Szukaj

Volkswagen Golf VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Volkswagen Golf VII Plug-in GTE
Volkswagen Golf VII

Plug-in GTE (2019)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 3d Facelifting
Volkswagen Golf VII

GTI 3d Facelifting (2017 - 2019)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting
Volkswagen Golf VII

GTI 5d Facelifting (2017 - 2020)

3 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII e-Golf Facelifting
Volkswagen Golf VII

e-Golf Facelifting (2017 - 2020)

2 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 3d Facelifting
Volkswagen Golf VII

Hatchback 3d Facelifting (2017 - 2019)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting
Volkswagen Golf VII

Hatchback 5d Facelifting (2017 - 2020)

32 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting
Volkswagen Golf VII

Variant Facelifting (2017 - 2020)

28 opinii Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 3d Facelifting
Volkswagen Golf VII

GTD 3d Facelifting (2017 - 2019)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 5d Facelifting
Volkswagen Golf VII

GTD 5d Facelifting (2017 - 2019)

2 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD Variant Facelifting
Volkswagen Golf VII

GTD Variant Facelifting (2017 - 2019)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTE Facelifting
Volkswagen Golf VII

GTE Facelifting (2017 - 2018)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Volkswagen Golf VII

R 3d Facelifting (2017 - 2019)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting
Volkswagen Golf VII

R 5d Facelifting (2017 - 2020)

3 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R Variant Facelifting
Volkswagen Golf VII

R Variant Facelifting (2017 - 2020)

2 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack Facelifting
Volkswagen Golf VII

Variant Alltrack Facelifting (2017 - 2020)

6 opinii Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTE
Volkswagen Golf VII

GTE (2016)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII e-Golf
Volkswagen Golf VII

e-Golf (2016 - 2019)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD Variant
Volkswagen Golf VII

GTD Variant (2015 - 2016)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R Variant
Volkswagen Golf VII

R Variant (2015 - 2016)

Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack
Volkswagen Golf VII

Variant Alltrack (2015 - 2016)

2 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 3d
Volkswagen Golf VII

R 3d (2014 - 2016)

1 opinia Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII R 5d
Volkswagen Golf VII

R 5d (2014 - 2016)

5 opinii Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 5d
Volkswagen Golf VII

GTI 5d (2013 - 2016)

15 opinii Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 3d
Volkswagen Golf VII

GTD 3d (2013 - 2016)

5 opinii Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTI 3d
Volkswagen Golf VII

GTI 3d (2013 - 2016)

1 opinia Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Variant
Volkswagen Golf VII

Variant (2013 - 2017)

86 opinii Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII GTD 5d
Volkswagen Golf VII

GTD 5d (2013 - 2016)

3 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Volkswagen Golf VII

Hatchback 5d (2012 - 2016)

82 opinie Pokaż wersje silnika
Volkswagen Golf VII Hatchback 3d
Volkswagen Golf VII

Hatchback 3d (2012 - 2016)

