Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I (948) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 1143 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Szczęśliwy_bo_sprzedał
Skoda Fabia I
Kombi 1.2 i 64KM 47kW
Pada wszystko - czujniki cofania, włącznik świateł, potencjometr od regulacji nawiewu, guma pod otwieraniem bagażnika sparciała, uszczelki w drzwiach pleśnieją, pasy w tylnym rzędzie nie chowają się, uchwyt do otwierania maski, reflektory matowieją, od środka pękają ich mocowania, lusterka przestają grzać, mechanizmy od elektrycznych szyb się rozsypują. Często przepalają się żarówki, bez względu czy ekonomiczne z supermarketu, czy renomowanej...
5,0
~krzmal
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Auto nigdy mnie nie zawiodło i nie zatrzymało sie na srodku drogi. Serwisuje i sprawdzam bez przesadnej ostrożności i nie wedlug okreslonych dat. Jak czas pozwoli. Zazwyczaj na przeglądzie wychodzi, że albo zuzyły się klocki, albo zapiekł sie ręczny bo go nie używam... Mimo tego auto jest bardzo dobre. Wymiana żarówek [zwłaszcza H7~ 30PLN /szt.] bardzo częsta. Dodatkowo przez ostatnie 3 lata: - wyciagnął mi się drążek ręcznego i nie łapał -...
5,0
~ryhu82
Skoda Fabia I
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
Przez 9 lat. Zepsuło się: cewkofajka zapłonowa w sumie 2 x po 1 szt. (85tyś.;117tyś.km.)- 160zł/szt. - wymiana samemu bez narzędzi, przerwały się przewody prowadzące do klapy bagażnika (zasilające włącznik otwarcia klapy i oświetlenie tablicy rejestracyjnej), manetka kierunkowskazu (padła sprężyna centrująca manetkę) - wstawiłem nową z tempomatem za 320zł (koszt całości), padł też włącznik świateł stop (po 100tyś). Z jednej strony puścił...
3,0
~IKE
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
często przepalające się żarówki H7, kilka awarii: wymiara reflekrora i akumulatora (na gwarancji), wymiana łacznika stabilizatora po ok 40 000, pęknięta tuleja amortyzatora po ok 60 000 (to nasze wspaniałe drogi), po ok 1,5 roku zaczynają przeciekać drzwi przednie (konieczność uszczelnienia - wydatek ok 120zł), wymiana elementów układu hamulcowego (klocki, tarcze, szczęki) po 60 000 - niby nic bardzo poważnego ale jednak jest nad czym...
5,0
~Marcinek31
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Cos na temat silnika 75KM musi byc dobry skoro: GOLF V posiada go i kosztuje ok60.000zł Audi A2 posiada go i koszt. ok 65.000zł PoloIV kosztuje ok 48.000zł I cały czas to jest ten sam silnik Najtansza Fabia z tym silnikiem 37.000zł Ja kupiłem za 42.000zł Fabie hatchback wersja Ambiente, metalik, ABS, opony 185R14, komp pokładowy, fotel regulacja wysokosci, regulacja intens oswietl instr. pokładowych, elektryczne podgrzewane i ster....
3,0
~AdamolSS
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 80KM 59kW
Tu niestety mimo iż nowe auto pare rzeczy mnie denerwuje. Zacznę od trzeszczącego fotela kierowcy, który wydaje dźwięki jakby go ktoś ze zdezelowanego ikarusa wyjął - żenada. Trzaski w desce rozdzielczej i wykończeniu wnętrza. Problemy z elektryką szyb. Czasem nie działa mi otwieranie szyby pasażera, czasem nie działa funkcja domykania szyb, dosyć często się przepalają żarówki od świateł mijania. Na szczęście można je banalnie wymienić....
3,0
~Y - uaktualnienie
Skoda Fabia I
Hatchback 1.9 TDI 101KM 74kW
Po 50000 juz cos zaczyna wylazic jednak nie do konca jest to VW. To przelacznik kirunkowskazow jest bardziej luzny i np migajac dlugimi wlaczaja sie na stale, chcac przytrzymac tylko kierunkowskaz wlaczaja sie, chcesz wlaczyc tempomat wlaczaja sie dlugie, tylnie szyby skrzypia podczas podnoszenia i opuszczania, cos klekocze w desce rozdzielczej, tapicerka z przodu sie zmechacila (wymiana na gwarancji). Jeszcze kilka szczegolow o ktorych nie...
2,0
~mały
Skoda Fabia I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
te drobiazgi dają w tyłek wypadają w lecie atrapy głośniczków przy klamkach w tylnich drzwiach. rysujący się lakier pod paznokciem,pękająca szmata niby skaj przy lewarku już po pół roku wymienialem na gwarancji jak również schowki przy drzwich, wycierająca się farba czy coś koło tego przy przełącznikach to są już jaja i to za tyle kasy!!! jest tego więcej, rysująca się przedia szyba jak by była w chinach produkowana miałem polskie auta niebyły...
3,0
~Greg
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
no coż gdyby nie te drobiazgi możan by dać więcej, ale trzeszczy zawieszenie przdnie wymiana przy 13tys łączniki i gumki stabilizatora - trzesczy nadal, później wymiana siedziska fotela kierowcy kołysało się, wymiana pierścieni uszczelniająących w przegubach wewnętrznych, przeciekało troje dzrzwi po desczu uszczelnine silikonem przez servis po drugiej zimie urzytkowania autka gwarancyjan na prwa lakieru dzrzwi prawych tylnych pojawił się...
1,0
~Jacek
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Automat stopu padł po roku, silnik obiegu wewnętrznego po 2 latach, pękł klawisz otwierania szyby pasażera, oderwała się tapicerka w bagażniku po 4 latach, tłumik końcowy wysypał się po 2 latach, środkowy rok później, lakier na kantach drzwi już płowieje i się ściera przy woskowaniu, w osłonie lusterka lewego wyje wiatr, sonda lambda zapaprała się po trzech latach firmowym paliwem, poduszki od stabilizatora przechyłów pękły po 2 latach, do...
Skoda Fabia I