Szukaj

Lista ocen Nissan X-Trail (277)

Pokaż filtry
4,5
~Ja
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 136KM 100kW
Dobrze wybrałem.Mimo paru drobnych wad autko jest bardzo fajne.Napęd 4x4 na śniegu jest rewelacyjny
4,3
~Paweł
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 136KM 100kW
Miałem sporego klina przy wyborze tego auta.Myślałem nad typowymi sedanami lub kombi.Teraz widze,że dobrze zrobiłem.Auto jest bardzo wygodne,przestronne i inne niż wszystkie.Wsiadanie jest wygodne bo nie trzeba tak nisko siadać.Napęd na 4 koła jest dodatkowym plusem.W zimie to będzie bardzo przydatne.Silnik jest ok,zawieszenie jest przyjemne,widoczność bardzo dobra i ogólne zadowolenie:)Jak wsiadam w inne auto to jest mi teraz ciasno i...
4,4
~blablacz
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.0 140KM 103kW
Progi zwalniające mu nie straszne i wysokie krawężniki. Przejedzie zalaną ulicę po mocnej ulewie, przyjemnie wybiera nierówności, siedzi się dosyć wysoko, ale przydałoby się jeszcze wyżej. Następnym samochodem też będzie suv, jak mi się nie znudzi x-trail to na pewno następna generacja, może skusze się na diesla.
4,4
~Mirek
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Bardzo jestem zadowolony z samochodu,dostarcza wiele przyjemności ,jazda w terenie jeśli nie są zbyt głebokie zaspy lub błoto (poniżej 30cm) sprawia dużą przyjemnośc i niestanowi problemu.Funkcja zatrzymywania samochodu na podjeżdzie powyżej 10% nachylenia przydatna na podjazdach oraz w parkingach nadziemnych,zjazd testowałem też tylko 2 razy i sprawdza się.Stabilny w trudnych warunkach atmosferycznych,wygodna pozycja za kierownicą ,duży...
2,5
~Sebastian
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Znowu komuś coś nie wyszło. Papierowy tygrys. Groźnie wygląda, ma potencjalnie duże możliwości ale oszczędności lub brak przemyślenia rozwiązań skutecznie niweczy zalety napędu i potencjał auta. Po przyjemności 6 lat i 300kkm. w CR-V, nawet po roku i 50kkm. jestem rozczarowany X-Trail-em. Celowo czekałem z oceną aby uniknąć wpływu przyzwyczajeń, ale niedoróbki w tym aucie nie dają o sobie zapomnieć.
4,8
~mikam
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Samochód zmieniłem na większy, bo rodzina mi się powiększyła. Najpierw szukałem jakiegoś vana, ale żaden mi nie odpowiadał. Potem chciałem Mazdę 6 kombi, ale trochę się przeraziłem, jak zobaczyłem ceny części i materiałów eksploatacyjnych. Poza tym, zawsze podobały mi się terenówki. Ostatecznie wybrałem kompromis między terenówką a samochodem rodzinnym. Po 2-óch miesiącach mogę powiedzieć, że dokonałem właściwego wyboru. Mam duży, rodzinny...
4,6
~Paweł
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Bardzo ciekawy samochód w przyzwoitej cenie.Stylistyka nadwozia nie przypomina raczej nadmuchanego, wysokiego kombi, bliżej jej do typowej terenówki (ale o tym tyle bo o gustach się nie dyskutuje).Świetny silnik układ napędowy i zawieszenie w miarę przestronne nadwozie z ogromnym bagażnikiem przydatnym zwłaszcza w czasie wakacyjnych wyjazdów.Ergonomia moim zdaniem bez zarzutu.
3,0
~drELEKTRYK
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 173KM 127kW
Samochód bardziej trzeba traktować w formie zabawki a nie praktycznego samochodu, DUŻY plus za napęd 4x4, wysoką pozycję za kierownicą, ale ergonomia i spalanie silnika psują wszystko!!! Pamiętajcie o oponach, jak wam się uda to warunkiem kupna samochodu niech będzie sprzedaż ale na innych oponach, tylko nie DUNLOP allwether ST20! najlepiej zimowe, albo letnie, w zależności kiedy kupujecie, całosezonwe są do niczego, bo jak coś co jest do...
4,3
~dlmtb
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.0 140KM 103kW
Właściwie uwagi tyczą się tylko ergonomii i wykończenia, ale nie jakości a toporności. Środek dość spartański, wszędzie plastik, brak komputera, ale może to ma być takie nawiązanie do terenówki, która można posprzątać w środku szlauchem?
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail
Średni koszt przejechania 100 km
43,33 zł
8,2
l/100km
8,2
l/100km
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~Tomek tpp_it "at" yahoo kropka ca
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.5 i 16V 165KM 121kW
Przyzwoity samochod za calkiem rozsadna cene. Swietnie i wygodnie sie jezdzi po autostradzie ale i po rozjezdrzonych przez ciezkie ciagniki polnych drogach tez sie da. Byleby pamietac, ze to nie jest klasyczna terenowka oraz, ze miejskie, letnie opony nadaja sie wylacznie do jazdy po asfalcie. Zbiornik paliwa mieszczacy 60 litrow to zdecydowanie za malo. Moim zdaniem powinien miec przynajmniej 75 litrow. Przestrzen bagaznika DUZO mniejsza...
Nissan X-Trail