Szukaj

Oceny Toyota C-HR Crossover Facelifting

Podsumowanie 15 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota C-HR Crossover Facelifting - Oceń swoje auto
3,88
średnia ocena z 15 ocen
8% gorzej od średniej w segmencie
40%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Toyota C-HR Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Toyota C-HR Crossover Facelifting

3,2
~Żółw
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
3,2
~Żółw
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
3,2
~Żółw
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
3,2
~Żółw
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
3,2
~Żółw
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
3,2
~Żółw
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR Crossover Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,2
~Żółw
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota C-HR
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...
4,9
~Kamil M
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Toyota C-HR
Po 2 miesiącach i 4 tys. kilometrów za kierownicą mogę szczerze powiedzieć, że ten samochód jest genialny jako podstawowy samochód dla 2 osobowej rodziny. W mieście pali poniżej 5 litrów, w trasie przy tempomacie ustawionym na 130 do 6,5. Jazda to sama przyjemność zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. 2L w trasie spisują się świetnie, silnik słychać tylko i wyłącznie przy bardzo gwałtownym przyspieszaniu, więc skrzynia e-cvt nie jest tu...
4,3
~tom
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Toyota C-HR
Jak działa jest super autem. Samochód jest bardzo ładnie i solidnie wykonane. Jeździłem wersją sprzed liftingu ze słabszym silnikiem i zarówno pod względem komfortu jazdy wyciszenia i jakości wykonania jest duża poprawa. S Samochód jest wygodny w trasie i krótszej i dłuższej, dobrze się prowadzi, jest oszczędny a kiedy trzeba dynamiczny. Niestety całokształt psuje usterka napędu hybrydowego... samochód od zakupu 3 x był w serwisie....
4,6
~Roentgen
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Toyota C-HR
Samochód dynamiczny, oszczędny i uniwersalny. Bardzo przypadł mi do gustu silnik oraz działanie układu hybrydowego, a sama jazda nim sprawia przyjemność. Generalnie z auta jestem zadowolony i kupiłbym go ponownie. Przyczepiłbym się do drobnostek np. wyraźnie słychać szumy powietrza podczas jazdy powyżej 110km/h, które mogły być bardziej dopracowane przy okazji liftingu. Nie chciałbym pisać dwa razy tego samego, więc poniżej nieco więcej...
Toyota C-HR Crossover Facelifting