Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (541) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 491 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomo
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Zawieszenie sztywne ale bez przesady. Odczuwa się wyboje i każdą zmianę nawierzchni. Trzeba uważać na dziury jeżeli nie chcesz zniszczyć felg. Jazda po krawęznikach odpada. Mimo to zawieszenie jest bardzo trwałe - pierwsza wymiana silentblocków z przodu po 100tys km na polskich drogach. Ciągle pierwszy zestaw amortyzatorów (121tys) i wszystko gra i buczy. Wspaniałe zachowanie w zakrętach. Genaralnie - im szybciej jedziesz tym bardziej mu się...
5,0
~adi
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Jeśli wszystko jest w należytym stanie to na najwyższym poziomie.Jeśli się źle prowadzi to tylko i wyłącznie musi być wina opon. Doskonale wyczuwalny układ kierowniczy-wszystko czuć co dzieje się z przednimi kołami w każdych warunkach.Reaguje wyśmienicie na każde polecenie.Auto ma bardzo duże rezerwy bezpieczeństwa w tym zakresie/wiadomo że ze wszystkim można przesadzić/.Żadnej podsterowności.Nadsterowność jest/każdy wie czemu/,ale w pełni...
3,0
~Kuba
BMW Seria 3 E46
Coupe 318 Ci 143KM 105kW
Coupe za twarde na polskie drogi, 18 calowe felgi sie nie nadaja - trzeba ciagle uwazac, zeby nie wpasc w dziure - co ujmuje troche na przyjemnosci z jazdy. W zimie tragedia, jesli ktos mieszka na praowincji :D nie polecam, troche swiezego sniegu, maly podjazd i jestes w tylku ;-) Na autostradzie i drogach jakich u nas nigdy nie bedzie autko jezdzi wysmienicie, samochod stworzony do znacznie wiekszych predkosci niz maksymalna mozliwosc 2...
5,0
~Dawid
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Świetne prowadzenie, fajnie wybiera nierówności, wiadomo, że nie jest to ponton jak stary mercedes ani też jakaś żyletka jak w sportowym aucie, aczkolwiek jest przyjemnie zestrojone i pozwala cieszyć się możliwościami tego auta. Wato pochwalić hamulce które są dość duże bo 325mm z przodu i 320mm z tyłu, wszystkie wentylowane. Przy różnych wybrykach tym autem i kilku mocniejszych hamowaniach z wysokich prędkości (200+) hamulce ani nie mrugnęły.
5,0
~Przemek63133
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jeżeli wszystko działa jak powinno jest dobrze. Zawieszenie dość sztywno zestrojone jak przystało na bmw. Jakiekolwiek luzy w zawieszeniu dość mocno pogarszają prowadzenie auta i są dość szybko odczuwalne. Dodam że przednie wahacze są delikatne i jeżdząc po dziurawych drogach się szybko wyrabiają a trzeba je wymieniać w całośći, a ich cena to od 200 zł za sztuke na allegro. Wymiana w warsztacie z kosztem wahacza to od ok 400 zł za stronę.
5,0
~Krakus 2
BMW Seria 3 E46
Touring 318 d 115KM 85kW
przekładnia kierownicza - bez zarzutu, precyzyjny i bezawaryjny. Zawieszenie - perfekcyjne nawet zimą, kontrola trakcji idealnie ustawiona, trwałość - jak w każdym innym aucie. Jeździsz spokojnie to długo ci wytrzyma. Nie pcham się w tanie części bo nie ma sensu. W rozliczeniu globalnym najtańsze części wychodzą drożej niż zakup droższych - trzeba częściej je wymieniać. No chyba że ktoś jeździ tylko do kościoła lub na randkę czy dyskotekę
5,0
~barman1234@o2.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Jeśli chodzi o prowadzenie jest to poezja w każdym calu, jednak nie na polskie drogi. Zawieszenie strasznie cierpi na dziurach, często siadają tuleje tylne wahacza przedniego, wybijają się sworznie wahacza, których w oryginalnym wahaczu nie da się wymienić a koszt nowego od 400 zł. Firma Meyle wypuściła wahacze z wymiennymi sworzniami. Obecnie jestem po wymianie prawie wszystkich elementów zawieszena, cena czesci ok 1500 zł robocizna ok 1000 zł.
4,0
~2fast2furious
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Twarde zawieszenie jednak stuki i nierówności nawierzchni nie przenoszone są na kierownicę. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, w zakrętach bardzo trudno doprowadzić do zerwania przyczepności, jednak szerokie opony powodują duże problemy z utrzymaniem kierownicy na koleinach, których na naszych drogach jest naprawdę nie mało. Promień skrętu nie duży co jest ewidentnym minusem, niestety w wersji touring bardzo często trzeba zawracać \" na 3\".
4,0
~Kastor
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.8 328i 193KM 142kW
Tutaj przyznam się, że rewelacja. Po trzech latach w zawieszeniu nie robiłem nic. Miałem różne przygody (to jakiś rów, to dziura) nigdy nie zwalniałem na leżących policjantach (tych gdzie kończy się lub zaczyna obszar zabudowany), a po mimo to jak przyjechał kupiec i auto zostało sprawdzone na SKP, to nie było żadnych luzów w zawieszeniu. Inaczej ma się sprawa do wszystkiego, co związane z przeniesieniem napędu.
3,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Plus za bardzo dobre wyważenie auta, trzyma dobrze się w zakrętach, pewnie się prowadzi. Niestety jeśli lubisz pewnie pokonywać zakręty szykuj kasę na naprawy zawieszenia wielowachaczowego i tylnego napędu. Napęd tylny dobry do zabawy, jednak na codzień może uprzykrzyć życie, do tego podnosi masę auta i są to dodatkowe elementy odciążające portwel. Niskie zawieszenie również utrudnia użytek codzienny, szczególnie zimą.
BMW Seria 3 E46