Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Kombi (161) - Silnik

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ja18z@interia.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 70KM 51kW
sinik nie do odpalenia i nie do naprawienia ale jak odpalil to dziala wzorowo, rok czasu walczylem z odpalaniem czyli remont pompy i silnika to poza tym ze dalej nie odpalal to spalanie wzroslo do 10 l / 100km. ciekawostka gdy bylo +20 trzeba bylo dlugo krecic i odpalal przy -20 bylo tak samo
4,0
~FOrd to auto przejsciowe ! Mazda to auto na cale zycie!!!
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Przez ostatnie 4 lata przy silniku nic sie nie dzialo! Oprocz rutynowych kontroli i wymiany paskow czy oleju kompletnie silniczek cudenko - moze trafilem na super okaz! CIchutko mruczy a co do elastycznosci to potrafilem jechac 40 na 5 biegu... ale to dluga istoria i trwala tylko kilkadziesiat sekund :)
5,0
~mariobros
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Jak na auto o takich gabarytach i masie (kombi), to naprawdę świetnie reaguje na pedeł przyśpieszenia, a 4 i 5 bieg wręcz pod tym względem zaskakują. Jak się do tego doda niezły moment napędowy (180Nm), to niejeden współużytkownik drogi będzie zaskoczony tym, jak się to auto zbiera...
5,0
~5 lat nim jeździłem
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Silnik w tym samochodzie jest rewelacyjny:) Nigdy mnie nie zawiódł. Jeździłem nim dużo po trasie i nigdy nie miałem problemów. Jestem bardzo zadowolony. Jedynie alternator jest ułożony w nie ciekawym miejscu. Dwa razy z nim miałem problem. Ale \"serce\" tego auta to rewelka:)
4,0
~michaltetek@wp.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Silnik nie jest może z wyścigówki ale przedewszystkim oszczędny, zrywny, pozwala bezpiecznie wyprzedzać, jak potrzeba to bardzo sprawnie napędzą ten wagonik. Chyba największy plus tego auta. Niestety chyba też najdroższy w utrzymaniu z całej gamy (rozrząd, olej itd)
4,0
~Mef
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Silnik 1.6 zetec to dosyć mocny punkt escorta, dotychczas w 100% bezawaryjny. Przyspieszenie nie jest rewelacyjne, ale w zupełnośi wystarczające, może trochę za mało elastyczny. Standardowe wymiany - kable WN, świece, filtry, olej - regularnie, komplet rozrządu po 100 tys. itd.
5,0
~Maciej
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Bardzo dobry silnik, 1.6 16v zetec. Jak jest zimny to troche mułowaty, ale to kwestia przejechania kilkudziesięciu metrów. Wystarczająco elastyczny. Na piątym biegu można jechać 50km/h i 200km/h... Ponizej 2500 obr/min troche wolny, ale auto jest spore, a moc nie jest wielka.
2,0
~ford g... wort
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
jeździłem na gazie z instalacją Lovato. Samochód albo dobrze jeździł na gazie, albo na benzynie. Zależało to od regulacji. Ja wybrałem gaz. Auto mimo 90 KM strasznie mułowate. Na gazie to już porażka. Częste regulacje silnika wiele nie pomagały.
4,0
~Ghoodt
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Po ulewie gdy wilgotność jest spora czasami skaczą obroty. Związane jest to z układem zapłonowym. Może się pojawić przeskok iskry. można końcówki rurek z daleka sprykać "mgiełką" płynu do mycia szyb. Jeżeli damy za durzo możemy nie ruszyć
4,0
~Rysio
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Silnik jest cichuteńki, świetnie wchodzi na obroty. Gdyby chodziło o samą kulturę pracy, dałbym 5. Jazda w długą trasę to sama przyjemność - silnika praktycznie nie słychać nawet przy dużych prędkościach. Elastyczność słaba... no ale to tylko 1.4.
Ford Escort VII Kombi