Szukaj

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 – wybierz silnik

Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Oceny BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 231 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 F10-F11 - Oceń swoje auto
4,28
średnia ocena z 231 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
74%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny BMW Seria 5 F10-F11

4,8
~Przemo Znawca
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Bardzo dobry samochód z napędem xDrive sprawuje się świetnie i 8 stopniowy automat z manetkami dają radę . Mocy wystarcza a poprawionego rozrządu nie trzeba się już bać. Bardzo wygodne auto miałem A6 C7 i porównując komfort zdecydowanie wygrywa BMW . Polecam wszystkim którzy szukają wygodnej limuzyny która się jej starzeje i jest bardzo wygodna. Bardzo dużo miejsca . I jakość materiałów na wysokim poziomie wykonania . Jeżdżę samochodem w...
Dodane ponad rok temu
3,1
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Silnik N20 jest marnej jakości. Chyba ktoś chciał pogrążyć bmw tym silnikiem... Awarie: Wyciągający się łańcuch rozrządu, bardzo słabej jakości, pękające prowadnice łańcucha, cieknąca pokrywa zaworów, wypadające zapłony i konieczność wymiany 4 cewek, nietrwałe wtryskiwacze benzyny oraz pompa wysokiego ciśnienia paliwa, w której pęka trzpień -aż niewiarygodne, problemy z klamkami bezdotykowego dostępu które po jakimś czasie rozładowują...
Dodane ponad rok temu
4,8
~Patryk2020
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Kupione roczne przy 21tys - 5 lat 330tys przejechane. Wszystko trasy regularne wymiany oleju. Silnik dopeiro teraz wymaga wkładu finansowego - wcześniej zrobiłem EGR i kolektor. Po 330tys remont skrzyni 6tys zł. Jedynym problemem który się powtarzał to poduszki pneumatycznego zawieszenia i ich sterowania. W zawieszeniu wymieniłem Jakieś tanie drobnostki. Ogólnie auto SUPER dynamiczne, prowadznie rewelacja, na minus to stosunków mało miejsca...
Dodane 2 lata temu
3,3
~Artur
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Fajne auto dopóki nie zacznie się psuć. Kiedyś 3 litrowe BMW kojarzyło się z silnikiem nie do zajechania. Kupiłem auto przy 100 k. Dużo nie jeżdżę w niecałe 3 lata zrobiłem nim zaledwie 35 k. Po 100 000 padły wtryskiwacze … bardzo ciężko je dostać. Koszt wymiany … 18 000 złotych. Przy tym przebiegu lubi paść pompa wysokiego ciśnienia wiec tez już się na nią nastawiam. Sama pompa około 5000 zł … a jest to standard i psuje się ona prawie we...
Dodane 2 lata temu
5,0
~Kamil
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Witam czytając te negatywne oceny ekspertow z teoretyków internetowych zostalem wywołany do odpowiedzi jako że od lat posiadam parenascie aut w swojej flocie wielu marek, jestem takze pasjonatem motoryzacji. Swoja ocene uwazam za bardzo obiektywną tak wiec co do 520d 184KM wielu twierdxi ze to nie udany silnik itp są absolutnie w błędzie jest to bardzo dobra jednostka bez większych wad nie licząc słabego rozrządu ktory średnio przy ok 200tys...
Dodane 4 lata temu
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
Dodane 4 lata temu
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,6
l/100km
11,8
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
Dodane 4 lata temu
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
Dodane 4 lata temu
4,6
~e_dzik
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Auto bardzo wygodne, niezbyt drogie w eksploatacji w porównaniu do konkurencji. Przez cały okres użytkowania, poza częściami eksploatacyjnymi i akcjami przywoławczymi, przestał działać moduł radia i wyskakiwał błąd hamulca ręcznego. Przy hamulcach wystarczyło przeczyścić styki w złączu. Olej wymieniany co 10 tys km, co na pewno też miało wpływ na pracę silnika i rozrządu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Małe spalanie, przyzwoite osiągi i...
Dodane 1 miesiąc temu
4,0
~Młodzik
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
Jako młodociany kierowca porwałem się na 525d z tył napęd i manualem. Przejechałem obecnie 20 tys autem i samochód trochę uzależnia od siebie strasznie wygodny, dużo miejsca z przodu i tyłu bagażnik nie powala ale idzie się porządnie zapakować, spalanie samochodu jest zaskakująco dobre 6,5 L średnie, trasa 120kmh około 4l miasto od 6l do 9l. Jak na razie samochód nie jest problematyczny gładziutko się prowadzi i na ciasnych parkingach jest...
Dodane ponad rok temu
BMW Seria 5 F10-F11

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów