Szukaj

Lista ocen Ford Focus I Kombi (346) - Silnik

Na liście zabraknie 223 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcus
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Jak kupiłem auto to miałem trochę wydatków najpierw dokładnie prześwietlony w ASO wymieniłem czujnik obrotów, półosie, tarcze hamulcowe wraz z klockami, nowe opony,amory, jakaś pierdułka w silniku i olej w skrzyni który zawsze wymieniam po zakupie auta w sumie ok.3tyś.zł. a potem już tylko lanie paliwa i przyjemność z jazdy aż do sprzedaży
4,0
~juszmarek@op.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Moc silnika wystarczająca do masy auta-także obciążonego.Umożliwia bezstresowe wyprzedzanie.Zimny dość słyszalny.W trakcie jazdy stosunkowo cichy.Elastyczny-wyprzedzanie na IV biegu dobrze ciągnie.Czućmoment powyżej 1800 obr. gdy zaczyna pracować turbina i ciągnie wyraźnie do 2800 obr.Nigdy mi się nie grzał, nawet przy długotrwałej jeździe 150-180km/h.
5,0
~marceloo
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
W miarę oszczędny silnik trasa 7 l 100 km, cykl mieszany 8 l 100 km , miasto około 9 l 100 km i dobre przyspieszenie, oraz dość spora moc.Na razie jest bezawaryjny. Nie bierze oleju i oby tak dalej. Silnik ten ma dobrze działający 4 cylindrowy silnik. Jest dobry do miasta i nie tylko również na trasie jest to dobre auto.
5,0
~Marek
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Silnik w stosunku do masy auta radzi sobie bardzo dobrze. Gdybym chciał lepsze osiągi, to powinienem zainwestować w większą jednostkę napędową. Auto jest ekonomiczne i wystarczająco dynamiczne. Vmax= 195km/h wg. wskazań licznika. Bardzo ważne - silnik jest bezawaryjny i nawet przy tak dużym przebiegu nie bierze oleju!
5,0
~adam
Ford Focus I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
Silnik pracuje bardzo dobrze. Nie mam problemu z odpaleniem. Zima musze tylko dodac troche gazu przy odpalaniu aby zapalil za pierwszym razem. Przyspieszenie jest bardzo dobre. Wogole jestem zadowolony z pracy silnika. Pedal gazu jest bardzo czuly co mi akurat odpowiada. Silnikowi daje najwyzsza ocene, jest po prostu niesamowity
2,0
~franken@interia.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Głośny,, miedzy 3 a 4 biegiem wchodził w dziwny rezonans , mało elastyczny. Od nowości dymił. W serwisie twierdzili że wszystko ok W czasie 1 roku na gwarancji- miałem 2 awarie że stanął i trzeba było holować do serwisu. Praca silnika z zewnątrz cicha a wewnątrz wibracje i rezonanse o niskiej częstotliwości-trudne do zniesienia
4,0
~wozo
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Silnik TDDI jest dużym plusem Forda,pracuje ciszej niż TDI Volkswagena. Jest bardzo dynamiczny i nie buczy przy wyższych obrotach jak TDI,jadąc w trasie 150-160km/h jest naprawdę cicho! Turbo dziura troszkę mniejsza niż w VAG-u,ale chyba lepsze przyspieszenie...jeżdżę na Magnatecu 10W40,oleju jak na razie nie bierze
5,0
~zoltar24
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Silnik 90KM 1.8 TDDI wystarczający nawet na moje kombi. Samóchó załadowany całkowicie nieźle daje sobie radę. Na trasie bez problemów wyprzedza sie tiry, nawet 2 naraz :) i bez redukcji biegów z 5 na 4. Turbo włancza sie powyżej 2500obrotów sielnika, każde naciśnięcie gazu wtedy powoduje odczuwalne przyśpieszenie.
4,0
~ElGreco
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Moc wystarczająca do normalnej jazdy - oczywiście trzeba wyższych obrotów żeby troche dynamiczniej pojeździć - po 8tyś km brak wycieków, nie bierze oleju , plus za bardzo szybkie nagrzewanie się silnika nawet przy -20st po przejechaniu ok 1,5km temp już optymalna a przy +32st i ostrej jeździe wskazanie bez zmian stabilne
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,3
l/100km
8,5
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zbigniewpolska
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Nadal podtrzymuję opinie solidności w wykonaniu silnika ( TYLKO 90KM TDDI ). Może nie jest tak żwawy jak jego brat ze 115KM TDCi ale solidniejszy.... Użytkowałem go łącznie ponad 6lat i nic.... Wymiana oleju i kompletu filtrów co 12 tys.km i nic.... Jeździł, jeździ i niech jeszcze pojeździ....
Ford Focus I Kombi