Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (119) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 76 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~koneser
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Jeżeli chodzi o układ jezdny to daje maksymalną ocenę pomimo kilku wad. Zacznę może od wad- dość SPRĘŻYSTE nawet powiedziałbym twarde, ale wiadomo, citroen to nie jest, widziały gały co brały. Ponadto trochę awaryjne ale koszty wymiany tulei czy wahaczy nie są jakieś rujnujące, Może troche drożej jak w golfie IV ale bez sensacji.podobnie trwałość zawieszenia- jak na razie po zakupie auta zrobiłem 30 tys. i dopiero coś mi zaczyna lekko pukać z...
3,0
~stefafan
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
z jednej strony mozna by rzec ze znakomity jednak tylko na autostrady i rowne drogi-auto ma dosc twarde zawieszei i trzyma sie drogi niemal jak sportowe auto jednak..przy 160 tys udokomuentowanego przebiegu wiekszaosc wymienialnych elementow zawieszenia ulegla zuzyciu i zostaly wymnienione..na dziurach hałasuje bardzo mocno..gluche glosne dzwieki przy pokonwyaniu kazdej wiekszej poprzecznej nierownoscci, do tego bardzo mocno slychac odglosy...
5,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Z tym nigdy nie mialem problemu,jest OK,ale nie jestem milosnikiem slalomow i zakretow,miekko zestrojone zawieszenie potrzebuje naprawde gladkiej autostrady aby rozwinac moc i przejechac sie 220kmh. Na lukach autko sie przechyla troszke,a na progach zwalniajacych potrafi bujnac za mocno musze je powoli przejezdzac.Ale lubie to zawieszenie jak pieknie wybiera male dziurki i pekniecia w jezdni - plynac. Przypomnial mi sie Opel Senator i...
5,0
~memphis
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
saab zaskoczyl mnie prowadzeniem w zakretach i nietylko, trzyma sie drogi bardzo dobrze, dosc twardo zestrojone zawieszenie i niestety srednio trwałe na naszych drogach ale porownywalne z innymi autami tej klasy, na poprzecznych dosc glosne ale nie jakos tam ponadprzecietnie, auto sprawia wrazenie w prowadzeniu duzo lzejszego i mniejszego niz jest co mi sie bardzo podoba,dla mnie pod tym wzgledem to pierwsz liga
4,0
~raskolnikoff
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
Aero jest wyposażone w fabrycznie obniżone zawieszenie i bardzo dobrze trzyma się drogi. Warto mieć dobre opony. Kiedy auto kupiłem wstawione były jakieś chińskie i auto potrafiło rwać trakcje na drugim biegu przy ostrym przyśpieszniu. Na continentalach już nie ma tego problemu. Natomiast na kierownicy czuć wszystkie nierówności - to przy ostrzejszej jeździe jest zaletą, przy spokojnej raczej wadą.
5,0
~tomalka_2007
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Kupiliśmy samochód sportsedan który miał się rewalacyjnie trzymać drogi a tu rozczarowanie. Okazało się później ,że to wina opon Michelin( tylni opony były zząbkowane) auto niestabilne na zakrętach, głośno w środku i wycie z kól jakby uszkodzone łożysko. Wymieliśmy opony na Pirelli P.Zero Nero i teraz to po prostu rewelacja. Samochód się trzyma drogi niemożliwie.
3,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Układ kierowniczy nie jest zbyt czuły. Dodając do tego całkiem dużą kierownicę, jazda po zakrętach nie należy do najbardziej precyzyjnych. Minusem są również hamulce. Tarcze 285mm z przodu, 278mm z tyłu i do tego tarcze z tyłu nie są wentylowane. Jak na swoją masę (1550kg) są one zbyt małe. Dobrym ruchem byłaby zmiana na hamulce z wersji aero 314mm i 292mm
3,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
bardzo pewnie się trzyma drogi choć zawieszenie nieco twarde. Mam \\\\\\\"vectora\\\\\\\" a nie aero a mimo to odczuwam dość mocno jakość polskich dróg. Aha, wg. mnie auta o mocy zbliżającej się do 200KM i momencie obrotowym podchodzącym pod 300Nm powinny mieć już napęd na 4 koła - Przy tej mocy napęd tylko na przód= b.częste boksowanie w miejscu.
5,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
SS prowadzi się bardzo pewnie. Dla niektórych osób zawieszenie może wydać się nieco za twarde ale rekompensują to wygodne fotele. Jedyne na co można narzekać to słabe trzymanie boczne foteli. Przydałoby się lepsze bo wchodząc w zakręty często auto trzyma się bardzo pewnie ale kierowca w fotelu już niekoniecznie.
5,0
~fredi
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 160KM 118kW
Jest bardzo fajnie. Moja wersja ma standardowe zawieszenie i jest takie jak powinno być - komfortowe ale nie miękkie. Można wchodzić w szybkie zakręty i wciąż ma przyzwoitą przyczepność. Oczywiście w Aero będziemy mieli super trzymanie w zakrętach, ale uważam że tu jest super kompromis między komfortem a osiągami.
Saab 9-3 II SportSedan