Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW 1989-1991

Lata produkcji: 1989 - 1991
Segment: Niższa klasa średnia
W roku 1983 w sprzedaży pojawił się następca Golfa I. Model drugiej generacji wizualnie tylko nieznacznie odróżniał się od swego poprzednika. Był jednak od niego nieco większy i bardziej nowoczesny. Inspirując się olbrzymią popularnością modelu, w roku 1984 Volkswagen wprowadził na rynek model Jetta – Golfa II w wariancie sedan. Produkcję Volkswagena Golfa drugiej generacji zakończono w roku 1992. W ciągu ośmiu lat nabywców znalazło ponad 6,3 mln egzemplarzy auta. Do dnia dzisiejszego Volkswagen Golf II jest popularnym modelem klasy średniej, nadal chętnie sprowadzanym do Polski.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 206
Koszt ogólny 36,32 PLN
ON21 PLN
Wydatki serwisowe 19,05 PLN Pozostałe wydatki 14,60 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf II

Liczba wpisów: 239
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, ponad rok temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.
zamek drzwi przednich kierowcy ,wkładka,blokada
dodał: jendrek5207, 1 miesiąc temu
Nie mozna kluczykiem zamknąc żadnych drzwi,jedynie pilotem.Można przekręcić kluczyk w drzwiach jednak nie rygluje żadnych drzwi.Czy można wymienić wkładkę.Przekręcenie kluczyka spowodowało zablokowanie wszystkich drzwi i nie mozna było otworzyc ani pilotem ani kluczykiem.Co zrobić w przypadku braku możliwości dostania się do wewnatrz auta gdy ani kluczykiem ani pilotem nie mozna otworzyć samochodu

Dane techniczne Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW 1989-1991

Podstawowe parametry Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW
Produkowany od 1989 do 1991 roku
Pojemność skokowa 1588 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 80 KM (59 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 135 Nm przy 2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 23,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 80 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku pośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf II Hatchback
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf II Hatchback