Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Sedan (291) - Silnik

Na liście zabraknie 221 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Lukas
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
Ludze czesto mowia, ze ten silnik do tej budy to za mało... Moim zdaniem to bzdura, w zupełnosci wystarcza do jazdy w miescie, w trasie, a na autostradzie to jest po prostu bajka. Silnik nie jest moze super cichy, a tez nie jest to klekot starego merca. Czesto silniki te czesto bywaja zaniedbywane przez włascicieli i maja znacznie mniej mocy niz podaje katalog. Powodem sa typowe, niegrozne usterki. Trzeba tylko znalezc odpowiedniego mechanika,...
5,0
~Canyonrot528
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Najlepszy silnik benzynowy jaki może być w tym aucie przed lifingiem czyli do 2000r. Pojemność bez zbędnych pierdół w stylu turbin, kompresorów itd. czyli czysta moc z pojemności dzięki czemu auto "ciągnie" w całym zakresie obrotów bez jakiś "turbo dziur" czy innych niespodzianek. Moment obrotowy wynoszący 280 Nm robi swoje - zapewnia elastyczność na bardzo dobrym poziomie. Silnik uchodzi za "niezniszczalny" tzn. bardzo wytrzymały...
5,0
~Jakub
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Silnik z opowiadań legendarny i pancerny. I faktycznie wszystko się zgadza. Nie brak mocy, świetnie się zbiera z każdych obrotów i wkręca bez problemu nawet do "odciny". Idealny na autostrady i szybkie przemieszczanie się. O dziwo spalanie szczególnie z LPG jest na poziomie 11l/100km co przy dzisiejszych cenach wynosi ok 20zł/100km ! Jeśli się dba i nie szczędzi grosza na usterki, odwdzięczy się wieloletnią bezproblemową pracą.
5,0
~Siudy
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
Auto godne polecenia kazdemu, kto ceni sobie komfort, design, ekonomie a przy tym chce czerpac przyjemnosc z jazdy oraz z samego patrzenia na auto. Samochod jest swietny pod kazdym wzgledem. Mi sie trafil dobrze utrzymany egzemplarz i mysle ze prawidlowa eksploatacja zaowocuje niskimi kosztami napraw, chociaz migdy nie wiadomo...niektore czesci potrafia kosztowac, ale w tej klasie auta nie ma samochodu z tanimi czesciami.
5,0
~Tx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Silnik chyba najlepszy do tego modelu BMW. Co prawda dochodza mnie sluchy ze po 2001 roku lepszy jest 530i 24V 231 KM. Bardzo rowna praca silnika, w ogole zero z nim problemu, nawet z instalacja LPG sobie swietnie radzial. Co prawda wymienialem dwa razy czujnik polozenia rozrzadu, ale to ponoc wlasnie sie kopie przez LPG. Alternator naprawialem. Rozrusznik czas wytrzymal nic przy nim nie robilem. Viskoze wymienialem.
5,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Ten kto mówi że 150km to mało musiał się chyba przesiąść z 200konnego uno. Demon przyśpieszenia to nie jest. Ale zdrowy silnik objedzie zajeżdżone 2.8 (sprawdzone) Wszystkie diesle 2.0td mają takie osiągi jak e39 520i. Często po trasie ganiam się z gulfem w dieslu albo passatem czy jetta i nie mogą mnie dojść tym traktorem:) Do pałowania się nie nadaje, do szybkiej jazdy jak najbardziej.
5,0
~darek1521
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Świetny dźwięk który wydaje silnik po przekroczeniu 3 tyś obrotów. Ten model ma w sobie ten dziki pazur. Jeśli chodzi o mechanikę powiem tak jak uważam. Jeśli ktoś w przeszłości o to auto dbał to nie będzie z silnikiem problemu jednak tam trzeba robić wszystko na bieżąco bo jak się coś "oleje" to potem pozornie błaha rzecz może przerodzić się w poważną usterkę jak u mnie było z pompą wody.
1,0
~pwalfa@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.5 535i 235KM 173kW
Do 200 tys. wszystko było OK. Poty przebiegu zaczęły się problemy - gasł gdy był zimny, szrpał i wogóle wariował dopóki nie złapał temperatury. A potem najgorsze: urwała się ósma korba i silnik został zdemolowany. Kupiłem uzywkę po ok. 170 tys. pojeździł 5 tys. i to samo - urwana ósma korba i demolka motoru. Podobno jest to wada fabryczna polegająca ma zbyt małym cisnieniu ileju na końcu magistrali.
5,0
~tomasz sendecki
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.5 535i 235KM 173kW
Absolutnie najważniejszy punkt w tym samochodzie. Problemem jest skrzynia biegów, która pochłania część mocy. Dźwięk tego motoru powoduje dreszcze. Z samego doły ciągnie ładnie, jak się rozkręci do 4k RPM, to wgniata w fotel. Przez dwa lata jak nim jeżdżę brak jakichkolwiek problemów. Koniecznie trzeba wymieniać regularnie olej, żeby nie było problemów - polecam Motul i Magnateca.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,67 zł
7,8
l/100km
11,2
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~husarz
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Moim zdaniem jeden z najlepszych silników o zapłonie samoczynnym, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. Praktycznie bezobsługowy, o niezłym brzmieniu, silny jak tur, głównie za sprawą momentu obrotowego (prawie 400 Nm), oszczędny, dynamiczny. Podstawa satysfakcji - zadbany egzemplarz. Lejesz ropę i jedziesz i to daleko, bo pali faktycznie bardzo mało jak na 6 cylindrów.
BMW Seria 5 E39 Sedan