Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II (174) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 91 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Układ kierowniczy nie jest zbyt czuły. Dodając do tego całkiem dużą kierownicę, jazda po zakrętach nie należy do najbardziej precyzyjnych. Minusem są również hamulce. Tarcze 285mm z przodu, 278mm z tyłu i do tego tarcze z tyłu nie są wentylowane. Jak na swoją masę (1550kg) są one zbyt małe. Dobrym ruchem byłaby zmiana na hamulce z wersji aero 314mm i 292mm
3,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
bardzo pewnie się trzyma drogi choć zawieszenie nieco twarde. Mam \\\\\\\"vectora\\\\\\\" a nie aero a mimo to odczuwam dość mocno jakość polskich dróg. Aha, wg. mnie auta o mocy zbliżającej się do 200KM i momencie obrotowym podchodzącym pod 300Nm powinny mieć już napęd na 4 koła - Przy tej mocy napęd tylko na przód= b.częste boksowanie w miejscu.
4,0
~magellan@life.pl
Saab 9-3 II
SportKombi 2.8 V6 255KM 188kW
Bardzo dobry układ jezdny z Traction Control System, elektroniczna kontrola hamulców na zakrętach. Daję ocenę dobrą, gdyż przy mocy 250 KM i 350 Nm momentu praktycznie przez cały zakres obrotów silnika - przydałby się napęd na 4 koła dla poprawy trakcji. Fantastyczne możliwości pokonywania zakrętów przy naprawdę sportowym zawieszeniu.
5,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
SS prowadzi się bardzo pewnie. Dla niektórych osób zawieszenie może wydać się nieco za twarde ale rekompensują to wygodne fotele. Jedyne na co można narzekać to słabe trzymanie boczne foteli. Przydałoby się lepsze bo wchodząc w zakręty często auto trzyma się bardzo pewnie ale kierowca w fotelu już niekoniecznie.
5,0
~fredi
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 160KM 118kW
Jest bardzo fajnie. Moja wersja ma standardowe zawieszenie i jest takie jak powinno być - komfortowe ale nie miękkie. Można wchodzić w szybkie zakręty i wciąż ma przyzwoitą przyczepność. Oczywiście w Aero będziemy mieli super trzymanie w zakrętach, ale uważam że tu jest super kompromis między komfortem a osiągami.
4,0
~mieszimo3@tlen.pl
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiDS 150KM 110kW
Mały minus, ale tylko dlatego, że konstruktorzy nie zdają sobie sprawy ze stanu polskich dróg. Na autostradzie przy 180km/h kierownicę trzmam jednym palcem, ale na polsikch muldach chwilami wyrywa mi stawy... Tym bardziej, że jest to wersja sport, a wieć na felgach 17, obniżony i usztywniony.
4,0
~Krzysztof K.
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Nie do końca wszystko da się wyczuć na kierownicy -zmiany drobnych nierówności czy typu nawierzchni. Więcej wnioskujemy po szumie opon. Autko mega trzyma się drogi i szybko reaguje na ruch kierownica. Zawieszenie jest umiarkowanie sztywne (ale to kwestia gustu) mi odpowiada.
5,0
~B
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Samochód prowadzi się kapitalnie. Ten samochód jest stworzony na dłuuugie trasy i szybkie zakręty. Na oponach 225/45/17 czuję się bardzo pewnie nawet przy prędkościach znacznie powyżej autostradowych. Kierowca doskonale czuje to auto, perfekcyjna trakcja i pewność prowadzenia.
3,0
~badasskris@hotmail.com
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
Dosc dobre polaczenie komfortu i twardosci, niezle sie spisuje na zakretach, choc na polskich drogach czasem trzeba uwazac, zeby nie przygryzc sobie jezyka; poza tym problemy jak to w zawieszeniu Vectry - lozyska McPhersona co 20000 km, a teraz czekam na reszte...
4,0
~Saab 9-3 2007 180KM diesel
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Co do tego nie mam wielu zastrzeżeń, w zakręty wchodzi naprawdę dobrze i ma przyczepność. Jedne co może drażnić to jazda po dziurach bo jednak jest to sport-sedan i nie ma "rodzinnego" zawieszenia, mogę porównać jego twardość do bmw 320.
Saab 9-3 II