Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (459) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 573 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lithuanian driver
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Klasa samochodu, dosc trwala konstrukcja i dokladna zbiorka robia swoje. Jednak BMW, jak i kazdy inny samochod po tylu latach eksploatacji ma swoje drobne i wieksze minusy. Za 2 lata eksploatacji mialem kilka drobnych usterek: problem z elektronika oswietlenia wnetrza i podnosnikow tylnych szyb, instalacja parktroniku, wycieraczka tylna, swiece ogrzewajaca silnika. Wypadl mi tez element kratki w przednim zdezaku i rozkleil sie reflektor...
4,0
~gregorweber
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
Do tej pory, czyściłem przepustnice (objaw zacinającego się pedału gazu) podobno częsta przypadłość tego modelu. Poza tym po zatankowaniu paliwa 95 na dziwnej stacji zapaliła się kontrolka "check engine" auto widocznie lubi pb98, może to objaw dziurawego tłumika, będę diagnozował to wkrótce. Tylny most lubi się odezwać, u mnie przy zmianie biegów słyszalne stuki, prawdopodobnie do wymiany tuleja metalowo gumowa, no cóż ten typ tak ma.
3,0
~Rosik
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Auto mniej więcej co 2-3 miesiące musi być serwisowane, ciągle jakieś usterki i błędy w komputerze. Albo błąd poduszek powietrznych (już kilka razy go miałem)albo jakieś inne błędy. Ostatnio padł czujnik wałka rozrządu, komputer w samochodzie tego nie pokazywał aż wyskoczył kolejny błąd w Katowicach na światłach i samochód zgasł bez możliwości odpalenia. Auto mam dwa lata a te drobne usterki wymieniłem z ostatniego miesiaca, bo starszych juz...
5,0
~Prezes-51
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
Jeszcze nie naprawiałem w aucie \"drobiazgów\", ale CO WAŻNE - dobrze kupić !!!! Jest wiele części które zużywają się przy ostrej jeździe !! Wiadomo, łepusie dopadną furkę, katują i sprzedając bo połączenie skrzyni z wałem nie wytrzymuje... DOBRZE KUPIĆ, a przed kupnem pojechać na diagnostykę auta (mówiąc że to tylko sprawdzenie, że nie potrzebujemy wbicia do dowody rejestracyjnego, koszt - w moim przypadku - to 50 zł) ale gość powiedział mi...
5,0
~Kuba
BMW Seria 3 E46
Coupe 325 Ci 192KM 141kW
Wymiana żarówek, oleju i jeździć. No chyba że ktoś po dziurach zapier***a albo piłuje go w celu palenia gumy albo innych prymitywnych rytuałów godowych, ale to samochodowi współczuje a nie właścicielowi. Jeśli chodzi o karoserię proponuję przypatrzeć się drzwiom. W modelach coupe z czasem może zrobić się rozszczelnienie w szybie i pojawić korozja w drzwiach. Ogólnie jest bardzo dobrze zabezpieczony antykorozyjnie.
3,0
~docent
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.8 328i 193KM 142kW
jezeli kupicie sobie ponad 10-ci letnie auto z przebiebiem ponad 200000 km i mysclicie ze,nic sie nigdy nie zepsuje to chyba zyjecie w jakims matrixie,na szczescie powazne usterki sa zadkie i samochod nigdy nie pozwoli aby,laweta odprowadzila od do domu. Z drodnych usterek zapalila sie kontrolka air bag,uszczeliki w przednich drzwaich przepuszczaja wode,zawsze zanjdzie sie cos co mozna poprawic w zawieszeniu .
4,0
~dudimen
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
podłączenie do komputera 120zł ale sprawdzimy wszystko. jeśli sie ktoś wykosztuje to ma później samochód sprawny 100% na co najmniej 3 lata. Jeśli chodzi o filtry to są niewiele drogie od filtrów do golfa. za 4 filtry tzn, pyłkowy, paliwa, oleju i powietrza dałem 230zł i sam je założyłem. jeśli chodzi o wymiane paska rozrządu, to każdy wie że nie ma paseczka tylko jest Łańcuch:))) wymiana co 500,000km. zalecane
5,0
~Zadowolony z auta
BMW Seria 3 E46
Compact 320 td 150KM 110kW
Widze ze ludzie rozpisuja sie o uszczelkach itd.Rzeczywiscie mialo to miejsce w modelach produkowanych do lipca 2004.Mialem poprzednio tez coupe 320ci.Byly stuki i uszczelki w drzwiach wnerwialy.Nowym przejechalem ponad 110000km i nic sie nie dzieje,jest poprawione.Jedyne co denerwuje to dwa razy przepalil mi sie bezpiecznik od radia i dwa razy zmienialem wachacze przednie.Amortyzatorow nie wymienialem bo sa w bardzo dobrym stanie
4,0
~Patryk
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Jakieś pół roku po zakupie auta padła mi cewka zapłonowa, oczywiście została ona natychmiast wymieniona na nową. Po jakiś dwóch miesiącach problem wystąpił ponownie - padła kolejna cewka, oczywiście i tym razem niezwłocznie zastąpiłem ja nową. Scenariusz powtórzył się po kolejnych trzech może czterech miesiącach. W sumie wymieniłem trzy cewki zapłonowe i od długiego czasu nie mam z tym problemu.
3,0
~Matti - mpawelak@gmail.com
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Tu niestety pierwszy większy niesmak. Przy drążku zmiany biegów, schowek zasuwany niestety uległ uszkodzeniu przez poprzedniego właściciela. Niby pierdoła ale w tak widocznym miejscu bardzo szpeci. Do tego sam fakt, że w to raczej często używana \"półeczka\" tym bardziej nie powinna być zamykana. A jeśli już to w podłokietniku jest schowek... tyle że dla niektórych to aż 3-5 cm różnicy.
BMW Seria 3 E46