Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (541) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 491 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pilar
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Rzecz gustu. Twarde. Precyzyjne. Bezpieczne. Do zabawy się jednak nie nadaje. Jedynym minusem jest nieznaczne pływanie tylnej osi w zakrętach w momencie najechania na np. nieco głębszą studzienkę kanalizacyjną. Irytujące, ale nie ma wpływu na tor jazdy. Od razu chciałem zaznaczyć, że nie jest wo wynik uszkodzenia - samochód po gruntownym przeglądzie.
5,0
~niki129
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
To następna domena BMW, auto jeździ jak po sznurku, trzyma się drogi jak przyklejone, układ jezdny jest precyzyjny, ostry i nie zasilnie wspomagany co przydaje się w szybkiej jeździe po zakrętach, co BMW lubi najbardziej. Oczywiście to zasługo tylnego napędu, jednak z tego samego powodu trzeba uważać na mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
3,0
~vicki
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Kicha. Ściąga w lewo. W zaprzyjaźnionym warsztacie sprawdziłem już wszystko: zbiezność, opony, zawieszenie. Panowie, przecież to salonowa bemka z wszystkimi papierami, samochód bez przewałki, więc pytam się: CO JEST GRANE? Klamka zapadła, przeprzaszam się z Handzią. Już mam na oku sprawdzoną 2.4 (190KM) z 2006r. Żegnaj niemiecki cudzie techniki!
5,0
~kristofsgardens@yahoo.co.uk
BMW Seria 3 E46
Coupe 318 Ci 143KM 105kW
Swietne trzymanie sie na zakretach, bardzo szybko reagujacy ster ( porownanie A6, A4 to inna bajka) dosc stabilnie przy wiekszych predkosciach 160-180 km/h ( moja predkosc przelotowa), bardzo dobre hamulce, ogolnie uklad jezdny rewelacja...dodam tylko ze na dobrych angielskich drogach, na polskich dziurach o komfort bylo trudno i w A6.
5,0
~Przemek63133
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Zawieszenie przednie jest delikatne. Nie toleruje dziurawych dróg i jest drogie w serwisie, bo trzeba wymieniać cały wahacz (aluminiowy ceny od 200 zł szt plus robota). Ale jeśli wszystko jest jak ma być bez luzów to auto prowadzi się bardzo precyzyjnie i przyjemnie. Lubi zakręty i prędkości autostradowe jak na bmw przystało.
5,0
~Kamil
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
Auto z tył napędem i 184 konnym silnikiem potrafi oderwać się od asfaltu w deszczowy dzień, jednakże kontruje to od razu kontrola trakcji, która naprawdę świetnie się sprawuje i od razu wybija z poślizgu. Na suchym świetnie się trzyma drogi, pokonywanie zakrętów na dużej prędkości nie robi na układzie większego wrażenia.
5,0
~Patryk
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Auto prowadzi się jak po sznurku, pokonywanie zakrętów to sama przyjemność, samochód jest naprawdę skrętny, co do wspomagania kierownicy wydaje mi się, że pracuje ono nieco "ciężej" niż w innych samochodach z tego segmentu, skutek natomiast jest taki, że lepiej czujemy samochód - dla kobiet jednak może być to nieco uciążliwe.
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Z problemem jakim się spotkałem jest prawy wahacz. Dosyć głośne stuki oraz brak zbieżności. Z tego co czytałem problem jest z zamienikami tych części które nie charakteryzują się wytrzymałością i należy użyć oryginalnych które mimo wszystko również nie zapewniają iż za niedługo nie będziemy musieli ich wymienić
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Z problemem jakim się spotkałem jest prawy wahacz. Dosyć głośne stuki oraz brak zbieżności. Z tego co czytałem problem jest z zamienikami tych części które nie charakteryzują się wytrzymałością i należy użyć oryginalnych które mimo wszystko również nie zapewniają iż za niedługo nie będziemy musieli ich wymienić
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Z problemem jakim się spotkałem jest prawy wahacz. Dosyć głośne stuki oraz brak zbieżności. Z tego co czytałem problem jest z zamienikami tych części które nie charakteryzują się wytrzymałością i należy użyć oryginalnych które mimo wszystko również nie zapewniają iż za niedługo nie będziemy musieli ich wymienić
BMW Seria 3 E46