Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Opel Corsa C 1.2 ECOTEC 75KM 2000-2004 - Oceń swoje auto

Opel
Corsa
C
1.2 ECOTEC 75KM 2000-2004

Podsumowanie 260 ocen tego auta

Oceny Opel Corsa C 1.2 ECOTEC 75KM 2000-2004

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
3,98
Podobnie jak w segmencie Auta małe ( 3,97 )

Całokształt

Całokształt
4,06

Mechanika

Silnik
4,13
Skrzynia biegów
3,79
Układ jezdny
4,07

Komfort

Widoczność
4,03
Ergonomia
4,08
Wentylacja i ogrzewanie
4,12
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,09
Wyciszenie
3,71

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,90
Stosunek jakość/cena
3,91

Niezawodność

Drobne usterki
3,87
Poważne usterki
4,03

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
73%
27%
NIE
na podstawie 78 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Zawieszenie

Silnik

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 260 ocen

4,31
dodano 10.07.2017 przez

Corsa C jest moim pierwszym samochodem. Kupiłem ją przez zupełny przypadek, przeglądając jeden z popularniejszych portali aukcyjnych. Kolejnym zaskoczeniem było to iż samochodem tym jeździły tylko i wyłącznie kobiety (samochód miał dwie wcześniejsze właścicielki), i jego stan wewnętrzny jak i zewnętrzny był bardzo dobry. Wiadomo, że nie jest to pojazd nowy więc ma swoje "bolączki" takie jak np. delikatnie wgięta tylna klapa, delikatne ognisko rdzy przy drzwiach pasażera oraz kilka rys na lakierze. Moja "czekoladka" (zwana tak ze względu na kolor lakieru) jest dość dobrze wyposażona (wersja Elegance). Posiada klimatyzację, alufelgi, przednie światła przeciwmgielne, skórzaną kierownicę z przyciskami do sterowania radiem oraz lepszą tapicerkę. Samochodem tym pokonuję praktycznie codziennie tą samą trasę (40 km w dwie strony), od czasu do czasu zapuszczając się w dalsze trasy. Jadąc samemu samochód jest dość komfortowy zważywszy iż mam prawie 2 metry wzrostu. Gdy podróżują ze mną pasażerowie komfort bardo spada, gdyż muszę przesuwać fotel do przodu, a wtedy jedzie mi się niezbyt wygodnie. Trochę zainwestowałem w ten samochód (klejenie i lakierowanie zderzaka, wymiana chłodnicy, wymiana sprężarki klimatyzacji, wymiana kolumny kierownicy, kosmetyka wnętrza np. zamontowanie nowych mieszków do skrzyni i hamulca ręcznego, zamontowanie brakujących plastików, zamontowanie dodatkowych głośników) ale dzięki temu mnie nie zawodzi. Moi znajomi mają różne samochody, często nowsze i mocniejsze, ale często w gorszym stanie technicznym i wizualnym od mojej Corsy.

więcej »
4,38
dodano 05.03.2017 przez

Na pierwsze auto właśnie ją kupiłem z silnikiem 1.2 ecotec. Mieszkam w Holandii, a tu nie dość, że benzyna droga to jeszcze to na dodatek jest podatek bezpośredni od aut wyliczany wg. masy i rodzaju paliwa (najmniejszy za benzynę). Dobre jest tu to, że każde auto od początku tu zarejestrowane bez problemu można sprawdzić w kwestii przebiegu i udało mi się wyrwać z dość małym najazdem jak za tą cenę i tamten czas. Jednocześnie widziałem kilka sztuk z najazdem ponad 300 tys km z tym samym silnikiem. Żadnych większych problemów z nim nie miałem. Nawet rdzy nie łapie (chociaż widziałem takie dość dobrze podrdzewiałe). Oczywiście zmora wielbicieli opla mnie dopadła, czyli Check engine. Jednak i to zazwyczaj kwestia czujników. W trasę co prawda trochę mało mocy, ale i tak daje radą. Rekord to 21h niemal ciągłej jazdy, w tym stanie w korku w upale ponad 35 stopni. Nie było przy tym problemu ani z chłodzeniem silnika, ani z klimą. Ze znikaniem oleju też specjalnych problemów nie miałem, w brew powszechnym opiniom. Trochę upierdliwy jest plastikowy fartuch pod przednim zderzakiem, ale można go zdjąć, albo przykleić lub przykręcić, aby sie nie wypinał kiedy przy parkowaniu wiedziemy nad krawężnik. Auto nadal mi służy i jeszcze pewnie zostanie w rodzinie, aby zastąpić mojej dziewczynie jej już zajechane i pordzewiałe Polo 97' 1.0, który nawiasem mówią też już dobija 300 tys km. Ale mimo tego, że jeszcze się z Corsą nie żegnam pomyślałem, że po 3 latach współpracy postanowiłem wystawić mu opinie.

