Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 (339) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 461 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Haban
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
Awarie silnika wystepujące non stop. Samochód który nie jest pewny , wyjezdza sie i nie wiadomo czy sie dojedzie do celu czy sie nie popsuje w drodze. Mój juz chyba z 6 razy na lawecie wracał gdzies z trasy. Ogólnie porazka a nie samochód. Najgorsze ze nikt tego kupic nie chce bo kazdy wie jaką opinie mają :/. Korozja nadwozia w aucie kilkuletnim juz :/.
4,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
Jedyna poważna usterka jaka mi się zdarzyła (na dodatek na urlopie) to awaria hamulca elektrycznego. Po tygodniu jak samochód nie był ruszany, wsiadam i przejeżdżam kawałek pod bramę, włączam hamulec - sygnalizacja awarii i ku mojemu zdziwieniu całkowity brak hamulców. Cóż - części plus naprawa wyniosły mnie 1200.
1,0
~Rob220506
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Rozrusznik-wymiana gwarancyjna-15000 km Turbina z czujnikami-wymiana gwarancyjna-47000km Kompletne sprzeglo z kołem dwumasowym -wymiana gwarancyjna-63000km Wtrysk-120000km Glowica cylindrow pełny zestaw-120000km Kompletny moduł pompy oleju-135000km Auto serwisowane od nowości przebieg itp. jest mi znane
2,0
~Estepe
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI PD-DPF 140KM 103kW
Przy 230 tys km wymieniłem sprzęgło z dwumasą. Przy 240 tys km regenerowałem pompowtryski. Przy 245 tys km wymieniłem kompresor klimatyzacji. Na przestrzeni tych 3 lat musiałem wymienić też: EGR, pompę oleju, moduł ręcznego. Z czasem silnik zaczął powoli wciągać olej, co nie wróżyło najlepiej.
1,0
~Jj
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Wadliwa konstrukcja pompy oleju, do czego VW się nie chce przyznać to największa porażka tego auta. Jeśli do tego dorzucić tendencje do niszczenia ogumienia, rdzewiejące nadwozie czy problemy z układem wtryskowym, to zastanawiam się czy VW przypadkiem nie przeniósł swojej fabryki do chińskiej manufaktury.
3,0
~andrzejsanok@gmail.com
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Silnik 2,0 TDI to porażka,odmawia posłuszeństwa w każdej chwili Stanowi zagrożenie dla życia osób podróżujących tym "samochodem" W przypadku awarii w czasie jazdy np. przy wyprzedzaniu kierowca jest bezradny - brak wspomagania hamulców czy układu kierowniczego - silnik gaśnie i amen !!!
3,0
~Bartek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
Mój samochód po przejechaniu ok 250tys kilometrów w ciągu ok 4 lat, serwis z powodów usterek odwiedzał 9 razy. Naprawy między innymi wymagało: sprzęgło (wada w produkcji), układ elektryczny (2 razy), centralny zamek(!), tylne zawieszenie (drobna, lecz czasochłonna naprawa), klimatyzacja oraz cała chłodnica.
4,0
~funvw
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
na razie bez problemow ale ten nadmiar elektroniki troche mnie martwi; serwis przynajmniej w Krakowie (Auto Specjal) dosc zyczliwy w odroznieniu od serwisu Toyoty (niedaleko polozonego) gdzie kazdy klient z problemami na gwarancji to wrog (po gwarancji natomiast bardzo chetnie widziany)
4,0
~Szymon
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Jak do tej pory nie miałem jakiś poważnych usterek. Auto jest dopieszczone serwisowane wymiana oleju i filtrów co 10 tyś kilometrów. Tylko jeździć i paliwo najwyższej jakości lać. Ja tankuje Miles Plus cały czas i nigdy nie miałem problemów nawet przy -30 w zimie.
4,0
~Szymon
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Jak do tej pory nie miałem jakiś poważnych usterek. Auto jest dopieszczone serwisowane wymiana oleju i filtrów co 10 tyś kilometrów. Tylko jeździć i paliwo najwyższej jakości lać. Ja tankuje Miles Plus cały czas i nigdy nie miałem problemów nawet przy -30 w zimie.
Volkswagen Passat B6