Szukaj

Lista ocen Opel Astra H (563) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 433 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~preux
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
Kolejna 4, auto trzyma sie drogi w zakrętach, tam gdzie golfem hamowałem, astrą jade na pewniaka. Zawieszenie - cóż nie jest to luksus i wygoda ale dość dobrze radzi sobie z nierównościami nie trzęsie całą budą. Do tego tanie w naprawach bo to prosta konstrukcja. Nie trzeszczy nic w środku jadąc po dziurach. Przyzwoite !
4,0
~gagarin
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Zawieszenie sprężyste, twarde, jednak w przeciwieństwie do francuzów i japończyków nie hałasuje. Bardzo pewne prowadzenie, lubi slalomy, ESP reaguje dość późno - niedoświadczonym kierowcom może napędzić strachu :) Komfort nie cierpi na tym znacznie, jednak na nierównych nawierzchniach \"tarka\" odczuwalna. Ocena na \"4+\"
5,0
~Kristo
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Daję taką ocenę, ponieważ zawieszenie jest zmodernizowanym układem astry II, a różnica zdecydowana. Bardzo dobre trzymanie drogi, sprężystość i precyzja. ESP/TC ingeruje łagodnie i dość późno - można się trochę pobawić. Porównywalnie z "wielowahaczami" focusem II i golfem V, z tym że ten drugi odpada - zbyt miękki.
5,0
~tikej
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
W tym przypadku świetna konstrukcja. Auto prowadzi się pewnie i dobrze trzyma się drogi. Na zakrętach nie czuć pod lub nadsterowności. Co mnie osobiście dziwi to, że trudniej mi się parkuje przodem niż samochodem z podobną szerokością, ale dość sprawnie idzie parkowanie tyłem i równolegle.
5,0
~DeVeDe
Opel Astra H
Kombi 1.6 turbo ECOTEC 180KM 132kW
Uklad kierowniczy jest precyzyjny. Kierownica wygodna. Zawieszenie to kompromis miedzy wygoda a sztywnoscia. Generalnie jest ok. Nie jezdzimy poduszka... ale plomby z zebow nie wypadaja. Fajnie trzyma sie drogi mimo to ze samochod jest stosunkowo wysoki. Mam 16calowe oryginalne aluminiowe felgi.
5,0
~All B.
Opel Astra H
Sedan 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Fajnie się prowadzi, sztywno. Odmieniie do \"Francuzów\". Zawieszenie mocne. Uwaga na szerokie opony: koleiny na naszych tragicznych drogach wymagająą tutaj koncentracji i skupienia. Na gładkiej nawierzchni - super. No i ten wygląd.... Szerokie koła i łądne felgi to ja śliczne nogi u dziewczyny...
5,0
~polecam
Opel Astra H
GTC 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Układ jezdny precyzyjny, zwłaszcza przy załączonym trybie SPORT, astra pozwala na wiele, kontrola trakcji trzyma ją jak przyklejoną do drogi nawet przy dużych prędkościach na ostrych łukach, jeśli jednak trochę przegniemy, musimy uporać się z podsterownością. Zawieszenie dość twarte ale pracuje cicho.
4,0
~TomekRak
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Tutaj widać skok jakości w stosunku do poprzedniego modelu, Astra H po prostu jedzie tam gdzie chcesz, układ działa precyzyjnie i sprawia wrażenie utrzymywania kontroli nad samochodem, nie jest taki pływający jak w Astrze G. Oczywiście jak każdy samochód w tej klasie nie umywa się do Forda Focusa.
4,0
~x
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Auto świetnie trzyma się drogi ale osiągnięto to kosztem nieprzyjemnej twardości zawieszenia. Bardzo męczące na polskich drogach. Fatalnie jeździ się na fabrycznych kołach 16 (dosyć szerokie opony o niskim profilu) - bardzo ściąga i szarpie kierownicą na naszych koleinach. (Polecam kółka 15)
3,0
~zadolony z astry
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Zawieszenie generalnie nie na polskie drogi, jest zbyt twarde. Auto na równej nawierzchni jedzie jak przyklejone, a pewnością porównywalne do Focusa. Gorzej jest jak trafimy nadziurawą nawierzchnię, wtedy zaczyna głośno pracować. Po 20 tys km miałem wszystkie końcówki drążków kierowniczych do wymiany.
Opel Astra H