3 opinie Pokaż wersje silnika

Informacje o Volkswagen Golf VII

Lata produkcji: 2012 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Andy
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
Autko bardzo dynamiczne, wygodne, średnie zużycie energii 12,5 - 14,5 kWh/100 km, tanie w eksploatacji, idealne do miasta i w okolice podmiejskie. Na obwodnicy autostradowej nadąża za limitem prędkosci bezproblemowo, rekuperacja energii działa dobrze, na jednym ładowaniu można przejechać nie używając ogrzewania ani klimatyzacji max. do 250 km, ale w praktyce 200 km to rozsądny zasięg pozostawiający małą rezerwę energii w baterii. W zimie i w lecie zasięg spada o około 10 % - 20%, zależnie od temperatury, stylu jazdy, prędkości, pogody, użycia ogrzewania lub klimatyzacji, itp. Ładowanie ze zwykłego gniazdka w garażu zajmuje 10-12h, zależnie od stopnia rozładowania baterii (pojemność nominalna 36 kWh). Dobrze się prowadzi, lepiej się nim jeździ po nieutwardzonej powierzchni niż samochodem z silnikiem cieplnym - ogólnie fajne autko.
Dodane 2 miesiące temu
4,9
~Jurassik3
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Kupiłem samochód jako używany z przebiegiem 90 tyś, Ogólnie jestem bardzo zadowolony z komfortu jazdy, ze spalania, dynamiki oraz przestrzeni w salonie i bagażniku. Przez 3 lata użytkowania spotkała mnie jedna usterka, tzn. rozkalibrowanie radaru (usunięta w ASO). Po za tym nie miałem większych problemów. Najbardziej zadowolony jestem ze spalania: w mieście w miarę dynamiczna jazda latem 8,5 - 9 l, zimą 9 - 9,5 l, w trasie 90 km/h - około 5,0 l, 120 km/h - 5,8 l. Na minus oceniam karoserię, ponieważ w miejscu wsiadania do samochodu na dolnej części progu blacha nie jest niczym osłonięta, przez to przy wsiadaniu zawadza sie ten próg nogami, dostaje się tam piasek i ta cześć szybko się rysuje, a w niektórych miejscach pojawiły się drobne punkty korozji - musiałem zabezpieczyć te miejsca specjalną folią.
Dodane 2 miesiące temu
4,9
~Xxxx
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Volkswagen Golf VIIGen 1.2tsi 110km HB - samochód bez problemowy . W środku spasowany bardzo doborze , przestronny i wygodny . Jedynym zauważalnym minusem jest mały bagażnik po przez podłogę usytuowana na równo z progiem ( możliwość regulacji) . Silnik jak na swoją pojemność dynamiczny i ekonomiczny. Plusem w dzisiejszych czasach jest posiadanie całego koła zapasowego. System infotainment oraz komputer pokładowy bardzo przejrzysty łatwy w obsłudze . Auto dobre do miasta , ale w trasie też daje radę
Dodane 4 miesiące temu
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII
4,7 – 10,7
l/100 km
4,8 – 7,8
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
2.0 TDI połączone z DSG7, wyłączony start/stop. Nie będzie dla nikogo odkryciem jak napiszę, że samochód nie czuje się najlepiej w gęstym ruchu miejskim. •W Warszawie spalanie w godzinach szczytu, w korkach to około 8.5l-9l/100km i to w zasadzie największe jakie się da zaobserwować. •Mniejsze miasto Świdnica/Wałbrzych, gdzie nie stoi się tyle w korkach - spala średnio 5.5-6,5l/100km •Trasa drogą krajową przy 90-100km/h - 4-4.5l/100km •Trasa ekspresówką/autostradą z prędkościami 120-140km/h - 5–6l/100km. Autem jeździ moja narzeczona i średnie spalanie z trasy do pracy 150km w dwie strony (70km krajówka, 70km autostrada/ekspresówka, 10km obrzeża miasta) wychodzi 5-5.5l/100km. Dane są z dystrybutora, gdyż fabryczny komputer oszukuje średnio o około 7% w zależności od warunków.
Dodane 5 miesięcy temu
6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zacznę od tego że licznik zawyża znacząco prędkość o 5-7% Na drogach krajowych jadąc zgodnie z przepisami silnik spokojnie schodzi poniżej 6 l / 100, na autostradzie w zależności od wiatru przy 120 km / h ale z GPS bo z licznika to 130 km / h wychodzi około 6,3-6,6, włączenie klimy tylko nieznacznie podbija zużycie, niskie temperatury owszem już znacząco podnoszą zużycie, poza tym auto bardzo komfortowe, nie odczuwa się zmęczenia na długich trasach fotele wygodne a auto w miarę ciche wewnątrz. Spodziewałem się niższego spalania przy wyższych prędkościach, Silnik 1.0 TSi 115 KM jaki mam w służbowym jest niedościgniony....
Dodane 6 miesięcy temu
6,2
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie zużycie paliwa z ostatnich 4tys km to 6,2 litra, na trasie można wykręcić 5,2 litra przy jeżdzie 110-120 km na godzinę. Miasto i krótkie trasy to już inna sprawa. spalanie około 7,2 przy normalnej jeżdzie, bez wciskania gazu w podłogę. Myślałem że 3-cylindrówka będzie oszczędniejsza , ale nie jest żle. Dynamika silnika jest spoko, jak trzeba wyprzedzać to daje "kopa" jak trzeba, nie ma problemu z wyprzedzaniem i oto chodzi .że jest MOC do wykorzystania w odpowiednim momencie. Auto godne polecenia mimo złych opiniI tych wszystkich znawców co nigdy takim autem nie jeżdzili, a piszą że taki silnik nadaje się tylko do "kosiarki". Ja jestem zadowolony i polecam to auto.
Dodane 10 miesięcy temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów