Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (541) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 491 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Przem777
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
Rewelacja. W wersji jaką posiadam Sport Pakiet II, podróż na drogach dobrej jakości to niekończąca się satysfakcja. Niestety, w Polsce mało takich dróg. Najczęściej ofiarą łataniny asflatopodobnej są tuleje wahacza. Tylne zawieszenie, poza tuleją mostu i amortyzatorami, mimo przebiegu nadal fabryczne. Żadnych luzów.
4,0
~Kinder88292
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Z zawieszeniem to już jest różnie na poskich drogach, w koleinach troche potrafi rzucic autem ale to BMW i tył napęd więc trzeba się z tym liczyć. U mnie musiałem wymienić amortyzatory przód, wahacz prawy przód i wahacz lewy tył(ale to z mojej winy - za bardzo przesadziłem na zakręcie i poleciałem bokiem w krawężnik).
5,0
~28latek
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.8 316 i 116KM 85kW
Tu nie powiem. Rewelacja, przyklejone do jezdni. Precyzyjny układ kierowniczy. Twardawy troche ale to wzgledne bardzo. Z pełna kontrola trakcji DSC ||| jazda w zimie jak w lato kiedy cała reszta przesuwa sie 20km/h spocona i zestresowana. Auto idiotoodporne dla blondynki NIE da sie przy właczonej trakcji postawić bokiem.
5,0
~pawelrock@gmail.com
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Tył napęd i wszystko jasne, pięknie chodzi. Jak nie ma się ochoty szaleć to pomaga kontrola trakcji, która robi za kierowcę naprawdę wiele. Za to zimą, jak się ją wyłączy można nieźle poszaleć. Na co dzień auto doskonale trzyma się drogi i zakrętów. Nie odczuwa się wielkiej zmiany i trudności w opanowaniu napędu.
5,0
~blademccoy
BMW Seria 3 E46
Cabrio 330 i 231KM 170kW
Doskonale trzyma się drogi, zakręty nie stanowią najmniejszego problemu - zawieszenie m-technik jest twarde, a zarazem pozwala kierowcy dokładnie odczuć nawierzchnię, przez co mam lepsze wyczucie pojazdu na drodze. Jedynym minusem jest to że gdy nawierzchnia jest w kiepskim stanie, troche trzęsie całym samochodem...
4,0
~blademccoy
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
Prowadzi się bardzo dobrze, jednakże przy dużych prędkościach i wysokich obrotach należy uważać, szczególnie w trudnych warunkach (deszcz, snieg, lód), ponieważ auto to bardzo lubi latać bokami nie zawsze kiedy tego chcemy i jesteśmy na to przygotowani - należy też zadbać o bieżnik na oponach który szybko lubi się kończyć ;)
5,0
~Obiektywny
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Koła 17\" opony 245 i na koleinach trzeba ją trzymać jak trzyma się dzikiego konia. Ale przecież o to chodzi! ;)) Tak poważnie to układ kierowniczy i zawieszenie charakterystyczne dla pozostałych modeli BMW jest rewelacyjne. Z czasem na krajowych drogach wybijają się tuleje wahaczy. Koszt wymiany (firmowe podzespoły) - 350 zł.
4,0
~jakubgorski@yahoo.com
BMW Seria 3 E46
Touring 330 i 231KM 170kW
Generalnie to należy się 5, niewiele więcej można oczekiwać od prowadzenia się samochodu na dobrzych drogach. Jednak na polskich drogach to męczarnia, ciągle trzeba jeżdzić slalomem między dziurami bo auto jest naprawdę twardę. Mi osobiście to najbardziej przeszkadza. No ale ładnie wygląda na 17". Hamulce rewelacja.
4,0
~Slaw80
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
trzeba zainwestować w poliuretany, sprężyny regenerować nie wymieniać na nowe, listwa kierownicza (też chyba kiepsko regenerują, albo ja tak trafiłem), amortyzatory tylko dobre-oryginały, łożyska tył tylko dobre (kłopotliwa wymiana), piasty przód mogą być gorsze, wymiana bardzo prosta
5,0
~mysza1231
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Auto małe, zawraca w miejscu. Zawieszenie niezniszczalne. Przez 5 lat użytkowania wymieniłem tylko amortyzatory ( trafiłem w dziurę ). Poza tym nic. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale naprawdę szacunek. Nigdy nie miałem auta, które pod tym kontem potrafiło mnie tak pozytywnie zaskoczyć.
BMW Seria 3 E46