Szukaj

Lista ocen Opel Astra H (563) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 432 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Emkey
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Autko prowadzi się rewelacyjnie. Zawieszenie jest twarde, ma typowo sporotwy charakter, ale mimo nieco więszych felg (mam 17 a fabrycznie były 16) i niższego profilu opony (mam 45 a fabrycznie był 55) można spokojnie i komfortowo podróżować po naszych dziurawych ulicach. Na fabrycznych 16´´ komfort jazdy był jednak nieco lepszy. Hamulce - wspaniałe - tarcze z przodu i z tyłu - do tego abs (to już normalka) i esp + tc (można je...
4,0
~andy85@gazeta.pl
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Bez zastrzeżeń, twarde zawieszenie pozwala na ostrą jazdę i niezwalnianie na zakrętach, a lubię przejechać sobie zakręcik odjeżdżając natrętom siedzącym na zderzaku. Nawet żona nie krzyczy, że zaraz wypadnie:), bo zawieszenie pracuje neutralnie nie wychylając się zbytnio. Oczywiście ma to swoje odbicie w jeździe po dziurawych ulicach, ale wolę twarde niż kołyskę. Ostatnio dobre wrażenie zepsuła diagnoza: luz na końcówkach drążków. Jakby...
5,0
~defx
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Czuję się w nim bardzo pewnie. Nie buja, nie jest też przesadnie twardy. Wg mnie świetny kompromis między francuskim zawieszeniem, a \"sportowo twardym\". W zakręty wchodzi pewnie. Cały czas czuję, że panuje nad autkiem. Na pewno też jest to zasługa 17\" kółek i szerokiej gumy. Zimą rewelacja. ESP wkracza dopiero gdy na prawdę zaczyna uciekać autko i idealnie naprowadza je na tor jazdy. Doskonale przydaje się również przy ruszaniu na...
5,0
~Jakub
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Zawieszenie nie jest zbyt twarde, nadaje się do nieco bardziej dynamicznej jazdy i jest przy tym na prawdę komfortowe. Układ jest na prawdę bardzo trwały, choć mógłby być trochę twardszy. Czasami, zwłaszcza w zimę, brakuje przycisku do wyłączenia ESP, układ czasem nie pozwala podjechać pod ośnieżone górki obcinając moc do zera, za to bardzo dobrze ratuje w wypadku poślizgu. Wspomaganie kierownicy nie jest ani za słabe, ani za mocne, choć opór...
5,0
~Wujek
Opel Astra H
Cabrio 2.0 turbo ECOTEC 200KM 147kW
Bardzo, bardzo miłe zaskoczenie. Układ dość twardy, jako dodatkowe opcje mam sportowe, obniżone zawieszenie i IDS. Oczywiście ABS i ESP to już niemalże standard. 18-calowe wyglądają rewelacyjnie, ale jakość naszych dróg odczuć można niestety dosyć boleśnie. Gdybym wybierał dzisiaj jeszcze raz chyba zdecydowałbym się na 17 cali i wyższy profil opony. Wizualne wrażanie wspaniałe, felgi są ozdobą auta, ale komfort jazdy .... już zdecydowanie...
4,0
~fiskusmati
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Jest ok, zawieszenie nie powala raczej ani trwałością ani wygodą. Jest dobre w porównaniu do poprzedniego auta, gdzie łączniki musiałem wymieniać razem z olejem, co 15 tys. Mogło by się jeszcze mniej przechylać, zostało to poprawione w astrze J. Hamulce są dobre, ale mogły by być jeszcze lepsze. Fabryczne przednie tarcze o średnicy 280mm nie dawały sobie dobrze rady przy ostrych hamowaniach z prędkości powyżej 150. Zamieniłem na tarcze od...
5,0
~Civic
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Zdecydowanie najlepszy element. Auto prowadzi się pewnie, stabilnie, dobrze wchodzi w zakręty, jak i pewnie jedzie na wprost. Świetne prowadzenie na autostradzie, jedzie jak pociąg po szynach, nawet przy prędkościach rzędu 150-160 km/h nie czuć drgań kierownicy a samochód pozostaje stabilny. Dodatkowo zawieszenie jest dobrze zestrojone, całkiem komfortowe i dobrze wybiera nierówności. Wspomaganie w punkt, ani za słabe ani za mocne.
5,0
~Adam
Opel Astra H
Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Auto prowadzi się pewnie, nie bez powodu Astra 3 cieszy się dobrą opinią. W połączeniu z permanentnym ESP ( tak, tak, nie można go wyłączyć przyciskiem ) i alusami 17 cali autem jeździ się bardzo pewnie i czuje się dobre trzymanie toru jazdy. Ponadto podkreślić w tym miejscu należy fakt, iż zawieszenie nie należy do przesadnie kosztownych w naprawie, a poza tym zdaje się ono być jednym z wytrzymalszych dostępnych wśród aut konkurencyjnej klasy.
4,0
~Protosi
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Zawieszenie w Astrze H jest raczej sztywno zestrojone. Auto pewnie trzyma się drogi w zakrętach a także przy większych prędkościach. Ogólnie nie męczy w trasie. Nie za twardo, nie za miękko w sam raz. Natomiast głośno pracuje i w kabinie na nierównościach wyraźnie słychać co, gdzie i którym kołem. Problem ze zbieżnością. Auto ściąga mimo nowych opon i 100 regulacji w przeróżnych zakładach począwszy od ASO a skończywszy na Wieśku w podwórku.
5,0
~Igor, 26 lat. i-gore@email.it
Opel Astra H
GTC 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Trzyma sie zakretow rewelacyjnie. Z wlaczona opcja \"Sport\", to juz prawie jak po szynach! Twardo, ale nie przesadzone. Uklad kierowniczy tez bardzo dobry, tez odczuwalna zmiana na plus w opcji \"Sport\". Na autostradzie nie meczy, nie wibruje, nie ucieka ani przesadnie miekki, idealnie bym powiedzial. Aczkolwiek po polskich drogach zle mi sie jezdzilo. Reaguje mocno na koleiny i dziury. Na szczescie na codzien korzystam z wlosko/szwajcarskich.
Opel Astra H