Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 (392) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 333 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marcar
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
W mojej poprzedniej e39 '98r byłem zadowolony z automatu ale tutaj poprostu miodzio, przerzuca bardzo płynnie, na D gdyby nie obrotomierz prawie niezauważalnie, nie wiem czy po lifcie jest inna skrzynia ale czuć różnice może poprzednie 4.4 było za mocne do tej skrzyni. Oczywiście po servisie olejowym.
0,0
~Indukt@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
Automat pracuje przyjemnie, choć mój egzemplarz raczej nie pociągnie długo. Moje uwagi to w trybie D zbyt często zamula zamiast zredukować, fakt jest kick down, ale czasem jak gaz wcisnę na 4/5 to powinien zredukować, a często męczy się na 3-ce. Tryb Sport już działa bez zastrzeżeń tak samo jak tiptronic.
5,0
~rafekde@poczta.onet.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW
Amerykański automat da się lubieć. Bardzo miękko zmnienia biegi. Jedyne o czym należy pamiętać to przerzuceniu na tryb \"S\" podczas manewru wyprzedzania. Pozycje skrzyni \"2\" oraz \"3\" pozwalają na przyjemną zabawę samochodem. Pojawia się efekt hamowania silnikiem można pokręcić bączki na śniegu.
4,0
~Piotr
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
skrzynia pracuje idealnie, biegi wchodzą jak należy, nie ma luzów na drążku zmiany biegów przydałby się szósty bieg - bez niego piątka jest bardzo długa i przy wyprzedzaniu trzeba często redukować do czwórki uważam że automat jest dużo lepszym rozwiązaniem od manualnej w połączeniu z silnikiem diesla
3,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Skok dźwigni ogromny, miesza się jak w garnku, chociaz nie ma problemu z szukaniem biegów, no ale japonia to to nie jest. Nie wiem czy to tylko w moim egzemplarzu, ale juz raz przepiąlem przy 120km/h z 3 na 2 i puściłem sprzęgło...na szczęście powoli i nie zmieliło mi silnika.
3,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Jedynka bardzo szybko wchodziła w wysokie obroty. Przez co od razu po ruszeniu z pod świateł, trzeba było zmienić na drugi bieg. Bolączka to tez braku 6 biegu. Silnik może więcej, ale skrzynia mu na to nie pozwala ;/ po 220k km wyrabia się wybierak i wysprzęglik. Ale to jest drobiazg
5,0
~Klemens KLirlicht
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Skrzynia biegów jest prawie idealna jest naprawdę dobrze dobrana do mocy silnika i idealnie dobrane przełożenia choć są też wady czasami nie jest całkowicie idealna biegi wchodzą z lekkim oporem i tylko jak zakręci się silnikiem pod odcinkę głównie 2 i 4 bieg.
3,0
~Karol
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Skrzynia i sprzęgło nie nadają się do tego samochodu. Brakuje 6 biegu dzięki któremu przy jeździe autostradą obroty i spalanie mogłyby być niższe. Bez duszenia pedału gazu nie da się ruszyć z miejsca. Jeśli chodzi o lewarek to czasem ciężko wchodzi "1".
4,0
~Lukas
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
Przelozenia sa optymalnie dobrane, rusza sprawnie, na 5 mamy spora elastycznosc. Wyprzedzanie na 5 to naprawde przyjemnosc. Jedynym minusem jest blad konstrukcyjny, przez co czasem lewarek zmiany biegow nie wraca na srodek tylko zostaje troche bardziej po prawej stronie.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~fuczy
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
skrzynia jest dobra ale nie najlepsza, jest dosyć precyzyjna i nie ma większych problemow z trafieniem właściwego biegu, ale skok lewarka za duży jak do tak nacechowanego sportowymi doznaniami auta. Jeździłem wieloma autami ale najlepsza skrzynia była w passacie b5 1.8t
BMW Seria 5 E39