Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (459) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 573 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~damianpop
BMW Seria 3 E46
Coupe 320 Ci 170KM 125kW
Typowe dla danego modelu i raczej wynikające z ksploatacji, naturalnego zużycia (klocki hamulcowe, sworznie, tuleje, świece, jeden czujnik położenia wałka rozrządu, chłodnica, rezystor dmuchawy). w sumie niewiele usterek (auto ma 15 lat i ponad 200 tyś). W pewnym wieku i po jakimś przebiegu niektóre elementy po prostu się zużywają i trzeba je wymienić.
4,0
~Radek
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
kupilem jak auto mialo 202000 - od tamtej pory wymiana podnosnika szyby od strony pasazera (podobno typowa usterka przed liftem); dosyc czesto pala sie zarowki - boje sie kupowac drozsze, bo nie wiem czy to wina tanszych zarowek czy wina ukladu elektrycznego; zamglone reflektory przednie (podobno tez typowa usterka) - musze to spolerowac
4,0
~Kacper
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Delikatnie przycinał sie mechanizm podnoszenie szyby w drzwiach kierowcy,wyrobiła się poduszka mocująca tylnia belkę-słychać delikatne stuknięcie przy puszczeniu gazu.Przy okazji wymieniłem amortyzatory i wahacze z tyłu-bardziej \"przy okazji\" niż z realnej potrzeby.Padł też siłownik blokujący klapke wlewu paliwa.Ot typowe usterki tego modelu...
4,0
~Mariusz
BMW Seria 3 E46
Touring 316 i 116KM 85kW
różnie to bywa, ocenię na podstawie mojego zadbanego egzemplarza który był zadbany i w sumie części eksploatacyjne nie powinne wliczać się usterki bo to juz kwestia użytkownika czy dopuści do zużycia części do stopnia awarii której można zapobiegnąć profilaktyką więc nie ma tragedii w moim przypadku nie było większych problemów.
5,0
~Artur
BMW Seria 3 E46
Compact 316 ti 116KM 85kW
Samochód kupiłem z uszkodzonym serwo (z jakiegoś powodu dostał się tam olej z pompy podciśnienia) i regulatorem napięcia. Poza tym przez 20 tys km do wymiany były jeszcze cewka, pompa paliwa, tuleja wachacza, uszczelka podstawy filtra oleju (warto zaznaczyć, że wszystkie wymienione części były jeszcze oryginalne z 2003 roku)
2,0
~Kastor
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.8 328i 193KM 142kW
Ciągle coś. Potem już elektronika, której wg mnie i tak nie ma za dużo. Ogólnie to o czym piszą wszyscy lub prawie wszyscy. Zapalająca się kontrolka od poduszek, wiecznie padające czujniki ABS, zamykanie szyb (z przodu - o ile to ważne), świrujący centralny zamek, brak możliwości otworzenia klapy bagażnika, falowanie silnika itp.
4,0
~Szczurson
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Generalnie ten model nie posiada dużej ilości usterek. Typowe są błędy poduszki powietrznej spowodowane matą zajętości fotela pasażera czy problemy z elektryką świateł w klapie (to znowu przez przetarte kable w wiązce na łączeniu bagażnika). Ogólnie tzw. "pierdółki" raczej niezbyt trudne do naprawy.
5,0
~Rafał
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.5 323i 170KM 125kW
Zawieszenie które nie należy do najtańszych i najtrwalszych ale są droższe i mniej trwałe. Jest za to komfortowe i ciche a jeśli jeździsz na 15" felgach i omijasz dziury to nie zrujnuje ci kieszeni. Warto zwrócić uwagę w egzemplarzach przed liftem na 4 tuleje mocujące tylną ramę pomocniczą i jej mocowanie które się odrywa.
3,0
~Alvaroxxx
BMW Seria 3 E46
Compact 316 ti 116KM 85kW
przez 3 lata eksploatacji ( 25tys rocznie) mialem kilka wydatków - opornica( od wentylacji) ok200zł , czujniki wałka rozrządu wału korbowego, ABS cena każdy około 200zł ( nie warto kupować zamienników) , zbiorniczek wyrównawczy , cewki i świece ale to normalne jest eksploatacja muszą być wydatki :D a wiadomo auto nie jest nowe
5,0
~Pablo
BMW Seria 3 E46
Touring 318 d 115KM 85kW
Narazie trudno mi to ocenić. Posiadam egz. w pełni org, nikt tu wcześniej nic nie majstrował z nadwoziem, nawet zawieszenie było fabryczne. Na dzień dzisiejszy wymieniłem wahacze i wszystkie elementy metalowo gumowe w zawieszeniu oraz świece żarowe. Co będzie dalej... czas pokaże. Na ten moment potoczna \"igła\"
BMW Seria 3 E46