Wyszukiwanie opinii o instalacjach LPG

Kryteria wyszukiwania

  • Właściciel instalacji:
  • Nazwa instalacji:

Pokaż opinie/komentarze

  • opinie:
  • chronologicznie od najdłuższych komentarzy od najwyżej ocenianych
Wyszukaj

Średnia opinii dla wybranych kryteriów

  • Średnia z opinii:
  • 4,8
  • Liczba opinii:
  • 11
Liczba opinii spełniających kryteria : 11
Autor/Opinia Samochód/Komentarz (Całokształt)
PAWEŁ BYDGOSZCZ
2013-10-27
 5,0
PRZEJECHAŁEM JUZ 190000 NA GAZIE I NIC.WSZYSTKO OK.BYŁEM NA JEDNYM PRZEGLĄDZIE PO 185000 BO MRUGAŁ SILNIK POMARAŃCZOWY NA DESCE.WYMIENIONO REDUKTOR I FILTRY.SILNIK PRACUJE RÓWNO CICHO NIE BIERZE ANI KROPLI OLEJU.POLECAM INSTALACJA BRC-DOKŁADNIE NIE WIEM JAKA.JESTEM BARDZO ZADOWOLONY.Instalacja CZAKRAM zamontowana w Dacia Logan I MCV, 1.6 (105 KM), 2008 r., użytkował instalację przez 190 000 km
axel
2013-08-28
 4,5
Bardzo fajny silnik do zagazowania,nie odczuwam żadnej różnicy między jazdą na benzynie a na gazie.Żadnych kłopotów z instalacją,do serwisu jeżdżę tylko na przeglądy co 10000km.To już moja trzecia "Daczka "zamontowana na Bytkowskiej a mam jeszcze trzy i noszę się z zamiarem zagazowania,bo oszczędności ogromne.Instalacja AC zamontowana w Dacia Logan I Sedan, 1.6 16V (105 KM), 2009 r., użytkował instalację przez 30 000 km
Andrzej
2013-03-04
 5,0
Autko bardzo ładnie pracuje na gazie. Szybko i profesjonalnie założona instalacja. Warsztat godny poleceniaInstalacja ALEX zamontowana w Dacia Logan I MCV, 1.6 16V (105 KM), 2011 r., użytkował instalację przez 20 000 km
Ostry
2012-05-28
 5,0
rewelacja auto pali od 8,0 do 8,5 gazu w cyklu mieszanym 40% miasto 60% poza miastem. Zadnych problemow.PolecamInstalacja CZAKRAM zamontowana w Dacia Logan Sedan, 1.4 MPI (75 KM), 2008 r.
Ostry
2012-05-28
 5,0
Gazownik zna sie na rzeczy.Po pierwszej wizycie przelanczal sie samoczynnie z gazu na benzyne,okazalo sie ze to wina obrotow,5 minut roboty i nie ma problemu.Samochod pali od 8,0 do 8,5 l gazu.60%poza miastem 40% miasto.Zalecany reduktor BRC1500 mbar,1200 nawalaja.Wtryski glosno chodza ale w BRC to typowe . Polecam.Instalacja CZAKRAM zamontowana w Dacia Logan Sedan, 1.4 MPI (75 KM), 2008 r.
Waldi
2011-07-02
 5,0
Instalacja CZAKRAM zamontowana w Dacia Logan Sedan, 1.4 MPI (75 KM), 2009 r., użytkował instalację przez 20 000 km
Endymion
2011-06-13
 5,0
Instalacja zamontowana w Dacia Logan MCV, 1.4 MPI (75 KM), 2007 r., użytkował instalację przez 170 000 km
Robert Sosnowiec
2010-09-13
 5,0
