Szukaj

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014

Podsumowanie 53 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,21
średnia ocena z 53 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
70%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014

4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
Dodane 4 lata temu
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
Dodane 4 lata temu
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
Dodane 4 lata temu
5,0
~MartinWroc
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Polecam ten samochód wszystkim fanom motoryzacji i nie tylko!!! auto najlepsze w swojej klasie przymierzałem się do A6 C7 Eklasy Jaguara XFa. 5tka f10 rozjeżdża konkurencję pod każdym względem jakość wykonania precyzja, prowadzenie, wygląd ponadczasowy trwałość!!! tak trwałość!!! bo mój rozrząd wymieniłem profilaktycznie 190tys choć mechanik od BMW stwierdził że był w bardzo dobrym stanie mówił że w f10 problem głównie występował w pierwszej...
Dodane 5 lat temu
4,6
~Dewolaj
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo kilku usterek typu łapki mocujace wtrysk czy np.zmiana turbo,nic aie nie dzieje,wymieniony plyn w skrzyni przy tym przebiegu dopiero i dalej ZF jezdzi jak nowa,turbo do regeneracji ale przy tym przebiegu to chyba norma,ogolne wrazenia bardzo pozytywne póki co.Auto spala troche wiecej niz w testach bo miasto okolo 9l a trasa okolo 6 przy 200km na godzine ale auto ma prawie 2 tony wagi wiec czego sie spodziewac.BMW mozna kochac i...
Dodane 5 lat temu
4,6
~narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Auto dla mnie bez wad. To kolejne po E60 BMW w domu. Nie przypadkowo kłopit wygrał w kilku prestiżowych konkursach, jako najpiękniejszy. Umiar, klasa, osiągi i niezawodność sprawiają, że dziś mam poważny problem czy i jakie inne auto mogłoby być następne. Podejrzewam,że negatywne opinie pochdzą od pechowców kupującch autoo prawdziwym przebiegu kilkaset tysięcy km większym od deklarowanego. Bardzo przestronnie, Bardzo oszczędnie 6,5 l.100 km....
Dodane 8 lat temu
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,3
~bolololo
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
W zasadzie niczego więcej w samochodzie nie potrzeba. Można oczywiście mieć radar czy komputer z wifi w tylnym zagłówku (można?) ale jeżdżąc tym autem nie odniosłem nigdy wrażenia że coś jest nie tak albo czegoś brakuje. Kompletny samochód. Fajna stylistyka - nie przejaskrawiona bez jakiś dodatków w stylu wóz cyrkowy. Auto do użytku codziennego i w trasę. Do wożenia materiałów budowlanych się nie nadaje;) Jeżeli ktoś szuka auta w tym segmencie...
Dodane 10 lat temu
4,5
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Do tej pory jeździłem głównie autami Hondy i VW, z każdego byłem zadowolony do chwili gdy przesiadłem się do BMW. To auto to kwintesencja powiedzenia, że lepsze jest wrogiem dobrego. Po pierwsze - marka premium, to czuć od pierwszej chwili, materiały, wykończenie, wyciszenie. Po drugie - tylny napęd, nigdy więcej przednionapędowca. Po trzecie - dopracowane i przemyślane auto dla kierowcy. Kupiłem go jako dwulatka z pewnych rąk choć i tak...
Dodane 10 lat temu
4,6
~e_dzik
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Auto bardzo wygodne, niezbyt drogie w eksploatacji w porównaniu do konkurencji. Przez cały okres użytkowania, poza częściami eksploatacyjnymi i akcjami przywoławczymi, przestał działać moduł radia i wyskakiwał błąd hamulca ręcznego. Przy hamulcach wystarczyło przeczyścić styki w złączu. Olej wymieniany co 10 tys km, co na pewno też miało wpływ na pracę silnika i rozrządu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Małe spalanie, przyzwoite osiągi i...
Dodane 1 miesiąc temu
4,7
~narcyz_dudek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Pora zmienić auto, ale jak się rozstać skoro konkurencja zawsze w czymś ustępuje. Jest problem. To moje 8 auto każdym jeździłem conajmniej 2 lata. 3 z kolei BMW tej serii. Szczerze polecam egzemplarze ze sprawdzonym przebiegiem i regularnie serwisowane. Odwdzięczą sie niezawodnością idobrymi osiągami.
Dodane 5 lat temu
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów