Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (695) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 485 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Yamabushi
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Pozwolę sobie na porównanie z Kia Cee\'d, którą miałem wcześniej. W kijance miałem świetną zabawę, szczególnie na zakrętach. Czułem się pewnie i wiedziałem ile brakuje do uślizgu. W Fordzie niestety jest gorzej. Na prostych, nawet przy dużych prędkościach, jedzie się świetnie. Nawet dziury nie dokuczają (koła 16\'\'). Jednak na zakrętach zawsze jeżdżę zachowawczo. Wg mnie foka jest zbyt \"wysoko\" zawieszony i nie czujesz podłoża. Utrata...
4,0
~kapelusznik
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Mój styl jazdy nie sprawdza zachowania samochodu w jeździe torowej, więc nie będę się wypowiadał nad tym czy łuki pokonywane są tak czy inaczej. Natomiast zawieszenie zdecydowanie daje sobie radę, bo unik przed rozdokazywaną ciężarówką na krajówce, po wyhamowaniu do około 60-70km/h ze złapaniem trawiastego pobocza Focus przyjął do wiadomości, po czym wrócił na asfalt bez żadnych ekscesów. Dziur, a szczególnie krótkich progów, nie lubi, o ile...
5,0
~Igor Michalik, igomi@wp.pl
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 TDCi 109KM 80kW
W przypadku zawieszenia, auto w swojej klasie jest bezkonkurencyjne. Przyjemność z jazdy Fordem jest wyśmienita. Przejażdżka po krętych drogach jest całkiem fajnym przeżyciem, pomimo tego, że auto jest nieco wyższe (miniwan?). Skoda Octavia I do pięt nie dorasta fordowi C-Maxowi.W swoim modelu posiadam ESP, jednak przyznaję, że jeszcze nie miałem okazji doświadczyć jego działania. (Jedynie podczas prób na ośnieżonym pasie startowym w Gdańsku...
5,0
~hilu@o2.pl
Ford Focus II
Focus C-Max 1.8 i 16V 125KM 92kW
Pomimo tego ,że van to zawieszenie twarde ale nie ne tyle ze po 1h jazdy boli kregoslup. PO 2 tyg od zakupu wyjechalem do Zakopanego (450 km) .Wysiadlem z samochodu i czulem sie jakbym w ogole samochodem nie jechal. Samochod bardzo dobrze trzyma sie drogi .Patrzycie na niego i pierwsze co sie nasuwa to ostre zakrety odpadaja bo bedzie sie baaardzo przechylal...BLAD !!!C-max wchodzi w zakrety jak po szynach . Fotele trzymaja dobrze na zakretach...
5,0
~Łukasz_piotrowski
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Jedna z największych zalet Focusa. Auto pewnie się prowadzi, precyzyjnie pracuje kierownica. Zawieszenie jest sztywne, ale komfort jest na przyzwoitym poziomie, ja bynajmniej nie narzekam. Oczywiście zawieszenie jest fajne, jak jest sprawne. Jak tylny zawias jest już do roboty, to auto lubi bujać przy gwałtownych ruchach kierownicy, podobnie jest jak wjedziemy w dziurę lub studzienkę. Remont tylnego zawieszenia jest dość kosztowny, ale...
5,0
~Rafał
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Tutaj zdecydowany plus dla Focusa. Posiadam wersję Gold X z seryjnym \"sportowym\" zawieszeniem i sprawdza się ona bardzo dobrze na równej, krętej nawierzchni. Muszę przyznać, iż jest to ogromna zaleta, jeśli lubimy troszkę szybciej pokonywać zakręty. Z drugiej strony jest trochę twardo na nierównościach, ale nie zamieniłbym się pomimo tego, że większość jeżdżę po dziurawym mieście. Wspomaganie kierownicy działa bez zarzutów. ESP załącza się...
5,0
~slaweksw
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Ford Focus i tyle w tym temacie. Wielowahacz z tyłu robi swoje! Auto jest wręcz przyklejone do jezdni i skręca dokładnie tam gdzie każe mu kierowca. Polecam wybrać się na krętą, górską drogę i tam sprawdzić Focusa. To bardzo miłe uczucie, gdy wszyscy \"mistrzowie prostych\" nagle panikują a ty bez strachu jedziesz dalej i oglądasz ich jak zostają daleko w tyle za tobą :) Układ jezdny na 5, świetnie zestrojone zawieszenie. Auto nie przechyla...
4,0
~artur_pietrzak
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Do 5* brakuje ... silnika beznynowego... albo wersji ST czy RS. Niestety ciężki silnik diesla robi swoje. Przednia oś ma tendencję do bycia podsterowną, co ogranicza sportowe zapędy w zakrętach. Ale zdecydowanie na publicznej, krętej drodze można czerpać przyjemność z jazdy. Nie wiem jak na torze, podejrzewam, że nie jest to maszynka do kręcenia najlepszych czasów. Zawieszenie przez swoje właśnie sportowe nastawy bywa niekomfortowe na...
5,0
~poorbleedingme
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Układ kierowniczy to typowy 'kochaj albo nienawidź'. Ja uwielbiam czuć wszystko, co dzieje się z autem na drodze i kierownica Forda mi to przekazuje. Jest sztywno, trochę ciężko, ale ma się ciągłe wrażenie pełnej kontroli nad autem. Nic nie 'pływa'. Zawieszenie w wersji 3D Sport jest niestandardowe (sztywniejsze i obniżone), więc nie zbiera nierówności tak ładnie, jak powinno, ale dzięki temu świetnie trzyma się drogi. Ładnie hamuje, bardzo...
5,0
~MaTar
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Nie będę oryginalny jeżeli powiem że układ jezdny Focusa to jego jedna z najmocniejszych stron. Sam posiadam wersję SPORT która pozwala poczuć frajdę z jazdy i szybkiego pokonywania zakrętów. Ale wersja standardowa jest równie dobra więc ocena doskonała. Pomimo sporego przebiegu trwałość elementów zawieszenia jest wzorowa - nic nie stuka a testy na ścieżce diagnostycznej potwierdzają niewielki stopień zużycia poszczególnych elementów...
Ford Focus II