Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (392) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 333 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~pawłomir
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
z uwagi na wzmocnioną moc trzeba uważać i nie szaleć za bardzo. 275 tys miałem sporą awarią skrzyni. najpierw znana mechaniką \"tarka\" na 4 biegu ( ok 90 km.h) potem jazda na 3-ce. skrzynia widac czuła na przeciążenia i remont dość kosztowny. ponoć na tych skrzynmiach chodzą auta o mocy do 300KM . hmmmmmm, ciekawe. ponadto odczuwalne są zmiany biegów - tu mogłoby być lepiej.
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Działa swietnie. 4 tryby pracy wybierane przez komputer. Dostosowuje biegi do zjazdów, pojazdów i zakrętów. Pojawiło się obecnie małe silniejsze z dekla filtra. Oryginalny filtr z uszczelka to koszt okolo 250zl lecz trzeba zmienić przy okazji olej. Z robocza jest to koszt w granicach 700 - 1000zl niestety czeka mnie to w tym sezonie.
3,0
~Krwawe_Dziaslo
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
hmmm... tu jest mały problem, bo aby jezdzic płynnie trzeba jezdzic albo powoli albo szybko, wszystko pośrodku trudno zgrac (tj. szarpie) poza tym biegi nie wchodzą idealnie. Nie preferuje szalenstw samochodem wiec mi to nie w smak, a mam doswiadczenia w prowadzeniu i manuala i automatu wiec wiem co pisze. Aha skrzynie sa podatne na jakosc oleju.
3,0
~Laik
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 282KM 207kW
5HP24 - skrzynia z poprzedniej epoki. Redukuje w tempie żółwia, 4 bieg od 40kmh do 250kmh. Steptronic nie specjalnie przydatny, bo skrzynia i tak sama zmienia biegi na wyższe jak i redukuje. Niestety zabija moc Vki ta skrzynia - manualna daje dużo więcej frajdy z jazdy. Automatyczna nadaje się na trasę i spokojnej jazdy po mieście.
3,0
~tomasz sendecki
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.5 535i 235KM 173kW
Niestety, coś kosztem czegoś. Nie jestem fanem automatów, ale chciałem zminimalizować ryzyko zarżniętego silnika. Na półsekwencji radzi sobie w porządku, nie ma też z nią problemów, ale pochłania sporo mocy. Dla kupujących polecam szukać automatu w dobrym stanie, manualni rzadko jeżdżą spokojnie. Wiem, że ja bym wariował ;)
4,0
~oreslyfox
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Kiepsko na półautomacie, ale na automacie nie mam zastrzeżeń. Denerwująca jest strasznie długa trójka, co jest odczuwalne tylko na tiptronic. Duży plus za ostateczne przełożenie- 180km/h i 3000obr/min i to się nazywa kultura :) Podoba mi się też 4 - bieg towarzyszy nam od 80 do 180 i pomaga wyprzedzić wszystko i wszędzie.
5,0
~sajmon
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Automat-uwielbiam go. Szczególnie w mieście, bajka. Bez szarpięć, płynnie zmienia biegi. Można przełączyć na sport i z powozu auto zamienia się w gorącego GT. Jeśli chcę się pobawić używam manualnej zmiany, szczególnie w trasie. Wtedy mam ten bieg, który w danym momencie potrzebuję do wyprzedzania i redukcji.
3,0
~moteq
BMW Seria 5 E39
Sedan 4.4 540i 282KM 207kW
Moj pierwszy automat i musze powiedziec, ze strasznie zaluje. Do miasta calkiem wygoda sprawa, ale z tym silnkiem chcialoby sie troszke poszalec. Derwujace, ze w trybie manual nie da sie zredukowac o 2 biegi tylko trzeba kazdy bieg z osobna. W trybie D skrzynia dziala bardzo ospale. Z manualem moznaby spalic 2l na 100km mniej.
5,0
~Reg
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
W moim BMW mam skrzynię typu półautomatycznego tip-tronic. Biegi zmienia bardzo płynnie, w trybie manualnym dość szybka. Największym mankamentem jest sterowanie trybem manualnym, plus do przodu, minus do tyłu, w jednym z poprzednich aut miałem na odwrót i czasami się mylę. Brakuje trybu zimowego, sportowy jest.
3,0
~Dworkin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
Tu właśnie odejmuje te 2% ze 100. Pierwszy bieg nie zawsze wchodzi miękko tak jak powinien . Poza tym brakuje trochę 6 biegu na autostradzie dla oszczędnej jazy . Można ruszyć z 3ki i dociagnac do 160km/h a na 5 biegu powyżej 140km/h wciska w siedzenie :)Jak na "tylko" 2,5l to znakomicie. V Max 250km/h
BMW Seria 5 E39