Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 (541) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 491 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Pozdrawiam.
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Przednie zawieszenie uważam za totalna pomyłkę, w tym roku już drugi raz będę robił wahacze z przodu... Koła 17 cali bo mniejsze nie wejdą i sportowe seryjne zawieszenie-na naszych polskich dziurawych drogach to aż plomby z zębów wypadają. Posiadam jeszcze Audi A4 z wielowahaczem oczywiście, (8 lat uzytkuje) i jestem zadawolony. No ale tak jak mówiłem dla mnie zawieszenie z przodu w e46 to porażka. Cały tył robiłem też w tym roku. No i...
5,0
~Wooboost
BMW Seria 3 E46
Coupe 330 Ci 231KM 170kW
Osoby jeżdżące E36 narzekają, że E46 prowadzi się gorzej. Ja niestety nie miałem nigdy okazji prowadzić E36. Dla osoby poruszającej się samochodami typu Corsa, Mondeo, Rav4, Saab 95 to E46 z M-pakietem będzie totalnym przeskokiem. Rozkład masy to 50/50. Samochód jest bardzo przewidywalny i przyjemnie nadsterowny. Wystarczy tylko zdjąć nogę z gazu i samochód sam wraca do lini prostej. Przy pokonywaniu zakrętów można sobie pozwolić na wiele....
5,0
~pan Ziele
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Bmw i naped na tyl!!! kto kiedykolwiek jezdzil to wie :D i raczej niebedzie chcial niczego innego sprobowac, tak to bylo ze mna to juz moja druga Bawarka i nastepna tez taka bedzie wpisuje sie w zakrety jak malowana hehe jeszcze lepiej i przyjemniej sie prowadzi od poprzedniego modelu dlatego to juz moja druga Bmka az niechce sie wysiadac i czasem sie lapie na tym z jade gdzies dlozsza droga tylko po to by dlozej pojezdzic :D Przyjemnosc...
5,0
~Patryk
BMW Seria 3 E46
Compact 316 ti 116KM 85kW
No jak to w bmw, coś cudownego. Auto ma rwd i drogi trzyma się bardzo dobrze, w deszczu, czy śniegu trzeba jednak uważać, ale to kwestia wyczucia samochodu. Kierownica skręca z lekkim oporem, nie jest aż tak leciutka jak np, w mercach, z jednej strony plus, z drugiej minus. Plus, ponieważ w zakrętach człowiek czuje się bardzo pewnie, minus, ponieważ jak stoisz, czy parkujesz i chcesz jedną ręką obkręcić, to trzeba się troszke wysilić, ale nie...
4,0
~BędzieMocWrażeń
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Sprężyste zawieszenie potrafi bardzo sprawnie wybierać nierówności i auto zaskakuje stabilnością. Im szybciej jedzie (również w zakrętach), tym lepiej klei się do nawierzchni. Niestety przez słabą jakość maglownicy traci precyzja pracy całego układu kierowniczego, a do tego element ten często wymaga regeneracji. Rozkład mas 50/50%, skuteczne hamulce i napęd RWD (z możliwością wyłączenia kontroli trakcji oraz całkowitego wyłączenia DCS -...
5,0
~Andi
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330iX 231KM 170kW
Wyczuwanie prowadzenia auta jak to w Bmw genialnie , za to naped x - staly naped na 4 kola tak swietnie prowadzi auto na kazdej nawierzchni i szczegolnie w zakretach ,ze az nie do opowiedzenia. Na letnich auto jezdzi lepiej niz inne na zimowkach , podjazd pod nachyl 10% z zatrzymania automatem delikatnie normalnie bajka ,nawet kolem nie przezuci , nie mowiac juz ze trakcja nie mam robic jak sie gazu doda no widomo opona letnia+ snieg+...
4,0
~Pan Kracy
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Układ jezdny precyzyjny, jednak dość twarde zawieszenie i szerokie opony nie sprawdzają się podczas szybkiej jazdy po złych nawierzchniach. Do 140 km/h auto jest pod pełną kontrolą, poźniej jazda staje się męcząca. Bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego z jednej strony daje dużo frajdy zaś z drugiej bywa uciążliwe na dłuższych trasach. Na polskich drogach lepiej sprawdzają się takie rozwiązania jak w Focucie czy Passacie. Oczywiście...
5,0
~Martin
BMW Seria 3 E46
Compact 316 ti 116KM 85kW
Jest lepiej niz dobrze, pomimo ze spodziewalem dobrej trakcji, jestem milo zaskoczony, wchodze w zakrety tak ze inna marka nawet nie odwazylbym sie. Na plus dsc w zimie, dziala tak ze kazdy sobie poradzi z tylnym napedem. Odejmuje gaz i hamuje gdy potrzeba, gaz jest elektryczny i sterowny pzez komputer. Duza przewaga innymi autami z tego okresu produkcji i jeszcze dzisiaj moze byc wzorem. Kierownica ma wyczuwalnie slabsze wspomaganie do...
5,0
~Fifennn
BMW Seria 3 E46
Coupe 318 Ci 118KM 87kW
Cudeńko. Auto trzyma się drogi jakby po torach jeździło. Cudnie reaguje na ruchy kierownicą. Pewnie wchodzi i wychodzi z zakrętów, pewnie zmienia pasy, wyprzedza. Nawet przy wyższych prędkościach kierownica nie przenosi żadnych drgań. Żyleta - czuje się jak przyklejony do drogi. Napęd na tył w tym samochodzie jest wielką zaletą.. dopóki jest przyczepność :) Na szczęście auto wyposażone jest w elektroniczne systemy regulacji toru jazdy. W zimę...
5,0
~lukass
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 204KM 150kW
Auto prowadzi się znakomicie, ale trzeba pamiętać, że napędzane są tylne koła, a w 3-litrowym dieslu przód jest dość ciężki i rozkład masy odbiega od ideału. Na mokrej nawierzchni oczywiście trzeba uważać, ale w zimie to już porażka (parkowanie w mieście - istotny problem, a wyjazd w góry... bez komentarza) - dociążenie bagażnika powinno dużo poprawić, ale jeszcze nie sprawdzałem to się nie wypowiadam, ale to właśnie urok tylnego napędu....
BMW Seria 3 E46