Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover Facelifting (12) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
e-CVT spisuje się samo w sobie bardzo dobrze, skrzynia świetnie czuje zapotrzebowanie na moc i dopasowuje się mocno elastycznie. W zasadzie jedyny problem jaki miałem, to naprawdę mocne buczenie w momencie równoczesnego ładowania baterii i przyspieszania, czyli jazdy tylko na silniku spalinowym. Niemniej w porównaniu do innych CVT myślę, że nie można jej niczego zarzucić.
5,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Daję 5 gwiazdek - nie mam do niej większych zastrzeżeń. Słynne "wycie" - jeżeli już słychać, to prawie wyłącznie podczas dynamicznego wyprzedzania. Osobiście najczęściej przestawiam styl jazdy na "sport" - wówczas skrzynia działa jak dla mnie najlepiej i najciszej. Dobrze radzi sobie z przełączaniem miedzy trybem spalinowym i hybrydowym.
5,0
~Mieszko
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Cichsza praca w porównaniu do poprzednich układów Toyoty zbudowanych w oparciu o 1.8. Podczas przyspieszania w trybie D łagodnie symuluje zmianę biegów na wyższe wraz ze wzrostem prędkości. Tryb S skrzyni biegów - wybór poziomu obrotów roboczych silnika spalinowego i poziomu przyspieszenia i odzysku energii hamując napędem.
4,0
~manfretka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Pracuje płynnie, nie szarpie. Fakt, że podczas gazu w podłogę trzyma silnik na wysokich obrotach (co generuje hałas) to rzecz, do której można się przyzwyczaić. A już na pewno nie "wyje" jak twierdzą ci co się "znają".
5,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jaka skrzynia? :P O ile nie jeździmy jak rajdowiec to wszystko działa niesamowicie sprawnie i cicho. Silnik elektryczny w moment rozkręca spalinówkę, co pozwala mieć dostęp do pełnego momentu obrotowego przez całą podróż.
5,0
~tom
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
cvt .... wiedziałem co kupuję - przy silniku hybrydowym nie ma właściwie żadnego wyboru - ale porównując ze skrzynią w silniku 1,8 , w 2,0 sprawuje się dużo lepiej , samochód ładnie przyspiesza
4,0
~Gregor
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Może to nie jest cicha, ale to zależy od stylu jazdy. Po wciśnięciu mocno gazu niemal każda automatyczna skrzynia jest głośna, a po chwili wszystko się uspokaja.
2,0
~Jurek
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.2 Turbo 116KM 85kW
Jak to skrzynia bezstopniowa wyje w niebogłosy i prawie nic się nie dzieje. Do spokojnej jazdy wystarczy ale czasem trzeba mocniej przycisnąć i nic się nie dzieje.
1,0
~Żółw
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Pięknie wyje by przestać przyspieszać

Usterki Toyota C-HR I

Liczba wpisów: 11

Toyota C-HR I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Olek Kuszeta
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Ma tendencję do wycia i wpadania w uciążliwe drgania
Toyota C-HR I Crossover Facelifting