Szukaj

Lista ocen Audi A4 B8 (158) - Całokształt

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~LuckyLuke
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TDI clean diesel 190KM 140kW
To moja druga ocena wystawiona dla tego auta. Posiadam je od nowości - jeden właściciel, jeden użytkownik, pełen serwis. Przede wszystkim - kompletna bezawaryjność - 107 tysięcy kilometrów to może nie gigantyczny przebieg, ale daje już dość szansę na obiektywną ocenę, pozbawioną nieznanej historii i niewiadomego serwisowania. Po drugie bardzo udany kompromis pomiędzy osiągami, bezpieczeństwem, wygodą użytkowania i jakością wykonania. Lekko...
4,0
~Alertkam
Audi A4 B8
Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW
Fajne auto, miłe i dobrze wykończone w środku. Na trasy, które są dziur i kolein jest idealny Wersja sedan cieszy oko, ale trzeba mieć na uwadze koszty utrzymania, ten egzemplarz lubi pić paliwo , 11 l na 100 km czyli 10 km kosztuje mnie 1 litr paliwa, to dość dużo ale jak by nie patrzeć 1700 kg trzeba wprawić w ruch. Co do awarii poszedł plastik przy pompie płynu chłodniczego, niby ni poważnego, ale trzeba rozebrać pół auta, w dodatku trzeba...
5,0
~Podróżnik
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDi 140KM 103kW
Mam przeczucie że kolega co wystawił tą negatywną opinie przedemną to chyba naprawde to nawet nie siedział w tym aucie . Bo takich bzdur to ja jeszcze nie czytałem i po przeczytaniu jego opini wynika że jest fanem merca , chyba każdy kto jezdził nowym a4 oraz nową c-klasa( samochody w tej samej klasie) stwierdzi że to Audi jakościowo( i nie tylko) jest o wiele lepszym autem.Gosc przejechał sie kawałek tym autem i wystwaił mu opinie - powinni...
4,0
~Bartek
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
Fajne autko, największą zaletą jest moim zdaniem wygląd. Dobre szczególnie na trasę, w mieście też się źle nie jeździ. Wygodne, zwarte i dość dynamiczne jak na 2.0. Typowe CR, z DPF i EGR, dwumasa więc eksploatacja może kosztować jak w innych nowych dieselach. Poza tym rozrząd na pasku (komplet z pompą 500 zł), reszta części w niczym nie odbiega od aut np japońskich. Chociaż tutaj jest więcej rzeczy które mogą się popsuć, z prostego...
5,0
~Jacek
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 225KM 165kW
Jakkolwiek auto ma pewne wady, niewątpliwie jest najlepszą furą, jaką dotąd jeździłem. Zwłaszcza właściwości trakcyjne: napęd quattro robi jednak różnicę. Przy dynamicznej jeździe nawet początkowo podejrzewałem, że układy wspomagające kontrolę trakcji mogą nie funkcjonować. Tam, gdzie w przednionapędowej tojotce dawno ingerowałaby elektronika, informując o tym kontrolkami, tudzież alarmowym piszczeniem, audik radził sobie bezgłośnie i...
4,0
~Peter
Audi A4 B8
Avant Facelifting 2.0 TDI 143KM 105kW
Problem w ocenach powstaje gdyż ocena 4 albo 5 nie jest adekwatna,proszę o oceny pomiędzy np 4,3 itp.Pomiędzy 4 a 5 jest jeszcze dużo miejsca dlatego ktoś ocenia na 4 inny na 3 bo nie ma wyboru.Przydała by się zmiana tej punktacji.Samochód kupiłem ze względu na zawieszenie,mam sportowe normalne obniżone o 20 mm ,jazda sama daje frajdę ale inne rzecza byłw w monde conajmniej dobre albo lepsze.Bak tylko 63 l ,powinien być 70L w tej...
5,0
~Artur
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Samochód bardzo trwały, solidne wykonanie, spasowanie elementów na bardzo wysokim poziomie. Silnik bez zarzutów oczywiście regularnie serwisowany (wymiana oleju, filtrów :) Co do silnika to rewelacja moje średnie spalanie to 5,7 litra przy dosyć dynamicznej jeździe. Z poważnych inwestycji to tylko dwumasa wysiadła przy 220 tys. km. koszt 1900 zł poza ASO, zestaw firmy LUK. Do tej pory do przebiegu 270 tys turbosprężarka bez zarzutu co wyróżnia...
4,0
~Vaginiarz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Przebueg 221 000km, salon pl. Z jednej strony świetnie, z drugiej tylko poprawnie. Materiały dobre, drzwi całe twarde ale z ładnego plastiku choć skrzypią troszkę uchwyty do zamykania. Pulpit miękki, obsługa mmi trochę upierdilwa- niby wszystko oczywiste ale bmw zrobiło to lepiej. Pokrętła działają w stronę przeciwną niż spodziewana. Wyciszenie do 130 dobre, powyżej przedziera się szum. Zawieszenie dla mnie trochę za twarde (bez s-line) ale...
5,0
~Kuba
Audi A4 B8
Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
Samochód idealny na nasze polskie, dziurawe drogi. Żadne tory tramwajowe itd. nie robią na nim wrażenia. Silnik 2.0 TFSI o mocy 211 KM w wersji poliftowej nie ma już problemów z poborem oleju. W trasach śmiało można tym autem podróżować 160+ km/h przy zachowanym komforcie. Spalanie w cyklu mieszanym około 11 L. S-Tronic w trybie 'D' mocno ospały, najchętniej ciągle wrzucałby 7 bieg. W trybie 'S' jest zdecydowanie lepiej, redukuje z...
Dziennik kosztów dla Audi A4 B8
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
7,3
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mj0979
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TFSi 211KM 155kW
Swietne auto do prowadzenia, mocny i dynamiczny silnik 2.0. Dobrze zaprojektowane wnetrze. Sporo przestrzeni. Wszystko pieknie ale fatalny defekt konstrukcyjny aut z kodem silnika CDNC. Spalanie oleju bardzo wysokie, dwukrotnie wiecej niz podaje producent do 1l na 800-1000km. W wyniku tego pojawia sie osad na swiecach i ponadnormantywne wymiany sa konieczne. Kilku mechanikow, ktorzy specjalizuja sie w Audi rozklada rece i mowi ze roczniki TFSI...
Audi A4 B8