Szukaj

Lista ocen Seat Toledo II (253) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 294 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bartus-1987_1987@tlen.pl
Seat Toledo II
Sedan 1.6 100KM 74kW
No to jest naprawde super ...komfor i sport w jednym po zakretach lata sie niesamowicie ..szybciek kierowca speka nic przy oczywiscie umiejetnym wchodzeniu w zakrety uslyszy pisk . Pieknie sie prowadzi ...bardzo latwy w opanowaniu na sniegu lekko podsterowny ale to norma w przednionapendowce ...wystarczy zdjac noge z gazu i po problemie ...zawieszenie bomba :)
4,0
~Piotr
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Zawieszenie stosunkowo twarde - "niemieckie". W przypadku tras - coś wspaniałego - pewność w szybko pokonywanych zakrętach jest ogromna - z przyjemnością połyka się wszelkie serpentyny. Z drugiej strony, w przypadku gorszych dróg - francuskie auta będą znacznie bardziej komfortowe - tutaj przełomy i wyboje czujemy doskonale.
4,0
~Piotr
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Zawieszenie stosunkowo twarde - "niemieckie". W przypadku tras - coś wspaniałego - pewność w szybko pokonywanych zakrętach jest ogromna - z przyjemnością połyka się wszelkie serpentyny. Z drugiej strony, w przypadku gorszych dróg - francuskie auta będą znacznie bardziej komfortowe - tutaj przełomy i wyboje czujemy doskonale.
4,0
~LuCeK
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
układ kierowniczy wspaniały, zawieszenie dosyć twarde niecierpiace polskich dróg, auto uwielbia brac ostre zakrety z dużą prędkościa ,uwaga na miske olejowa chyba ze ma sie osłone pod silnikiem, ale ja jej nie mam :D raczej unikac polnych dróg i wyskoich krawężników, sprawdzic hamulce po zakupie wymieniłem tarcze i klocki przód i hamulce brzytwa.
5,0
~adik.s@wp.pl
Seat Toledo II
Sedan 1.6 100KM 74kW
Lux - nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby gdzieś był podsterowny lub nadsterowny. Bardzo dobrze trzyma się swojego toru jazdy, nawet przy szybkim pokonywaniu zakrętów nie ma problemów żeby go wyczuć. Ruchy kierownicy przekładają się na jego jazdę. Jestem mile zaskoczony gdyś wcześniej jeździłem trochę octavią i prowadziła się gorzej w zakrętach
5,0
~mak_dżi
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Pomimo kilkudziesięciu tysięcu na polskich drogach brak jest jakichkolwiek oznak wyczerpania się układu, a poza tym tani w eksploatacji (to tylko wiem ze słyszenia) bo w większości na wymiennych tulejkach. Sztywne, dobrze radzi sobie z zakrętami i przeciążeniami, chociaż przy dużej prędkości (170-200) traci się poczucie jego stabilności.
5,0
~Sabuch
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Układ jezdny działa precyzyjnie, dobrze radzi sobie z dziurami na polskich drogach. Zawieszenie bez porównania lepsze niż w kompaktach z 3/5 drzwiami. Dobrze zachowuje się też w zakrętach, nie ma tendencji do zarzucania tyłu nawet przy sporych prędkościach w ciasnych zakrętach. Polecam wycieczkę trasą turystyczną do Kołobrzegu :)
5,0
~malenky matuszaka1000@wp.pl
Seat Toledo II
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
Bardzo udany układ jezdny....samochód prowadzi się precyzyjnie i reaguje na każde nawet najmniejsze ruchy kierownica....zawieszenie dość sztywne ale zarazem komfortowe.problemem sa tylko tuleje gumowe w przednim zawieszeniu które gdy się zużyją skrzypią jak dorożka w górach i trzeba je natychmiast zmienić
4,0
~kwas
Seat Toledo II
Sedan 2.3 V5 150KM 110kW
Układ jezdny ok, stare rozwiązanie z belką z tyłu za to proste w serwisie i praktycznie bezawaryjne, z przodu tylko raz na jakiś dłuższy czas łączniki stabilizatora padają, pozatym super się prowadzi ponieważ jest to samo zawieszenie co w golfie GTI, pewnie na zakrętach mimo dużego tyłu
Dziennik kosztów dla Seat Toledo II
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,7
l/100km
8,3
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Sony
Seat Toledo II
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Jedynie można się przyczepić do dość twardego zawieszenia (mogłoby być troszkę bardziej miękkie). Jednak idzie się przyzwyczaić, w końcu auto nie jest produkowane na dziurawe drogi :) Autko bardzo dobrze trzyma się za to na zakrętach :) Tutaj nie podlega to wątpliwości.
Seat Toledo II