Szukaj

Lista ocen Opel Astra H (563) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 433 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zadowolony posiadacz
Opel Astra H
Cabrio 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
tu chyba największy plus.Zawieszenie zestawione trochę sztywniej niż np. w tak ulubionych passatach, ale takie właśnie ma być,żeby bezpiecznie możnabyło wchodzić w zakręty przy większej prędkości. Zawieszenie ponadto bardzo trwałe, przy przebiegu 40 tys km w np. KICZOWATEJ alfie (przebrany fiat) nadaje sie już do wymiany, a w GTC nie wykazuje nawet najmniejszych oznak zużycia. Widać tu rekę doświadczonych inżynierów z niemiec.Brawo!
3,0
~Kuba
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Układ jezdny jest sprężysty, auto bardzo dobrze się prowadzi. Problemem jest trwałość. Auto zakupiłem z pękniętą sprężyną przednią (wymiana kompletu), po roku pękła tylnia (kolejna wymiana). Łączniki stabilizatora są !!!plastikowe!!! ich trwałość jest również słaba (ja wymieniałem je raz). Po 9 latach na przeglądzie diagnosta zakwalifikował wszystkie tuleje metalowo-gumowe do wymiany (ja już tego nie robiłem).
4,0
~Kowal
Opel Astra H
Hatchback 5d 2.0 OPC 240KM 177kW
Samochód ma mega twarde zawieszenie. Można by nim testować drogi. Czuć każdy dołek - na dodatek przy opcji sport - staje się jeszcze twardszy. W OPC sport jest w standardzie, ale przy dłuższym używaniu zaczyna boleć tyłek :) Nie jest to natomiast limuzyna, tylko sportowe auto - dlatego jeżeli chodzi o trzymanie się drogi - super !! Nie ma opcji aby wypaść z zakrętu nawet przy 140-160 km/h.
5,0
~Michał
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Moim zdaniem jedna z największych zalet Astry H. Auto prowadzi się pewnie, jest bardzo stabilne na zakrętach (przez co czasem możemy dynamiczniej pokonać dosyć ostry łuk). Na autostradzie sunie jak przyklejona do drogi :) Ma bardzo mocne hamulce. Zawieszenie czasem się odzywa, ale nie są to jakieś przesadne odgłosy. Jak na ten segment bardzo dobrze tłumi nierówności.
5,0
~pppiekarz
Opel Astra H
GTC 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Moja wersja ma seryjne sportowe zawieszenie (IDS+) i jest to baaaardzo fajna sprawa. Świetnie trzyma się drogi, wchodzi w zakręty, po wciśnięciu przcisku sport dostajemy troszkę większą dynamikę i jeszcze większe usztywnienie zawieszenia. Minus tego wszystkiego to oczywiście twardość, co przekłada się na wygodę, ale jeśli ktoś chce mieć sportowe auto... Do tego felga 18 :)
4,0
~StanAd.
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Lekko twardowato ale uważam, że tak ma być. Trzeba tylko uważać na oponach 205/55/R16 na koleinach. Potrafi kierownicę wyrywać z ręki. Poza tym wspomaganie świetne i co najważniejsze - do wymienionego powyżej przebiegu Asterki NIC NIE TRZEBA BYŁO PRZY ZAWIESZENIU ROBIĆ !!!!Zresztą Astry znane są z prostego ale doskonałego i wytrzymałego zawieszenia i układu jezdnego.
4,0
~Tomasz
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
tył jest trochę za męki moim zdaniem po założeniu opon Continentala sport2 to w zakrętach przesuwa sie tylko na gumach trochę drażni to mógł być sztywniejszy i nie składać się tak w zakrętach hoc dużym plusem to jest dobre rozlorzenie masy i jak na taki samochod to szerokie opony seryjnie daja bo R16 na 205/55 i to wszystko daje dobra przyczepnosc i prowadzenie auta
4,0
~fredzio
Opel Astra H
Kombi 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
Standardowe zawieszenie, dość tanie w użytkowaniu jak na nasze dziury (poza przednimi amorkami - jak ktoś ma wersje sport. Na szczęście amorki sport możną wymienić na standardowe). Przy tym roczniku jeszcze nie wybite zawieszenie na niemieckich drogach, powoduje ze u nas przejechanie przez dziurę nie powoduje wyskoczenie deski rozdzielczej i nie nie trzeszczy denerwująco.
5,0
~BWP
Opel Astra H
Sedan 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
daje radę na wszystkich dziurach , uskokach podłużnyc i poprzecznych, w sumie jest to długie auto i czasem można odczuć jakby bujanie, w każdym razie nie jest to dyskwalifikujące, coś chyba pośredniego pomiędzy niezbędną twardością dla pokonywania zakrętów, a komfortem, ale naprawdę jest nieźle , robisz 1200 km i nie czujesz sie straszliwe zmęczony, wytrzesiony, czy coś takiego
5,0
~HSN
Opel Astra H
Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Cudo. Astra jest zestawiona dość twardo, więc nie jest to samochód dla ceniących komfort i spokój, ale dla innych... W zakrętach rewelacyjnie, zwłaszcza po wciśnięciu słynnego przycisku SPORT zmieniającego nastawy. Co do zasłyszanych przez mnie lamentów o nieodłączalności ESP, to jest ono jak najbardziej odłączalne (polecam czytanie instrukcji). Można się poślizgać.
Opel Astra H