Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 (339) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 461 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~nick warszawa
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 16V TDI PDE 140KM 103kW
silnik - makabra, awaria wtrysków - notorycznie (układ wtryskowy siemens), porażka...w ciągu niecałego miesiąca auto znowu stoi w serwisie, skrzynia biegów DSG- usterka powoduje wchodzenie w tryb awaryjny od czasu do czasu, eliminowano błędy - znowu powracają...
2,0
~mat_matowski@op.pl
Volkswagen Passat B6
Sedan 3.6 R36 300KM 221kW
Awaria skrzyni biegów, silnika, włączające się tryby awaryjne, gaśniecie auta na skrzyżowaniu. Passat jak do tej pory 23 razy lądował już na lawecie bo o własnych siłach nie ruszył się nawet na 1 metr. Do marki się na razie nie zrażam, ale Passata raczej już nie kupię.
2,0
~Łukasz
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Hałasujący rozrząd Okresowe dławienie się silnika podczas przyspieszania - ciężkie do zdiagnozowania gdyż działo się to sporadycznie... Podczas odpalania nierówna praca silnika także sporadycznie na kompie żadnych błędów Nigdy więcej TSI !
1,0
~no more
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
samochód rdzewieje niczym stary Poldek, silnik dzięki patentowi z pompą oleju na 100% ulegnie zatarciu, wtryski Siemensa jakością nie dorównują tym stosowanym w chińskich wynalazkach i tak dalej aż do wyczerpania pozycji znajdujących się na liście
3,0
~Jako
Volkswagen Passat B6
Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Dolewki oleju do silnika 1L/8000km(podobno ten typ tak ma, szkoda tylko że to olej po 70zł/L) Po 100 000 pompa wody do wymiany. Przy okazji wymienili nadmiernie rozciągnięty łańcuch napędu rozrządu i pompy wody. O kosztach nie wspomnę bo mam słabe nerwy.P
2,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Na razie (50 tys km)? tylko dwa razy laweta - czujnik przy kolumnie kierownicy - nie działa zasilanmie silnika. Oczywiscie autoryzowany serwis nie wie co się dzieje ciągle cos wymienia i znów po jakims czasie ten sam problem wraca. żenua
2,0
~Kris
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
135 tys. 3 lata i padły pompowtryski,najpierw 2 i laweta potem po tygodniu kolejne 2 znowu laweta. A po 140 tys. padła radio-nawigacja RNS510,na co serwis powiedział,że nie do naprawy tylko wymiana bo nie wiedzą jak naprawić,cena znana więc padaka.
1,0
~Krzysiek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
40 tys. wymiana rozrządu (coś w nim szurało), 45 tys. wymiana pompy klimatyzacji (piski. Biorąc pod uwagę, że nie użytkuję rajdowo samochodu (dojazdy spokojnie do pracy, dystanse średnie)- uważam to w samochodzie za 100 tys tej marki za skandal.
1,0
~Irko
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI 120KM 88kW
Ciagle w warsztacie i jazda na lawecie. jestem doświadczonym kierowcą, przejechałem około 700 tys km różnymi samochodami i nigdy nie jechałem na lawecie dopiero od kiedy mam paska. Samochody volkswagena o dekadę wcześniej ok. Jakość tych aut to skandal.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
6,7
l/100km
9,8
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~K.
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
Jeżeli chodzi o poważne usterki to zbyt wielu nie odnotowałem. Przy 80 tys. zerwany pasek rozrządu i przy 150 tys. wymieniona pompa paliwa. Ostatnio mam jakieś probelmy (tak podejrzewam) z wtryskiwaczami, ale to znowu kolejna przypadłość tych Passatów.
Volkswagen Passat B6