Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW 1989-1991

Lata produkcji: 1989 - 1991
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż następcy Golfa I ruszyła w 1983 roku. Pod względem wyglądu, Golf drugiej generacji tylko delikatnie różnił się od swojego poprzednika. W rzeczywistości był od niego trochę większy i nowocześniejszy. Na fali ogromnej popularności modelu, w 1984 Volkswagen zaprezentował Jettę, Golfa II w wersji sedan. Produkcja Golfa II zakończyła się w 1992. Przez osiem lat sprzedano ponad 6,3 miliona sztuk modelu. Do dziś jest on popularnym samochodem klasy średniej, chętnie sprowadzanym do Polski.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 206
Koszt ogólny 36,32 PLN
ON21 PLN
Wydatki serwisowe 19,05 PLN Pozostałe wydatki 14,60 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf II

Liczba wpisów: 238
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.
kontroli trakcji esp
dodał: ~stary , ponad rok temu
swieci mi sie kontrola trakcji w lecie nie było tego problemu teraz temperatura ,czy wilgotnosc powietrza ma wpływ ? do tej pory było oki a teraz jesien zima za chwile układ byłby niezbedny to szfankuje jezeli mogł by ktos co na ten temat to prosze o pomoc Pozdrawiam !

Dane techniczne Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW 1989-1991

Podstawowe parametry Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW
Produkowany od 1989 do 1991 roku
Pojemność skokowa 1588 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 80 KM (59 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 135 Nm przy 2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 23,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 80 mm
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf II 1.6 TD 80KM 59kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf II Hatchback