Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (406) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 235 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~The Zioła Dwa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Obserwacje po 5000 km: - zamknięcie osłony słonecznej kierowcy jest do d.... Wystarczy kilka razy ją wyjąć i włożyć i blaszka przytrzymująca lekko sie luzuje, - za krótki podłokietnik, czasami żle działa otwarcie górnego schowka - za głeboka skrytka po stronie pasażera, jak by nie było zamka było by też lepiej, (żona zachwala, że dużo można w niej zmieścić, więc może nie jest to taki znowu wytyk) - i ostatnie najważniejsze, otwarcie klapy...
4,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Było trochę drobiazgów, które serwis poprawiał. A to drzwi się ciężej domykały, a to znaczek fiata złapał bąble, uszczelka się zsunęła w komorze silnika i obcięła. Był problem z otwieraniem drzwi (centralny nie puszczał). Ułamany czujnik od alarmu w komorze silnika. Deska a\'la carbon się rysuje. Tylnia półka podskakuje na nierównościach. Guma na pedale sprzęgła ciutkę skrzypi. Trochę tego się nazbierało, ale to rzeczywiście duperele z którymi...
4,0
~brucha@interia.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Urwany kierunkowskaz boczny - złamany zaczep. Jade z tym do serwisu - ciekawe czy mi to wymienią na gwarancji- bo to eweidentna wada materiału z którego jest wykonany, choć telefonicznie sewris zarzeka sie, że to niemożliwe i że to nie jest objęte gwarancją... zobaczymy czy coś się zmieniło w kontekście podejścia do Klienta w serwisie fiata na przestrzeni ostatnich lat.. Troszke zaolejony przewód gumowy łaczący turbinę z filtrem powietrza -...
4,0
~Włoch
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Dla cierpiących na nerwicę natręctw: koszmar. Bravo najczęściej spotkasz bez tylnego znaczka, który powinen zdobić przycisk otwierania klapy bagażnika. Poza tym: wpadające do konsoli centralnej przyciski podgrzewania foteli, odpadający kawałek (łuszczącej się) klamki i… wypełnienie przycisków od klimatyzacji o konsystencji plasteliny (najprawdopodobniej po spotkaniu z płynem do dezynfekcji rąk). Dla mnie no problem at all.
4,0
~peterz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Podczas mrozów głupieje elektronika bez konsekwencji na dzialanie samochodu, np. przy -20 podczas uruchamiania pojawiał się komunikat o zbyt wysokiej temperaturze silnika. Odpadł mi tylnu znaczek (wymiana 100 zł), jak zauważyłem , przyadłość ta dotkneła nie tylko moje Bravo :) Widocznie makaraniorze dali klej na dodatnie temperatury. Podczas mrozów zewnętrza klamka prawych tylnych drzwi zawieszała sie w pozycji otwarte.
2,0
~wikson
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Skrzynie biegow tragedia fotel kierowcy skrzypi slabe spasowanie nadwozia malo precyzyjne sterowanie w kierownicy.Przy jednokrotnym nacisnieciu zcisza badz robi glosniej radio o 2 lub nawet 3 stopnie(zamiast 1) bardzo slabe spasowanie plastikow(szczegolnie srodkowy kokpit) trzeszczy pedal sprzegla przy powolnym puszczaniu. Podlokietnik ulozony zdecydowanie za nisko i za bardzo stylu(mimo regulacji)
4,0
~jaras-z7@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Miałem drgania na pedale sprzęgła, 3 razy byłem na serwisie i słyszałem że tak ma być(już debatowali czy nie ściągać skrzyni lub rozbierać sprzęgła)! Wkurzyłem się, popytałem i dałem im rozwiązanie na stół :regulator ciśnienia od sprzęgła(jakaś membrana powodowała drgania bo przepuszczała olej z pompki wspomagania). Od tej pory spokój. Teraz mam stuki od silnika przy zimnym(podobno poduchy)
4,0
~zadowolony
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Naprawa ogrzewania lusterka lewego oraz wymiana tylnych lamp bo parowały.Odpalanie silnika zimnego przy dodatnich temperaturach sprawiało złe wrażenie tak jak ktoś to już opisał wcześniej ale jest na to rada a mianowicie nie odpalać od razu po zgaszeniu kontrolki świec żarowych a odczekać jeszcze ok.10s. jak one się dogrzewają i nie ma problemu to już taki mój patent zimą zbyteczny.
4,0
~Dawid7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Parę razy w ciągu półtora roku użytkowania trzeba było wymienić żarówki z takich spraw czysto eksploatacyjnych. Występuję też czasami typowa usterka, zawiesza się radio- nie widać jaka stacja radiowa aktualnie włączona lub jak ustawiona głośność. Wystarczy wyłączyć zapłon i wszystko ok. Jak to w innych modelach słaba jakość elementów chromowanych- znaczek FIAT na klapie bagażnika.
5,0
~Stef
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Prawie nie było "drobnych usterek". Kupiłem auto przy przebiegu 100 tys. km, ostatni przegląd był przy 140 tys. - trzeba było wymienić pewne elementy przedniego zawieszenia za około 1 tys. zł. Ale samochód jeździł głównie po polskich drogach, a ja nie zwalniam specjalnie przed każdym przejazdem kolejowym, więc i tak moim zdaniem to doskonały wynik.
Fiat Bravo II