Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (406) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 235 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Dawid
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
jak na razie nic nie zawodzi.prowadze nauke jazdy- jak jeszcze rok temu byly punta, nie bylo potrzeby jezdzic na serwisy, w tej chwili sa peuegoty 207, ktore droge do serwisu znaja juz na pamiec.z mojej dotychczasowej przygody z fiatami nie obawiam sie poważnych usterek.
4,0
~psycholkiller@poczta.onet.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Oprócz haczących biegów i trochę haczącego otwierania elektrycznego bagażnika to oki. Trzeszczała środkowa konsola(tam gdzie pokrętła) ale naprawili w serwisie. Swoją drogą serwis w POl-Carze w POznaniu to nieporozumienie! Kompletny brak szacunku dla klienta, dla jego czasu!
4,0
~Karol
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Tutaj uśmiechnę się pod nosem. Zaraz po zakupie, przy pierwszym tankowaniu uszkodziłem kurek, który swoją drogą jest na klucz. Zamiennik z Alledrogo kosztował chyba koło 50zł. W ciągu pierwszych dni, wypaliły mi się może z 2 żarówki. Od tego czasu nic.
5,0
~Adrian
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Dbając o olej lepiej go wymieniać max co 15k olej km ja wymieniam co 5k możemy zapomniej o jednostce silnikowej jedynie co pamiętać o filtrach i terminowej wymianie rozzadu oraz jego uszczelniaczy czyli wszystko to co pracuje i ma prawo kiedyś się zużyć
4,0
~EC-Transalpin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Na razie zaświeciła się tylko kontrolka filtru ON. Mechanik zapewnił, że to tylko usterka czujnika po wymianie filtra paliwa na nowy. Mokra uszczelka oleju pod silnikiem. Tutaj niestety będzie trzeba opuścić olej i założyć nowy pierścień.
5,0
~samniewiemkto
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
W ciągu roku wymienione jedynie olej, filtry, i tarcze hamulcowe/klocki przód. wytrzymały 55 tys. km, był jeszcze zapas na 5-10 tys. km. Lepiej jednak wymieniać takie podzespoły wcześniej. Sporadycznie coś zatrzeszczy na naszych poligonach drogowych.
4,0
~F.V.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Znaczek Fiata na kierownicy wykonany z najtańszego plastiku to kompromitacja.Wymiana razem z poduszką.Parujące tylne lampy w zimie.Odradzam uzywanie spryskiwacza przednich szyb przy prędkości >90 km/h - woda spływa na boczna szybę kierowcy.
4,0
~Marek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Opinia dotyczy eksploatacji w zimie (grudzień-styczeń). Ciężko wchodzące biegi - szczególnie bieg 1 oraz wsteczny. Niekiedy podczas ruszania aby wrzucić 1 lub wsteczny bieg należy kilkakrotnie puścić sprzęło i tak wrzucenie ich odbywa się z dużym oporem.
3,0
~Krzyś
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Wymienili mi wkład lusterka bo w wigilie zauważyłem ,że nie "grzeje" od strony kierowcy. Okazało się, że do ok. 6 tys padają a jeśli nie padną to jest dalej O.K Umówiłem się też na wymianę mieszka dźwigni zmiany biegów bo chyba zaczyna pękać
3,0
~michniewicz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
żarówki przednie jak to we fiatach, wymieniałem już 2 razy, na szczęście możliwa jest samodzielna wymiana (potrzebna latarka). 1 krotny reset bodykomputera związany z blue&me w serwisie. Uwaga na klapkę wlewu paliwa. Ja swoją złamałem (można skleić).
Fiat Bravo II