więcej »
4,77
dodano 13.03.2013 przez

Niezawodny 1.2 75KM. Instalacja LPG BRC sekfencyjna. Wystarczająco mocny i superoszczędny. Pomimo przebiegu 225tys km ,poza wymianą jednego wtyskiwacza benzyny (115zł) absolutnie nic się nie zepsuło na dystansie 60tys km. Tylko regularna wymiana płynów i filtrów jak i przegląd instalacji LPG. Łańcuch rozrządu bez wymiany. Tak bezawaryjnego silnika nigdy nie miałem w żadnym aucie. Tak ekonomicznego samochodu jeszcze nigdy nie miałem i mieć pewnie nie będę!!!!!!!!!!!!! Spalanie 7L LPG!!!!!!!!!!!! Maksymalnie pali 8l LPG na krótkich dystansach z zimie w mieście. Minimalnie 6L na trasie z prędkościa 110km/h. Doskonała instalacja sekfencyjna BRC. 60 tys na gazie bez żadnych problemów! Tylko pkresowe wymiany filtra i regulacja. Ogólnie auto najekonomiczniejsze jakie mozna tylko sobie wyobrazić :) POLECAM KAŻDEMU!!! Warto wydać te ok 12 tys zł na autko z silnikiem z12xe - bo ten mniejszy to totalna porażka. + DO tego instalacja LPG koniecznie BRC i mamy super oszczędny wóż!!! TYlko trzeba uważać na oferty handlarzy i po nauce jazdy. Corsa C 1.2 LPG BRC z klimą to naprawdę świetny wybór!!!

więcej »
3,62
dodano 29.01.2017 przez

Instalacja LPG założona przy 75tys km, kupiłem jak miał 175tys, obecnie ma 293tys, przejechałem 120 tys km w 4 lata, Wymieniłem: tuleje na wahaczach, końcówki drążków, EGR, przepływomierz, poza tym elementy eksploatacyjne: olej, klocki, żarówki, świece Silnik niestety bierze olej, są też wycieki. Odpala bez problemu, pracuje równo na benz i na LPG. Spalanie LPG "w terenie" tzn bez biegu V - do 9l, w trasie poniżej 7l, na benzynie nie jeżdżę, jedynie tyle co rozgrzać silnik. Ostatnio chyba padło serwo, słabo hamuje i silnik trochę wariuje. Błędy silnika pojawiają się i znikają, jak się usunie przyczyny błędów. Rdzy z wierzchu nie widać, jednak pod spodem już jest. Mam zamiar jeszcze trochę nią pojeździć, 2,3 lata, może dobiję do 400tys, ale trochę wątpię. Jeżdżę autem z pocztą w terenie wiejskim, dziennie do 100km, jak na takie warunki, to auto spisuje się nieźle, gdybym robił tylko trasy, może bym dobił nawet do 500tys.km Całokształt OK, choć mogło by być trochę lepiej. Jest trochę problemów z elektroniką, więcej niż z mechaniką.

więcej »
4,15
dodano 07.12.2005 przez

całkiem udane autko, szybkie i zwrotne, umiarkowany apetyt na paliwo i relatywnie niskie koszty ekspoloatacji, z uwaględnieniem wymian oleju, filtrów, klocków, świec itd. w wersji trójdzrzwiowej zauważalny brak miejsca dla pasażerów z tyłu. w mieście na zatłoczonych skrzyżowaniach i parkingach spisuje się znakomicie, można się nim wszędzie wcisnąć, manewry ułatwia dobrze dobrane serwo kierownicy i promień skrętu. na trasie przy spokojnej jeździe można zrobić około 700 km, na prostym odcinku auto daje się bujać (na benzynie) do 190 km/h (strach w oczach :P). z gazem są nieco problemy: świeci się checkpoint od układu wydechowego i komputer (benzynowy) odcina zapłon po przekroczeniu, w zależności od gazu 4800 - 5500 obrotów. prawdopodobnie ma to związek z przekroczoną normą emisji spalin, ale w sumie montowałem gaz zeby jeżdzić ekonomicznie a nie "sportowo", jak mi się nudzi to przełączam na benzynę i rura :) siwy dym

