Szukaj

Lista ocen Subaru Outback IV (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Nigdy więcej Subaru
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Bardzo przeciętne, przy wchodzeniu w zakręty zanosi tyłem i wydaje się jakby auto składało się jak IKARUS (przegubowiec) - bardzo niebezpiecznie . Po 50 tyś mam do wymiany kolumnę kierowniczą, amortyzatory, jakieś gumki . Auto w brew temu co kreuje sam producent i fani jest autem bardzo delikatnym i nie nadaje się na polskie drogi pomimo podwyższonego zawieszenia i duży kół . Polecam inne marki , które mają lepsze doświadczenie w pokonywaniu...
5,0
~Mariusz
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Jedyne auto jakie może konkurować z Subaru to Audi. Niesamowita precyzja kieowania i trzymanie na drodze. Przed zakupem bałem się, że jazda po zakrętach co by nie było wyższym autem będzie sprawiała problemy - po 4 tys km wiem, że to poprostu SUBARU ;) Tak samo z prędkością nie ma żadnych oporów przed dobiciem do 200. Jak zapomnisz ściągnąć nogi z gazu to przypomni Ci o tym przy 230 automat odcinający dopływ paliwa. Oczywiście u nas tego nie...
5,0
~Kario
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Pomimo fatalnych opon (geolander) auto trzyma się drogi jak przyklejone. na zakrętach można wymanewrować sporo mniejsze, nisko osadzone auta. Jazda na wprost autostradą przy 200km/h to też nie problem. Po prostu doskonałość. Do tego ogromny prześwit i świetne wybieranie nierówności. 4x4 działa super dobrze, centralny dyferencjał spinany sprzęgłem przez komputer. Mistrzostwo świata. Jedynie brakuje hydraulicznego wspomagania kierownicy, ale co...
5,0
~Król Bezdroży
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
W CVT nie ma wiskozy tylko sprzęgło wielopłytkowe. W włączoną kontrolą trakcji mega bezpieczny. ABS dość szybko stabilizuje pojazd. Z wyłączoną daje możliwość chodzenia bokiem szczególnie w zimie, ale z dużym poczuciem kontroli. Automatyka nie wyłącza się zupełnie reagując po pewnych czasie i nie ABSem tylko właśnie blokując dyfry. W praktyce idziemy bokiem bardzo pewnie i po chwili nas delikatnie prostuje. O kręceniu bączków nie ma jednak...
5,0
~Darek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Jeden z największych atutów tego samochodu, bardzo dobrze dobrane….świetnie znosi nasze dziury, amortyzuje nierówności przy jednoczesnym poczuci dużej sztywności całej konstrukcji…. to zawieszeni …po prostu POKONUJE nierówności na drodze No i napęd 4x4 ….naprawdę to auto trzyma się drogi….do tej pory właściwie ograniczeniem w szybkości pokonywania zakrętów nie są możliwości tego samochodu ….tylko moje nawyki.
5,0
~Edyta
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Komfortowy, Zauważyłam, że na wyboistych drogach, tam gdzie inni kierowcy zwalniają, mogę jechać szybciej bo wewnątrz jest cicho i auto jedzie bardzo stabilnie pomimo dołów i nierówności. Na autostradach podróżuje się bardzo przyjemnie, pomimo jazdy 140 km/h silnik nadal tylko cichutko pomrukuje. Trochę przeszkadza szum opon i powietrza.
4,0
~Tomek
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Układ jezdny nastawiony zdecydowanie na komfort, a mimo to niewiele aut jest w stanie nadążyć w zakrętach za Outbackiem. Auto również bardzo stabilnie prowadzi się na autostradzie przy prędkościach powyżej 200 km/h. Ponad 20 centymetrowy prześwit oraz stały napęd na 2 osie pozwala bez obaw zjechać z asfaltu na polne i leśne dróżki.
5,0
~Pavulon
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Plusy: -bardzo dobra przyczepność w każdych warunkach, -skuteczne tłumienie nierówności, -niewielkie przechyły na zakrętach (wersja EU), -duży prześwit, -ogólnie wysoki komfort przy b.dobrych, właściwościach jezdnych, Minusy: -w niektórych sytuacjach nieco za twarde zestrojenie,
5,0
~Marek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Napęd 4x4 szczególnie zimą robi swoje. Jedzie się pewnie po śliskich drogach oczywiście z rozsądkiem. Napęd 4x4 nie oszuka praw fizyki. Najlepsze w zimie są miny kierowców pewnej marki jak na śliskiej nawierzchni trzeba ruszyć z pod świateł ja jadę a oni stoją w miejscu - wrażenia bezcenne.
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV
Średni koszt przejechania 100 km
47,33 zł
8,3
l/100km
11,3
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tomek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Tu bardzo fajnie, niejednokrotnie wydostawałem się z błota, czasami ni dawał rady podjechać pod górę, mocno pod sterowny na śliskich zakrętach . Do przyzwyczajenia się.
Subaru Outback IV