Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 (339) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 461 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~benito72
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Miałem ten samochód od nowości więc przestrzegam wszystkich którym marzy się jakiś VW szczególnie z silnikiem 2.0TDI. Ten silnik w tym samochodzie to chyba jakaś zemsta inżynierów VW. Ilość usterek czasu i pieniędzy jakie zmarnowałem na ten złom do dziś śnią mi się po nocach. Pęknięta głowica, awaria turbosprężarki dwa razy, awaria dwumasowego koła, awaria dwóch wtryskiwaczy. Na koniec 130 000 podobno awaria smarowania, zatarty silnik -...
2,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
2 razy laweta, 2 razy holowanie (blisko było) z powodu padniętych pompowtrysków lub pompy paliwa z Vacum na silniku (poszedł olej silnikowy do zbiornika na powrocie) i pompy paliwowej w zbiorniku, to wszystko pomiędzy 90-130 tys km, uszkodzenie serwa hamulca ręcznego (elektrycznego (wymiana zacisku lewy tył - nie są dostępne same serwa tylko kpl zacisk!), pęknięcie sprężyny zawieszenia przód+łożysko Mc-phersona to chyba wystarczy. Porażka -...
1,0
~Gdańsk
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
Auto od pierwszego dnia po odbiorze z salonu co kilka tygodniu \"gasło\" i nie dawało się uruchomić po zatrzymaniu na skrzyżowaniu, po zaparkowaniu pod sklepem. Najczęściej jedynym wyjściem było zawołanie lawety. Czasem rozłączenie i podłączenie akumulatora. Mimo wielokrotnych wizyt w serwisie nigdy nie udało się zlikwidować tej usterki. DRAMAT! Nie można się wybrać autem w żadną podróż w której liczyła się niezawodność. Mogłam się tylko...
4,0
~Dawid
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Wtryskiwacze, dość duży koszt przy wymianie. Co do pękających głowic to chyba w przeważającej części mit. Stworzony przez osoby, które zakupiły bezwypadkowe auto, z małym przebiegiem sprowadzone z zagranicy;), auta, które mają przejechane powyżej 300-400 tysięcy muszą się psuć:) Jak widze zdjęcie samochodu, który ma przejechane 270 tysięcy km a w środku brak jest zużycia lub nie ma odpysków na masce to tylko się uśmiecham. i życze...
3,0
~daro
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
pompowtryskiwacze, skrzynia dsg szarpie przy ruszaniu od samego początku ponoć to normalne ale nawet stare kapcie w automatach ruszają spokojnie bez szarpnięć, stacyjka nie czyta kluczyka, dpf, głośniki w systemie dynaudio, łożyska w kołach wymienione 2 szt w serwisie wmawiają że to opony ale dopiero wymiana łożysk powoduje że jest cicho, moduł bluetooth do telefonu, gniazdo 220v, Auto ma dopiero 90tys km elektronika to jakaś pomyłka pełno...
1,0
~Chris
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pod koniec drugiego roku od zakupu siadła elektronika - miałem problem z odpalaniem. Nie zgłaszałem tego bo myślałem , że to wina niefabrycznego alarmu. Miesiąc temu zgasł mi na drodze i nie mogłem go odpalić, za naprawę ( wymiana modułu kolumny kierowniczej i sterownika comfort) zapłąciłem ponad 3 tysiące PLN. Słyszałem że dużo osób ma tego typu problemy z Passatem ale VW nie kwapi się z chociażby partycypowaniem w kosztach naprawy. Nigdy...
3,0
~Maciej
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
- nierówna praca silnika (brak koncepcji dlaczego) - do wymiany poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów (??? po 48000????) - przy naprawdę spokojnym stylu jazdy - kierunkowskaz w lusterku (usterka sama ustąpiła, ale pewnie kiedyż się pojawi) - odkręcił się kolektor - uszkodzony nawiew - wpiszę w tej kategorii - lakier DRAMAT!!!!! tak słabego lakieru (podatność na drobne zarysowania, matowienie, miekkość) nie miałem w żadnym z...
5,0
~Jarek z Wrocławia
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Absolutnie nic a nic się nie zepsuło przez moje ponad 2 lata i 50000 przebiegu. Jestem świeżo po przeglądzie 90000km i wszystko działa jak należy. Łącznie z zawieszeniem (a we wrocławiu dostaje ostro w d...e) amortyzatorami. Wszystko w jak najlepszym porządku. Problemy z silnikiem, wtryskami, turbo, kołem 2 masowym itd.. są mi zupełnie obce. I mam nadzieję tak będzie nadal. Moja rada: warto kupić droższy samochód ale pewny.
1,0
~Bartek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Pompowtryski do regeneracji 2000zł, elektroniczna blokada kierownicy 2500zł, awaria pompy oleju 1600zł (na szczęście na parkingu pod Tesco!) ale przy okazji pompa podciśnienia zintegrowana z pompą paliwa się zatarła 2300zł i regeneracja turbo 1300zł, unieruchomione auto nieszczęsnym hamulcem postojowym - opisane wyżej, wywalony dpf i wstawiony emulator 1600zł, nie pękła mi tylko głowica z typowych często opisywanych awarii.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
6,7
l/100km
9,8
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
700km (drugi dzień!!) auto stanęło na trasie - laweta, serwis, obluzowany kabel od ECU 1500km, zatarta turbina - laweta, tydzien w serwisie 2500km auto znowu stoi, laweta, serwis - wymiana wtryskiwacza 5500km wydmuchana uszczelka pod głowicą - laweta serwis, 4dni 8000km, zatarta sprężarka klimatyzacji, serwis, 1 dzień, 9000km, \'tradycyjnie\' przepływomierz, auto w kłebach dymu samo dojechało do serwisu, wstyd,
Volkswagen Passat B6