więcej »
2,38
dodano 15.11.2006 przez

Opel Corsa C. Pali jak Polonez,zamyka się jak stary Wartburg /znacie ten blaszany dźwięk przy zamykaniu drzwi/ fotele? posiedźcie kilka godź.zobaczycie a regulacja pionowa fotela kierowcy?-komiczna.Po włożeniu palca pomiędzy drzwi a uszczelkę-widać niebo a otwierając je woda lub śnieg spływa na siedziska.Kilka napraw przekładni kierowniczej,raz jej wymiana,wymiana pompy paliwa,paląca się ciągle lampka serwisowa.Co na to przedstawiciel Opla?nawet nie odpisali.Żadnego opla.Auto jest eksploatowane w szkoleniu kierowców ale to nie powinno mieć znaczenia przy tak niskim przebiegu.Jeżdżąc PuntoII przez 4lata wymieniłem /pomijając materiały ekspoloatacyjne/ obudowę alternatora a jak zimą palił 7litrów to bardzo byłem niezadowolony.

więcej »
3,85
dodano 15.09.2002 przez

Wiel osob moze odnies wrazenie ze naslal mnie tu ktos z konkurencyjnej marki ale wydaje mi sie ze piszac o wadach moja ocena jest cenniejsza dla ewentualnych nowonabywcow. Zreszta wszystko inne czego nie opisalem jest OK. Swiadczy o tym fakt ze mam ja 1,5 roku i nie wiem jeszcze gdzie sie otwiera maske silnika :) Moze sie tu naraze co poniektorym ale drugi raz bym jej nie kupil bo uswiadomilem sobie ze potrzebuje mocniejszego wozu. Jednakze dla tych, ktorym auto sluzy do przemieszcania sie to corsaC bedzie spelniac wiernie te funkcje. Natomiast Ci ktorzy lubia uczucie wgniatania do fotela i zarazem podoba im sie corsaC bede musieli odlozyc ok 56 tys na model GSI. Na drodze jeszcze takiej nie widzialem ale moze ktos po przeczytaniu tego .... kto wie :))

więcej »
3,38
dodano 15.01.2017 przez

Autko mało pali i to jego zdecydowana zaleta. Moc silnika do normalnej jazdy jest wystarczająca. Auto dobrze wyglądające z zewnątrz, w środku trochę wieje nudą ale nie ma tragedii. Niestety moim zdaniem to jedyne zalety, a wad jest trochę więcej. Mimo iż nigdy nie rozsypało się na drodze to nie jest to auto bezawaryjne. Silnik potrafił niekiedy skonsumować sobie trochę oleju, popsuł się licznik, cewka zapłonowa, co chwilę przepalały się żarówki i jeszcze kilka innych usterek. Ale zdecydowanie najgorsze w tym aucie jest jego prowadzenie. Przy ostrych manewrach autem buja niesamowicie, a sam układ kierowniczy jest jak dla mnie beznadziejny. Do tego kiepska widoczność do tyłu przez bardzo szerokie tylne słupki.

więcej »
3,54
dodano 04.09.2002 przez

Generalnie - dobrze, a w szczegółach- szybkie i zwinne auto , które lubi wysokie obroty , na autostradzie trochę głośne (pow. 110 km.) - jechałem 165 km/godz. -mając jeszcze luz pod pedałem.(niewyciszona pokrywa silnika w wersji elegance !!?). Klima to jest to!. ABS szczególnie w zimie - ok. Zawieszenie zasługuje na najwyższą ocenę w połączeniu z dobrym ogumieniem letnie Conti fabr. i zimowe Good Year UG-6- naprawdę ok . Mimo wszystko wydaje mi się, że zużycie paliwa mogło by być niższe - trudno zejść poniżej 6l. przy normalnej jeżdzie.

więcej »
3,85
dodano 09.03.2012 przez

Karoseria ocynkowana z dwóch stron. O korozji nie może być mowy, chyba że macie bitą sztukę i nieudolnie zrobioną. Silnik dobry dla studenta, kobiety na zakupy, dziadków na działkę. Nie oferuje wrażeń z jazdy. Jest solidny i tani w eksploatacji. Komfort jazdy: zdecydowanie nie na długie trasy, brak podłokietnika i fotele o dostatecznym komforcie wybijają podróż z głowy. Niezawodność na przyzwoitym poziome myślę że w czołówce segmentu, a dodatkowo ceny napraw do przyjęcia. Jednym słowem godny polecenia.

więcej »