Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Hatchback 5d (268) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 228 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Rafał
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
są dwie rzeczy, do których chcę się przyczepić, ale nie wiąże się to z kosztami. Do podstawowego \"problemu\" zaliczam skrzypiące uszczelki w drzwiach. Dźwięki słyszne przy nierównościach. Ostatnio przepalone światło mijania oraz bezpiecznik od gniazda zapalniczki, czyli drobiazgi, jak w nagłówku:)
4,0
~burns2001
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
na początku przy obciązeniu tylnej kanapy pasazerami na dziurawej nawierzchni dochodzily domnie odglosy piszczenia. powodem bylo zamkniecie oparcia tylnej kanapy. po przesmarowaniu tego zamka piski ucichly. przy bardzo powolnym wjezdzie na kraweznik plastiki trzeszczą jakby auto sie "skręcało"
4,0
~plugmind
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Czasami jakby komputer się wyłączał i działa tylko obrotomierz. Bywa, że trzeba dłużej kręcić silnikiem, żeby zapalił. Raz zimą przy niskiej temperaturze zamek/alarm świrował i nie dało się zamknąć samochodu. Niegroźne ale irytujące. Żarówki z przodku spaliły mi się już 4 razy.
5,0
~skretek@o2.pl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
Nic się nie zepsuło. Mam na budziku 153 000 i wymieniam tylko części eksploatacyjne - klocki, amorki, żarówki, oleje... Uwaga - ciężko wymienia się żarówki świateł drogowych - trzeba wyciągnąć cały klosz. Z tym od pasażera jeszcze idzie sobie dać radę, ale od strony kierowcy - męka!
2,0
~meduz
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Tu jest słabo! Skrzypiąca kolumna kierownicy wymieniona po 2500 km (!), liczne "świerszcze" w desce (okolice schowka), drzwiach kierowcy. Fotel zaczyna już trzeszczeć. Przepalona żarówka przednia. Zbyt nowoczesny i zbyt młody samochód, aby go nękały takie niedoróbki!
5,0
~Janusz: pulawy123@o2.pl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Muszę bardziej umocować tylną tablicę rejestracyjną wpadającę w drgania przy kłapaniu bagażnikiem; w samochodzie na razie nic nie stwierdzam. Rozbudowane sterowanie ryglowaniem i alarmem spowodowało, że się pogubiłem więc zmykany/otwierany pilotem piska i miga kiedy mu się podoba :)
2,0
~Olo
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Odpadająca listwa na klapie bagażnika, okopcone klosze od postojówek, łuszcząca się farba z żarówek stop, bardzo niewygodna wymiana filtra kabinowego, cieknącą plastikowa obudowa termostatu (przed rokiem 2002 byłą aluminiowa i wieczna).
5,0
~EntuzjastaFocusa
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
przepalone żarówki (3), poza tym normalna eksploatacja, tanie części zamienne, łatwy w serwisowaniu. Brak konieczności obsługi w ASO, jeżdżę do znajomego mechanika i to w zupełności wystarcza. Warto skorzystać z serwisu olejowego w ASO.
5,0
~Zielony Kierowca
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.4 Duratec 80KM 59kW
3x - wymiana żarówek; i tyle usterek. A tak na marginesie: co za idiota zaprojektował reflektor, który trzeba odkręcić, mocować się z plastikowymi zatrzaskami, żeby wymienić żarówkę. Projektant chyba był naćpany, albo pracował dla konkurencji.
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,7
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Crawl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Problemem sa uszczelki pod wtryskami. Koszty nie duże, ale jak już strzeli to warto szybko zrobić. Plus piszcząca pompa wspomagania, zdarza się że jest to wkurzające. Nie przeszkadza w jeździe bo działa jak powinno, ale denerwuje pisk.
Ford Focus II Hatchback 5d