Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Sedan (291) - Silnik

Na liście zabraknie 221 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~daniel
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
ludzie mam to auto od prawie nowosci przebieg prawie 300tys. zero napraw poza rozrusznikiem. żona ma vw pasat marzenie polaków wsadzilem w niego ponad 7tys zeby jezdzil a kupilem prawie nowego. bmw jest niezawodne tylko musisz o nie dbac nigdy cie nie zawiedzie,prawda jest taka ze zadne auto nie wytrzyma katowania takiego jak tylko bmw. uwarzajcie na krecone diesle od turkow ona maja ponad 600tys. znajomy ma taka sama jak moja od...
5,0
~Konrad P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Jednostka M52B20 zapewnia wystarczająco mocy, na 98 oktanowym paliwie fajnie przyśpiesza. Bez wycieków czy innych problemów, w moim BMW zero jakichkolwiek awarii. Silnik pracuje wyjątkowo cichutko i praktycznie bez wibracji. Cała frajda zaczyna się w momencie gdy dodaję gazu, nie ma nic piękniejszego jak wkręcająca się na wysokie obroty rzędowa szóstka! Ciężko znaleźć lepszy dźwięk przy silniku o pojemności 2.0l. Silnik BARDZO ekonomiczny i...
3,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Mam wersję m52b20, pojedyńczy vanos, zdecydowanie za słaby do tego auta, pali dużo i nie jedzie. Na plus na pewno fajny dźwięk silnika. Typowo dla starego r6 z bmw problemy z przegrzewaniem, jeśli kupisz cokolwiek z tym motorem, prędzej czy później cię to spotka. Ja do tej pory wymieniłem korek, wiskoze i na razie "spokój"-jeździ. Nie jest to silnik bezobsługowy, lewe powietrze, czujniki to coś z czym trzeba się pogodzić. Mój motor ma ponad...
5,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Mój 2,5-litrowy silnik to bardzo udana konstrukcja. Mimo ponad 240 tys km na liczniku, nie ma żadnych wycieków, nie pije też ani kropelki oleju silnikowego. W połączeniu z manualną skrzynią bardzo ochoczo wkręca się na obroty. Posiadam instalację gazową, lecz mimo to utrata mocy jest prawie niezauważalna - wyprzedzanie to czysta przyjemność. Kultura pracy idealna, silnik pracuje równo i bardzo cicho, dopiero po wciśnięciu mocniej pedału gazu...
5,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
M52tub20, rocznik 2000. Miesiac - maj. Nie pije oleju, nie traci plynu chlodniczego. Przez 3 lata jedyna awaria to silnik krokowy i termostat. Co ciekawsze nawet z bledem silnika krokowego i ograniczeniem obrotow, pozwolil mi dojechac 50km do domu i znalezc odpowiedniego mechanika do naprawy. Szacun dla BMW za ten silnik. Ktos powie, ze 150km to za malo, ale gwarantuje, ze zadbane m52tub20, nie ma zadnych problemow z masa pojazdu. Trzeba tylko...
3,0
~TomGTDek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW
Na temat silnika 2,5 TDS jest wiele negatywnych wypowiedźi a ,że to awaryjne, dużo pali osiągi auta z tym motorem marne... I tak zdecydowałem sie na zakup tego auta! Choć musze przyznać, że pompa paliwowa była właśnie robiona jednak dopiero przy przebiegu 250tys. co do palwożerności średnie spalanie trzymam na poziomie 7,3 litra przy tym aucie to niewiele...Gorzej z osiągami 143KM to troche za mało nawet jeśli nie lubisz szaleć na drodze...
5,0
~Grzegorz
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW
Nie mam pojęcia skąd ten silnik ma te złą opinie !! Mam to auto od 7 lat i z silnikiem NIC ! żadnych problemów, a nowe nie jest.Kolega ma E39 z tym samym silnikiem i również żadnych problemów. Ale jak dbasz tak masz.Dodam ze od 2 lat jeżdże z chipem,teraz ma okolo 165KM.Silnika w kabinie prawie nie słychać,kiedyś pasażer zapytał czy to benzyna!! Dla porównania mam drugie BMW z silnikiem 2.0d. Ten drugi nie jest w stanie dorównac kulturą pracy...
4,0
~Dominik P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Trochę głośny w porównaniu do obecnie produkowanych diesli. Układ paliwowy posiada kilka wad (np. zacinająca się pompa przelewowa w baku lub dająca niewystarczające ciśnienie pompa progowa). Pomimo turbiny zbiera się słabiej niż cięższe e38 740i, jednak w trasie zachwyca ekonomią (do 900km na baku z włączoną klimatyzacją i czterema osobami na pokładzie). Warto pamiętać o chłodzeniu turbiny po dłuższej trasie (nawet 10 minut na postoju przed...
4,0
~rianadrian1
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Silnikowi towarzyszą po upływie ponad 20tu lat pewne mankamenty nad którymi warto się pochylić, mianowicie często spotykane wypadanie zapłonu czasami wynikające z nieszczelności w dolocie bądź odmie ale czasem również przyczyny tego można szukać i pakować worek pieniędzy bez skutku. Silnik mocny jeśli chodzi o podwójny vanos mam wrażenie że ma więcej niż 170 koni i ciut więcej nm niż deklarują to niektórzy na stronach z danymi technicznymi.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,67 zł
7,8
l/100km
11,2
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zaqwsx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW
Bardzo dopracowana, wysokiej jakości, wszystko wytrzymuje dwa razy tyle co w przeciętnym samochodzie, wiem co pisze bo w życiu miałem już dobre 40 różnych samochodów. Silnik po 400 tys. nadal suchy, po ok 280 tys. padła pompa wtryskowa- przestał zapalać na ciepłym - remoncik 2800pln. Diesel, ale charakterystyka jak w benzynie mnie to się nie podobało i zrobiłem czipa od Bagora z forum na ok. 170km. efekt niesamowity ciągnie równo już od 1200...
BMW Seria 5 E39 Sedan