Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift IV (147) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~nieodwracalny@autograf.pl
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.5 VVT 102KM 75kW
Automat. Biegi zmiania baaardzo płynnie. Pozwala łątwo zmieniać przełożenia ręcznie. Dostosowuje sposo zmiany biegów do stylu jazdy. Absolutnie niweluje szarpinięcia przy zdjęciu nogi z gazu. Ostatnie przełożenie bardzo długie, 2700 obrotów przy 100km/h. Dynamiczny w zagresach predkosci 0-30 oraz 80-150. Nadaje sie jazdy miejskiej w starej EU, nie u nas (2 bieg do 115km/h co sprawia że w ciagu samochodów trzeba korzystać z niskich obrotów 2...
3,0
~MIG
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Szczerze średnio. Jedynka wchodzi niekiedy z oporem, dwójka ok, trojka... piątka i szóstka. Teoretycznie 6 biegów powinno starczyć. I wystarcza ale do miasta. Tam na niektórych odcinkach jadę 70 wbijając 5 lub czasem i 6. Natomiast na autostradzie przy 6 i 140-150 km/h mamy okolice 4 tysięcy obrotów. Ani to ekonomiczne ani dynamiczne bo przy tej prędkości auto już się nie zbiera. Japonce powinni zrobić 6 bieg dla komfortowej jazdy a nie tylko...
2,0
~Robez
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Kultura pracy skrzyni to bliżej żuka chyba, dla mnie najgorszy punkt tego samochodu. Jest głośna, ma dziwna wyjącą pracę w pewnych zakresach obrotów, często haczy jedynka, wsteczny to w ogóle trudno wbić. Po dłuższej podroży na postoju słychać jakby chrobotanie, po wciśnięciu sprzęgła ustaje. W poprzednim fiacie tez szału nie było, ale tutaj jest chyba gorzej, tylko może precyzja wybierania lepsza. Jak na nie tanie suzuki to słabizna.
2,0
~Maniek
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Dość długie przełożenia. W miarę precyzyjna(dobrze dobrany skok lewarka), ale!: często haczy jedynka i wsteczny - podobno TTTM, głośno \"buczy\" przy lekkim hamowaniu silnikiem na III i IV biegu w pewnym zakresie obrotów (wg. ASO TTTM), sprzęgło działa niekomfortowo (prawie zerowa progresja). Generalnie skrzynia wydaje się delikatna i tandetna w porównaniu z np. poprzednia skodą fabią.
1,0
~R
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.3 92KM 68kW
To największa wada tego pojazdu: - jest głośna - pierwszy bieg często w ogóle nie wchodzi i trzeba ruszać z \"2\". Nie ma znaczenia, czy skrzynia jest rozgrzana, czy nie, po prostu nie wchodzi (często akurat na światłach na skrzyżowaniu :) - dodatkowo denerwujące jest notoryczne skrzypienie sprzęgła, \"zabiegi\" ASO pomagają tylko na kilkaset km.
5,0
~Sunshine
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Przez pierwsze 3000 km zdarzało się (dość często), że nie wchodziła jedynka (denerwujące podczas ruszania spod świateł) oraz wsteczny. Ale teraz (8500 km) te problemy są już przeszłością i skrzynia działa precyzyjnie i lekko, a jednocześnie z wyczuwalnym przyjemnym oporem. Wrzucanie \"trójki\" i \"czwórki\" daje uczucie ładowania karabinu maszynowego. :)
4,0
~diablo
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Ciekawie zestopniowywana skrzynia. 4 i 5 to nadbiegi. Na naszych droga nie ma potrzeby zużywania 5 nic to nie daje, a czasami powoduje większe zużycie paliwa. Przy wyprzedzaniu należy zredukować do 3 biegu. Samochodzik na tym biegu rozpędza się do 130 km/h i jest bardzo dynamiczny. Skrzynia czasami haczy na wstecznym biegu, ale nie jest to uciążliwe.
2,0
~Damian
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Skrzynia, i tutaj się właśnie zaczynają problemy tych samochodów. Trwałość tej skrzyni jest najsłabszym punktem całego samochodu. Przy kupnie samochodu wiedziałem, że te skrzynie są delikatne ale jednak się zdecydowałem. Musiałem w swojej zregenerować skrzynię. Druga sprawa, zmiana biegów mogła by być precyzyjniejsza.
3,0
~K
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Jeden z niewielu minusów tego samochodu. Można powiedzieć że jest precyzyjna chociaż jest dosyć toporna. Wyjące łożyska przy przebiegu 64 tysiącach koszt naprawy ok 1500 zł. Przy prędkościach ok 120 km/h obroty na poziomie 3200. Ciężko wchodzący wsteczny bieg, ale to chyba reguła w autach, które mają wsteczny w miejscu biegu 6.
3,0
~Kilvov@interia.pl
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Na postoju biegi na prawdę wchodzą super (choć nie tak jak w mitasubiszi colcie), ale gdy włączy się silnik jest całkiem inaczej :/ jak dla mnie - podobnie do golfa IV. Brak elastyczności w połączeniu z niekoniecznie przyjemną zmianą biegów nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jednak tragedii nie ma, w lagunie II jest jeszcze gorzej ;)
Suzuki Swift IV