnie, zaskakuje poziom montażu, praca zespołu napędowego i zawieszenia, a także...
4,9
~Silversurfer2003
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Świetny wóz. Duży, wygodny, oszczędny. Wizualnie super (kwestia gustu oczywiście). Fajne audio, koniecznie JBL. Kupił bym go jeszcze z 10 razy a trochę aut miałem. W dobrej opcji wyposażeniowej, polecam, mega polecam.
4,6
~nosurprises
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Ciągnie od dołu. Na 1. wkręca się tak szybko, że czasami nie zdążę zmienić biegu. Super oszczędny. Udało mi się osiągnąć na trasie z Pragi do Szczecina 6,2 l/100km jadąc po autostradach niemieckich 160-190 km/h ( przy ograniczeniach oczywiście przepisowo, w Czechach przepisowo najczęściej 120 km/h). (Silnik)
4,9
~Adilans
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto bardzo dobrze wykonane. Materiały wykończeniowe miękkie i miłe w dotyku. Fotele komfortowe na długie trasy. Wnętrze jest dość odporne na upływ czasu i uzytkowania. Z zewnątrz auto wygląda spójnie i może się podobac. Jedynymi wadami są: Dość twardo zestrojone zawieszenie przydatne na autostradach niemieckich gdzie pewnie można pokonywać duże luki nawet przy dużych predkociach ale w mieście przy większej wyrwie można to odczuć. Wpływ może...
4,2
~HR
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Ogólna ocena to 4 z dużym minusem. Kupiłem używany, zrobiłem nieco ponad 40 tyś km. Samochód duży, dobrze wykonany wewnątrz, z rewelacyjnym silnikiem HDI 163 KM. Wizualnie też może się podobać, kwestia gustu. Minusy to trochę słaby komfort, szumy powietrza i opon, jak na tę klasę powinny być dużo słabsze. Resorowanie także dość nietypowe. Wewnątrz dobre materiały, sporo ciekawych rozwiązań, dach panoramiczny.
4,9
~Cube
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Bardzo pozytywne odczucia. Chyba najlepszy aktualnie stosunek: cena/jakość/wielkość/wyposażenie-wg. mojej kilkumiesięcznej analizy konkurencja nie ma niczego porównywalnego. Bardzo dobre materiały wykończeniowe, dużo miejsca, generalnie bardzo przemyślane auto, poza brakiem podręcznych schowków, oraz niezrozumiałą konstrukcją i wyprofilowaniem klapy bagażnika (podczas deszczu jeśli się nie odczeka aby woda spłynęła przed otwarciem bagażnika,...
4,6
~Szymon
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
To samochód służbowy. Jestem bardzo zadowolony. Zdaję sobie sprawę że są samochody dające więcej frajdy z jazdy ale za te pieniądze muszę przyznać że spełnia moje wszystkie potrzeby. Wnętrze jest bardzo eleganckie i robi dobre wrażenie jakościowe. Bardzo ładny jest biały perłowy lakier - mieni się jakoś tak szczególnie.
4,7
~Marcin Z
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Świetny samochód. Ładny, wygodny i funkcjonalny. Do tego w super cenie 113k za allure i automat z mocnym dieslem. Super wykończony w środku, dobre materiały i bardzo ładnie dobrane. Brakuje aktywnego tempomatu i możliwości wyświetlania google mapa z tel na ekranie nagi. Woda się leje przy podniesionej klapie bagażnika i rysują szkiełka od zegarów. Reasumując świetny samochód
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~malik0
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Od dłuższego czasu wiedziałem że kupię to auto cały czas cieszy moje oko, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Po poprzednim nie zawodnym i nowoczesnym wtedy Peugeot'cie 407 trudno było mi znaleźć drugie tak udane auto. Wiadomo w tej wersji to nie wyścigówka choć jak trzeba to łopatki jak w F1 i turbinka dająca prawie 300Nm robią swoje. Jest to raczej ekonomiczny statek na długie podróże który do dziś przyciąga spojrzenia.
Peugeot 508 I