Szukaj

Lista ocen Renault Grand Scenic II Grand Scenic (59) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mw
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 2.0 16v 140KM 103kW
Automat bezstopniowy CVT. Trzeba się przyzwyczaić do charakterystyki pracy ? jedzie się trochę jak tramwajem. Aż do osiągnięcia żądanej prędkości trzyma obroty na tej samej wysokości. Po kilku tygodniach jeżdżenia da się jednak nauczyć współpracy ? jak w każdym automacie, lekkie odpuszczenie gazu sprawia, że silnik schodzi na niższe obroty. Problem: dwukrotnie zdarzyło mi się zobaczyć komunikat "Przegrzanie skrzyni biegów", za...
4,0
~cannondale@interia.pl
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Mam wrażenie jakby była zbyt delikatna, jak dla mnie za lekko chodzi, no i ta gałka zmiany biegów, zgodnie ze specyfikacją miała być skórzana a jest z tandetnego plastiku. Ale dealer łaskawie pozwolił mi spisać kartę reklamacji :/ Skrzynia sześciobiegowa zmusza do wachlowania i stosując się do wskazań ekowskaźnika na wyświetlaczu lcd mamy: jedynka - wiadomo, od 0 km/h, 2. już od 15, 3. już od 30, 4 od 40, 5 od 50, 6 od 60... ekoprzyspieszanie...
4,0
~AReq
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.9 dCi FAP 130KM 96kW
Lewarek skrzyni znajduje się w idealnym miejscu, przełączanie jest bardzo przyjemne natomiast jedyne czego bym się mógł przyczepić to zestopniowanie samej skrzyni. Na autostradach i przy większych prędkościach na 6 biegu obroty silnika mogłoby być niższe o około 500 obr/min wtedy raz ze byłoby jeszcze ciszej (oczywiście nie jest zle) i spalanie na pewno byłoby tez niższe. Mam porównanie do innych aut stad takie wnioski.
5,0
~Łukasz
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 2.0 16v 140KM 103kW
Mój pierwszy automat nie licząc auta w pracy. Skrzynia CVT dopiero raczkuje na naszym rynku. Czytałem opinie o tej skrzyni i najczęściej wypowiadają się o niej osoby, które nie mają o niej pojęcia, nigdy nie mieli auta w takiej skrzyni, albo mieli sprowadzone Audi w multitronicku z przebiegiem
4,0
~Witek
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.9 dCi FAP 130KM 96kW
6 biegów do oczywisty stanard przy tej pojemności skokowej silnika. Z perspektywy czasu wolałbym jednak automat - przy dieslu jak znalazł. Precyzja lewarka akceptowalna - trzeba machać z wyczuciem. Jego umiejscowienie jest za to idealne, czyli wysoko i pod ręką.
5,0
~Pan Kracy
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.5 dCi 105KM 77kW
Skrzynia biegów ma wysokie noty głównie za idealne dopasowanie przełożeń do powyższego silnika. Jeśli zaś chodzi o pracę lewarka to można mieć pewne zastrzeżenia. Biegi zapinają się bez zgrzytów i dość miękko ale brakuje tego co w starych Hondach nazywało się precyzją.
4,0
~pogar
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.9 dCi FAP 130KM 96kW
Ponieważ auto to diesel to i maksymalny moment obrotowy jest szybko. Wobec powyższego ekonomiczna jazda to częste zmienianie biegów. Z drugiej strony, przy przyspieszaniu, biegi są długie (np. wyprzedzanie na 4tym biegu od 70km/h do 140 km/h).
4,0
~Cirrus
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.9 dCi FAP 130KM 96kW
Jak dotychczas skrzynia w Fabii była dla mnie ideałem, wszystkich zachwycała jej precyzja przy zmianie biegów. W Scenicu bardzo poprawnie, chociaż nie jest to szwajcarski zegarek. 6-tka na autostradzie - rewelacja, cisza i obniżenie spalania.
5,0
~JohnyUS
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.6 16v 110KM 81kW
Pancerny TL4. Na razie bez zarzutów. 6 biegów i dosyć krótkie przełożenia. Szóstkę można wrzucać już od 56-60km/h - najlepiej sugerować się pomocą komputera na LCD sugerującego zmianę biegu za pomocą strzałek góra dół.
4,0
~Irek B.
Renault Grand Scenic II
Grand Scenic 1.5 dCi FAP 110KM 81kW
Skrzynia pracuje precyzyjnie i nie ma problemu z wybieraniem biegów. Na początek było dla mnie bardzo przydatne wskazania na wyświetlaczu redukcji biegów do obrotów i obciążeń. Zanim poznałem to auto często obserwowałem.
Renault Grand Scenic II Grand Scenic