Gaz LandiRenzo. Zaryzykowałem i założyłem do nowego samochodu w salonie/serwisie Renault w Jaworznie dzięki temu oszczędzałem na eksploatacji już od nowości auta. Mam już przejechane 94k km. Moje uwagi. LandiRenzo ma słabe reduktory. 1 padł i został wymieniony na gwarancji. Drugi został wymieniony (na gwarancji) bo serwis nie wiedział dlaczego samochód chwilę po odpaleniu gasł (odpalanie na 2 razy). Po wymianie usterki ustąpiły. Na razie 2 lata spokój. I generalnie z gazem i w ogóle z całym autem w ciągu 4 lat eksploatacji wszystko. Przeglądy gazu robiłem przy okazji przeglądów okresowych auta (co 15k km). Wymiana filtrów za każdym razem. Świece wg planowych przeglądów samochodu (jakby był bez gazu). Jedyne odstępstwo to wymieniałem olej co 15k zamiast planowych co 30k. Taka moja fanaberia. Auto w utrzymaniu niedrogie. Przeglądy w ASO stosunkowo tanie. Co do samego auta to wymieniałem jedynie olej, 1x klocki, jakieś drążki zawieszenia przedniego (na gwarancji, słabe drogi po których jeżdżę), ramię wycieraczki i niedługo będzie poprawka lakiernicza bo są jest jakiś pęcherze u dołu drzwi przednich od środka kabiny. Naprawdę to nie wiem jak jeździ auto na benzynie bo jeżdżę na niej tylko i wyłącznie na zimnym silniku, potem już tylko LPG. Instalacja zwróciła mi się po 20tyś. km. Później już tylko zysk.Instalacja LANDI RENZO zamontowana w Dacia Logan Sedan, 1.4 MPI (75 KM), 2006 r., użytkował instalację przez 100 000 km
ANDRZEJ SZ
2010-06-01
 4,3
SILNIK PRERYWAŁ LATA PRACOWAŁ POPRAWNIE-ZACZOŁ PRZERYWAĆ KIEDY BYŁO MAŁO GAZU W BUTLI .JEDYNA AWARIA TO WYMIANA WTRYSKÓW Z 2A-16/2,0 NA 2A-14-/1.8 DOSZŁEM DO WNIOSKU ZE ZAPCHANY FILTR GAZU CIEKŁEGO ELEKTRONICZNY CZUJNIK CIŚNIENIA FAZY LOTNEJ(brak tych filtów na rynku filtr na zślepiony otwór zjednej strony -dostałem w servisie Dewoo -KIEDY WYKRYŁ ZA NISKIE CIŚNIENIE PRZEŁĄCZAŁ NA BENZYNE PO WYMIANIE FILTRA ZJAWISKO USTĄPIŁO MAM DO WYMIANY FILTR FAZY GAZOWEJ -(brak kompletnych w hurtowniach ,są wkłady naprawcze -CERTOOLS-F779-A67R-010663-110R-000012 ) DOBRZE JEST ZATANKOWAĆ GAZ W SHELL-SAMOCHÓD JEST MOCNIEJSZY W GAZIE SĄ DODATKI SMARUJĄCE WTRYSKI ogólnie silnik pracuje poprawnie -instalacja wykonana porawnie W WARSZAWIE NA CHEŁMŻYŃSKIEJ 294 -PRZEZ SPÓLKĘ D.T. GAS SYSTEM BOSH SERWICE POZNAŃ ulDARŁOWSKA 56Instalacja D.T. GAS SYSTEM zamontowana w Dacia Logan Sedan, 1.4 MPI (75 KM), 2005 r., użytkował instalację przez 40 000 km
wtatko
2010-02-12
 4,0
witam moje auto niestety pali około 11-12 litrów gazu ale i tak jestem zadowolony (oczywiście pisze tu o jeździe miejskiej) choć i na trasie to niewiele się zmienia ponieważ jest to przedział 10 - 11 litrów. jeżeli chodzi o spadek mocy to w dużej mierze zależy od zatankowanego gazuInstalacja zamontowana w Dacia Logan Sedan, 1.6 MPI (87 KM), 2005 r., użytkował instalację przez 20 000 km
andrzej
2009-04-17
 5,0
rewelacja na 35l gazu robię ponad 400 kmInstalacja zamontowana w Dacia Logan Sedan, 1.4 MPI (75 KM), 2005 r., użytkował instalację przez 10 000 km