Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (16) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Samochód jest świetnie wyciszony. Zarówno w mieście, gdzie nie słyszymy specjalnie donośnych dźwięków innych silników, jak i na trasie, gdzie przy prędkościach rzędu 140 - 170 km/h szum powietrza jest na prawdę minimalny. Wiele samochodów tej klasy ma spore problemy z wyciszeniem (Kia Optima, Opel Insignia czy Toyota Avensis) i jazda powyżej 140 km/h staje się udręką. W przypadku Passata jest wręcz przeciwnie - cisza zachęca do szybszej jazdy...
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Podczas postoju, można zapomnieć, że silnik jest włączony. Podczas jazdy przy prędkościach autostradowych (do 180km/h, szybciej nie jeżdżę) słychać jedynie delikatny szum powietrza. Radio automatycznie zwiększa głośność wraz z prędkością, jest to jednak zupełnie nie potrzebne z uwagi na świetne wyciszenie wnętrza. I znów porównanie z Oplem Insygnią - chyba najbliższym konkurentem Passata. W Oplu już przy 150km/h szum powietrza jest dosyć...
4,0
~Darek
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jestem bardzo wrażliwy na różne odgłosy i tu Passat trochę mnie zawiódł, jest poprawa i to wielka w porównaniu z B6 ale \"świerszcze\" dochodzące spod kierownicy są jak dla mnie słyszalne.Jak wcześniej pisałem samochodem jeździ żona a ja sporadycznie z niego korzystam więc może dlatego jestem bardziej uczulony na różne dźwięki. Zawieszenie i silnik fajnie zestrojony i wyciszony.
5,0
~Wojtek
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tu jest rewelacyjnie. Poprzednim samochodem był Passat B6 170 km(BMR), lata świetlne dzielą te samochody. B6 jest dużo gorzej wyciszony. To jest zupełnie inny poziom wyciszenia i opony i silnik nie słychać. Praktycznie im szybciej tym ciszej.
3,0
~Tra
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jako nówka z salonu to był cichutki. Od roku jednak już wyraźnie hałasuje, szumi, trzeszczy. Na początku mogłem normalnie gadać przez zestaw telefoniczny, a teraz żeby się normalnie słyszeć to muszę jechać nie więcej jak 110km/h.
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie jest źle, ale też bez rewelacji. Jasne, że nie jest to stary diesel, więc klekotu jako takiego we wnętrzu nie słychać, ale silnik jest słyszalny. Poza tym - patrz sekcja "drobne usterki".
5,0
~LuCat
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik diesla słychać co prawda w środku ale jest on bardzo dobrze wyciszony a i ma jakąś taką charakterystykę, że w okolicach 2400-2800 obr/min jest prawie niesłyszalny
4,0
~Passatb7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zalezy od opon i nawierzchni, jest dobrze, 400 km trasy nie sa problemem, jeździłem nowszymi i droższymi samochoami i tam było głośniej
4,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Przy 100 km/h nie słychać silnika. Kwestia opon. Na chińskich oponach jest głośno w środku.
4,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Kwestia zastosowania opon-jezdze na Pirelli,mimo to spodziewalem sie lepszego wyciszenia.
Volkswagen Passat B7 Limousine