Szukaj

Oceny Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

Podsumowanie 61 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,35
średnia ocena z 61 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (44)

4,8
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Czy jest jakiś 4 cylindrowy silnik w dieslu lepszy od tego hondowego 2.2 i-CTDI? No nie wiem, ale mam wrażenie, że ten jest najlepszy. Jestem zaskoczony kulturą pracy, niskim spalaniem, dynamiką, niezawodnością, trwałością.
Dodane 5 lat temu
3,2
~Mares
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Przeciętny, oszczędny silnik.
Dodane 16 lat temu
4,7
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Dynamika silnika po prostu na 6, do tego świetna skrzynia biegów.
Dodane 8 lat temu
4,2
~Janek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
4,6
~karol19ck@tlen.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
rewelka osiagi , spalanie normalne jak na ta moc i moja jazde.
Dodane 13 lat temu
4,9
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Dynamika silnika, dźwięk niepodobny do diesli. Czerpie co najlepsze z benzynowych oraz diesli. Wcale mnie nie dziwi, że tak długo Honda nie produkowała silnika diesla, bo jak już to zrobili to był to najlepszy silnik tego typu. Polecam!
Dodane 17 lat temu
4,2
~Radzio
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
żwawy, dynamiczny, idzie od samego dołu i mało pali
Dodane 10 lat temu
4,2
~Radzio
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
branie oleju
Dodane 10 lat temu
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~bobiqh
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
pod machą drzemie ogromna moc 140 KM z potwornie wysokim mom. obr. 340 Nm przy 2000 obr/min.. Na chamowni wynik jest dużo wyższy niż w katalogu i sięga on 370 Nm przy 1900 obr/min.. Możliwy jest tuning silnika do 190 KM przy wzroście mom. obr do 450 Nm przy 1900 obr/min.. Stanie się on wówczas bezkonkurencyjny dla starych VW i może stanąć do walki z poężnymi silnikami BMW.. POLECAM!!!
Dodane 18 lat temu
4,5
~bobiqh
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Znikający ojej - usterka ustępuje po dotarciu silnika po 30 - 40 tys km
Dodane 18 lat temu
Honda Civic VIII Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów