Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (16) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów działa dobrze i jest precyzyjna. Biegi wchodzą z przyjemnym oporem, nie ma szans na ich pomylenie. Nawet przy zimnym silniku ciężko odnotować szarpnięcia przy zmianie biegów, co w innych samochodach potrafi denerwować. Najlepiej skrzynia pracuje jednak po pełnym rozgrzaniu oleju, i to do temperatur około 100 stopni - często dopiero po godzinie jazdy czuć było, że biegi wchodzą wręcz perfekcyjnie. Co nie zmienia faktu,...
5,0
~LuCat
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Automat niewyczuwalnie zmienia biegi w górę. Przy redukcji tak to już nie działa i czeka się niedługą chwilę na reakcję. Najdłużej trwa zmiana z D na R - nie wiedzieć czemu jakieś 1,5 sekundy. Generalnie jednak jestem baaardzo zadowolony z działania skrzyni - można w niej włączyć tryb dryfowania, dzięki któremu przy każdym zdjęciu nogi z gazu skrzynia włącza bieg jałowy a samochód prawie nie zwalnia na takim "luzie" - można przy tym...
3,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jeżeli chodzi o skrzynie biegów, to niestety mam mieszanie odczucia. Biegi co prawda wchodzą płynnie i pewnie, lecz przełożenia nie są idealnie dobrane do tego silnika, co zresztą przekłada się na gorszą od konkruencji elastyczność. Skrzynia jest dosyć długa, co sprawia że tocząc się ciężko ruszyć z drugiego biegu nie dławiąc silnika. Ponadto, aby uzyskać optymalne przyśpieszenie 5-tke należało by wrzucać dopiero przy 130 km/h. Moim zdaniem to...
3,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Samochod ma typową bolączkę,a mianowicie w niskich temperaturach ciężko wchodzi 2 bieg- po dwukrotnej zmianie biegu problem ustepuje. Latem problem nie występuje. Zmieniłem olej w skrzyni biegów- coś się polepszyło,ale problem pozostał. Nie grzebałem wiecej,bo nie chciałem sie pakować w koszta. Poza tym skrzyknia. Trochę długi 2 bieg powoduje to,ze na parkingu tylko na 1 można jeżdzic
3,0
~Passatb7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jak sie rozgrzeje to super, przy niskich temperaturach pierwsza zmiana biegu z 1 na 2 wchodzi z oporem, wymienilem olej w skrzyni i cos tam sie poprawilo, ale nie jest idealnie. Czytalem na forach,ze ten typ tak ma wiec dałem sobie spokój
4,0
~art8000
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Skrzynia swietna,jednak jedynka moglaby by byc ciut krotsza,jest to bardzo uciazliwe w korku,nie da sie tym autem jechac wolniej niz 10 km/h,przy ledwo toczacym sie aucie lepiej wrzucic 1 bo na dwojece poprostu zgasnie
5,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Skrzynia jak w kazdym vw z jakim mialem doczynienia dziala super,biegi wchodza lekko z wyrazna zapadka.Mankamentem jest troche zbyt dluga dwojka,przy wiezdzie np.do garazu trzeba wrzucac 1 bieg,bo 2 jest poprostu za szybka
5,0
~Darek
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Super, czasami przy wolnych obrotach nagłe wciśnięcie gazu powoduje chwilę jakby zastanowienia się przez skrzynie biegów i szarpnięcie,ale to rzadkość. Ogólnie DSG rewelacja!!
5,0
~Tra
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Skrzynia bezawaryjna, biegi wchodzą bez problemu. Mały minus za sposób na wsteczny, kto wymyślił wciskanie tego drążka zamiast guzika pod palcem?
2,0
~osa
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Skrzynia kompletnie niezgrana z tego typu silnikiem. Fatalna próba zrobienia z diesla samochodu benzynowego.
Volkswagen Passat B7 Limousine